מוזיקה

מוריה שרה לאחיה: "למה בוכות הדמעות מעצמן"?

לפני תשע שנים נפל בהתקלות עם מחבלים בגבול מצרים רב"ט נתנאל יהלומי הי"ד. אתמול באירוע 'שרים לזכרם' בכנסת, הקדישה לו אחותו הקטנה מוריה את השיר 'דני גיבור' עם המילים המצמררות: "אך למה זה אמא למה, בוכות הדמעות מעצמן?"

מוריה שרה לאחיה: "למה בוכות הדמעות מעצמן"?
צילום: מוריה יהלומי שרה לזכר אחיה נתנאל (צילום ערוץ כנסת)

אתמול נערך במשכן הכנסת טקס "שרים לזכרם", על הבמה עלתה הילדה מוריה יהלומי, שהקדישה את השיר "דני גיבור" לזכרו של אחיה רב טוראי נתנאל יהלומי הי"ד, שנפל בהתקלות עם מחבלים ביום ה' בתשרי תשע"ג (21.09.2012) בגבול מצרים.

"חינכנו את נתנאל להיות אוהב תורה שתורם לעם ישראל"

מוריה יהלומי
מוריה יהלומי| צילום: מוריה יהלומי שרה לאחיה נתנאל (ערוץ כנסת)

מוריה הקדישה את השיר לאחיה והמילים של מרים ילן שטקליס "אך למה זה אמא למה בוכות הדמעות מעצמן?" קיבלו משמעות מצמררת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

2
2
נזכור ולא נשכח!
04.05.22

צמרמורות!!! באמת שצמרמורות, למה עכשיו בוכות הדמעות מעצמו?

1
רותה
05.05.22

מוריה יהלומי המקסימה, מרגשת עד דמעות.