חתונה ממבט ראשון: הזוג המבטיח בהיסטוריה של התוכנית - סרוגים

חתונה ממבט ראשון: הזוג המבטיח בהיסטוריה של התוכנית

חתונה ממבט ראשון חזרה! עד כה שודכו שני זוגות - אחד הוא הזוג המבטיח ביותר שראינו אי פעם בתוכנית, ואחד יצטרך הרבה סבלנות כדי לגלות את הפוטנציאל

חתונה ממבט ראשון: הזוג המבטיח בהיסטוריה של התוכנית
  (צילום: לירון סער, חתונה ממבט ראשון)

חיכינו לזה חודשים ארוכים, וסוף סוף חתונה ממבט ראשון של קשת 12 חזרה למסכי הטלוויזיה בעונה חמישית. הפרומואים לעונה הקרובה הבטיחו לא מעט דרמות, ולצידן – הצלחות מסחררות, כשאחד מהזוגות יבקש לפרוש באמצע העונה, כי הם החליטו שהזוגיות שלהם יציבה מספיק.

מעיין ובן

את העונה פתחה חתונתם של מעיין דורי ובן אביבי. מעיין היא אדריכלית שיודעת לחיות את החיים כמו שראוי לחיות אותם. היא אישה שמחה, שאפשר להבין שמדובר באדם נעים, אפילו דרך הטלוויזיה. היא מספרת על הקשר שלה עם אח שלה, מה שגרם לנו להעריץ את שניהם.

אחרי הפרק הרשת התמלאה ביקורות נגד העיסוק המוגזם של העריכה סביב המידה של מעיין, תוך התעלמות מכך שמידה 42-44 היא מידה רווחת מאוד וממוצעת לגמרי במדינה ישראל. חשוב לומר – מעיין בעצמה מתעסקת בזה לא מעט. היא אמרה שחשוב לה שישדכו לה אדם רחב וגבוה, שיודע ליהנות מאוכל. לטעמי אולי היה נכון להוריד חלק מהעיסוק בגודל שלה, לא משום שזה רומס את מעיין, אלא משום שזה פשוט לא מעניין כל כך.

(צילום: לירון סער, חתונה ממבט ראשון)

בן הוא שף שגר בדירה קטנטנה בתל אביב. גם הוא אדם קליל ונעים, שמחפש אישה שתהנה איתו מהחיים. הוא יודע להקשיב, ולתמוך, ולא מפחד מרגשות, שילוב שמתאים בדיוק למעיין.

הרגע שכולנו מחכים לו כל פרק, הו שניה בה מצטלבים המבטים בין שני בני הזוג, כשהכלה צועדת לחופה. ברגע שבן ראה את מעיין היה נראה שהוא מתבאס. העיניים שלו התכווצו, והוא לא חייך מיד. אבל בן עשה בשכל, לא נתן לעצמו להינעל, ומיד גרם לעצמו לחייך ולצלול להרפתקה.

בסוף הפרק הוא אמר: "זה התחיל ב-'מה הם עשו?' ונגמר ב-'איזה כיף שהם עשו את מה שהם עשו'". אין ספק שמחכים לזוג הזה לא מעט אתגרים, מעיין צוחקת כשהיא נבוכה, בן יכול להיות מופנם וסגור, ושניהם מאוד טוטאלים. למרות זאת, נראה שהזוגיות הזאת מבטיחה. ירח הדבש במלדיבים צפוי להיות מוצלח.

מאי ומשה

מאי שכטר היא אחות בבית חולים, והעבודה שלה מעידה על האופי שלה. מדובר באישה מתמסרת, לכל דבר שהיא בו. כשהיא מרגישה – היא מרגישה בעוצמה. התסכול שהיה לה סביב בחירת השמלה, היא עוצמתי במיוחד, וגם הקושי שלה סביב הטעות בשיר החופה שניגנו לה.

הפורמט של חתונמי גורם לרגשות של המתמודדים לסעור גם אם הם אנשים אדישים בדרך כלל, כך שברור שהרגשניות של מאי תגרום להתמודדויות במהלך העונה. עם כך, יש בזה משהו יפיפה. מי לא אמרה לעצמה אי פעם שהיא מגזימה? מי לא ניסתה לכבות את עצמה, להקטין את עצמה? איזה כיף שיש לנו על המסך מודל חיובי לעוצמה של רגשות.

