טרגדיה: הורים ובנם בן השלוש נהרגו בפיצוץ בלון גז בירושלים - סרוגים

טרגדיה: הורים ובנם בן השלוש נהרגו בפיצוץ בלון גז בירושלים

פיצוץ שארע בלילה החולף בירושלים, הביא למותם של הורים ובנם בן השלוש. הפיצוץ ארע בקומה השנייה של הבניין. 11 בני אדם נפגעו באירוע

טרגדיה: הורים ובנם בן השלוש נהרגו בפיצוץ בלון גז בירושלים
  זירת האירוע, הלילה בירושלים (צילום: גיל יוחנן, ynet)

פיצוץ שארע בלילה החולף בבניין ברחוב שבתאי הנגבי בשכונת גילה הירושלמית, הביא למותם של הורים ובנם בן השלוש. הפיצוץ ארע בקומה השנייה של הבניין. מהמבנה חולץ פעוט בן שלוש, ומותו נקבע בבית-החולים שערי צדק.

את האזור החריד פיצוץ אדיר, ובעקבותיו נגרם נזק לשלוש קומות הבניין. 11 בני אדם נפגעו בעקבות הפיצוץ, בהם 7 בני אדם במצבם מוגדר קל, גבר כבן 60 שנלכד תחת ההריסות ומצבו מוגדר בינוני, אישה הסובלת מכוויות בפנים, גבר כבן 80 עם פציעות ברגלו ונערה שנחבלה בראשה.

ניצב יוסי פריינטי, מפקד מחוז ירושלים במשטרה, אמר: "בשעה 1:00 לפנות בבוקר התקבלו מאות קריאות טלפון על הפיצוץ. ככל הנראה מדובר בפיצוץ נפחי של בלוני גז. הכוחות מבצעים כרגע סריקות בדירות, עוברים דירה-דירה, מחברים בין המשפחות ועורכים רשימות בסיוע פיקוד העורף. צוותים של העירייה והרווחה נמצאים במקום ודואגים לפנות את שאר השכנים. כרגע לא ידועה סיבת הפיצוץ ומוקדם מדי לקבוע".

d2jej8ta__w640h360q70

כוחות ההצלה בזירת האירוע, הלילה (צילום: גיל יוחנן, ynet)

רב-ניצב שחר איילון, מפקד שירותי הכבאות, התייחס לאירוע ואמר: "קשה לדעת את מקור הפיצוץ. ננסה לשחזר ולהגיע למסקנה כיצד הוא קרה. השכנים מסרו שהם הזמינו טכנאי גז. לא ברור לנו מה הוא עשה, אך אין ספק שמדובר ברשלנות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
יש שגיאת כתיב במילה הראשונה של הכתבה
שיודע לקרוא | 20-01-2014 7:40
צ"ל פיצוץ (בצדי סופית) ולא פיצות.