אתמול נערך במשכן הכנסת טקס "שרים לזכרם", על הבמה עלתה הילדה מוריה יהלומי, שהקדישה את השיר "דני גיבור" לזכרו של אחיה רב טוראי נתנאל יהלומי הי"ד, שנפל בהתקלות עם מחבלים ביום ה' בתשרי תשע"ג (21.09.2012) בגבול מצרים.
"חינכנו את נתנאל להיות אוהב תורה שתורם לעם ישראל"

מוריה יהלומי| צילום: מוריה יהלומי שרה לאחיה נתנאל (ערוץ כנסת)
מוריה הקדישה את השיר לאחיה והמילים של מרים ילן שטקליס "אך למה זה אמא למה בוכות הדמעות מעצמן?" קיבלו משמעות מצמררת.





תגובות
צמרמורות!!! באמת שצמרמורות, למה עכשיו בוכות הדמעות מעצמו?
מוריה יהלומי המקסימה, מרגשת עד דמעות.