(צילום: לירון סער, חתונה ממבט ראשון)

למאי שידכו את משה, עורך דין בפרקליטות שבחר לעבוד שם מסיבות אידיאולוגיות. הוא אדם רגוע, ועם זאת מאוד חיובי. השלווה שלו יכולה לאזן את הסערה של מאי, ועם זאת הוא לא יכבה אותה. שניהם נראים אנשים שמאוד מחוברים לעצמם ולעולם הנפש שלהם, כך שהתקשורת בניהם צפויה להיות טובה.

גם רגע הצטלבות המבטים בניהם היה מעניין. מאי הגיעה בריקוד סוער, ומשה עמד מולה בחיוך מבוייש. יכול להיות שייקח לו כמה ימים להכיל את האדם ששודך לו, אבל אם הוא ייתן לזה צ'אנס אמיתי – יכולה לצאת מכאן זוגיות מופלאה.

____________

הפרק הבא של חתונה ממבט ראשון ישודר בקשת 12 במוצאי שבת, אחרי החדשות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אתר דתי מסקר...
שפוי | 12-05-2022 17:38
אתר דתי מסקר ומעודד חיים ללא חופה וקידושין תוך מעבר על איסורי כריתות. בושה
תגובה למה עדיף
התבלבלת עם הנצרות | 15-05-2022 11:29
אדוני אתה קצת מבולבל , עשית סלט עם מה שקורה במנזרים וכנסיות הנוצרים כשהם מנסים לעשות משהו נגד הטבע ולהתנזר , לפי היהדות יחסי אישות זה דבר טוב ומעולה אבל בתוך מסגרת של משפחה, ולא ההפקרות שמובילה לאין סוף סיפורים עצובים למי שלא שומר על ההלכה.
מה עדיף?...
טול קורח | 14-05-2022 16:17
מה עדיף? התנזרות שמביאה ליחסי מין הומוסקסואלים בישיבות או בנות אולפנה שמקיימות יחסים אנאלים על מנת להשאר בתולות?
2
תמוהה ביותר..אתר סרוגים מה...
חני | 13-05-2022 12:26
תמוהה ביותר..אתר סרוגים מה לכם להביא כתבה כזו למחוזותיכם כשהכל כל כך מתפורר סביבנו התבלבלתם לגמרי באמת בושה וחרפה
3
how i got my love back home
isabella elijah | 27-06-2022 18:24
החיים שלי חזרו!!! אחרי 14 שנים של נישואים שבורים, בעלי עזב אותי ואת שני התאומים שלנו. הרגשתי שהחיים שלי מגיעים לקיצו, כמעט התאבדתי, הייתי בדעיכה רגשית הרבה מאוד זמן. אבל בזכות זורק כישוף בשם דר אלאבה שפגשתי יום נאמן אחד באינטרנט בזמן שיטוט באינטרנט בחיפוש אחר זורק כישוף טוב שיוכל לפתור את הבעיות שלי, נתקלתי בהרבה עדות על זורק הכישוף הזה. חלק העידו שהוא החזיר את אהובתם לשעבר, חלק העידו שהוא שיקם את הרחם, ריפא הרפס ומחלות אחרות, חלק העידו שהוא יכול להפסיק בקסם את הגירושים וכו'. גם אני נתקלתי בעדות אחת מיוחדת, היא הייתה על אישה בשם סוניה, היא העידה על האופן שבו דר אלאבה החזיר את אהובה לשעבר תוך פחות מ-7 ימים והפך את השפעת הסרטן של בניהם הקטנים, ובסוף העדות נפלה כתובת הדואל של דר ALABA. לאחר שקראתי את כל זה, החלטתי לנסות לדר אלאבה. פניתי אליו במייל והסברתי לו את הבעיה שלי. ותוך 3 ימים בלבד בעלי חזר אלי ופתרנו את הבעיות ואנחנו אפילו יותר מאושרים מבעבר. דר אלאבה הוא איש ממש מוכשר ואני לא אפסיק לפרסם אותו כי הוא איש נפלא... אם יש לך בעיה ואתה מחפש זורק כישוף אמיתי ואמיתי שיפתור לך את כל הבעיות. נסה עם דר אלאבה בכל עת, הוא יכול להיות התשובה לבעיות שלך. הנה איש הקשר שלו {dralaba3000@gmail.com} או וואטסאפ / ויבר אותו באמצעות איש הקשר שלו למטה +1(425) 477-2744 תודה לך דר ALABA.
אין דבר כזה "כישופים", אל תטעי אנשים תמימים!
חרפה | 06-07-2022 17:17
אין דבר כזה כישופים, אל תטעי אנשים תמימים!