לאט ובזהירות: כך מתפוררת ממשלת בנט - סרוגים

לאט ובזהירות: כך מתפוררת ממשלת בנט

הממשלה מוחזקת כרגע על כרעי התרנגולת, אבל באופוזיציה מנהלים מערכה גלויה וסמויה, בכל הרמות. אם בנט רוצה לסתום את הפרצות, הוא חייב לעבור פאזה ולהעביר את המלחמה לצד השני

לאט ובזהירות: כך מתפוררת ממשלת בנט
  ראש הממשלה, בנט (צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90)

"אני יודע על אנשים בוודאות שיפרקו את הממשלה. אני לא אכנס לשמות אבל אני יכול להגיד לכם שהממשלה בוודאות סיימה את דרכה", אמר אתמול (שני) סמוטריץ' בראיון בגלי ישראל.

לא שאני מאמין לו, אני מכיר את הכלל שטבע זאב אלקין: כשיש לך עריקים אתה לא מדבר. כך הפתיעה סילמן את הקואליציה באמתלה של דיון על חמץ בבתי החולים. איש לא שמע שיש מתלבטים, או שהממשלה הולכת להתפרק – זה פשוט קרה בהפתעה.

עוד באותו נושא

הפלת הממשלה: האם היו"ר מחויב לזימון של סמוטריץ'?


21

סמוטריץ' בעיצומו של משחק פסיכולוגי, הוא רוצה ללחוץ על חברי הקואליציה – מאלקין ועד ניר אורבך, בואכה חברים ברע"מ ולומר להם המשחק גמור, מי שישלים את הגרוש לחור יזכה ויתוגמל.

טוב, הוא לא באמת מצפה שרע"מ יחברו אליו, אבל שיכינו את עצמם לבחירות, או רק פירוק הממשלה. בחירות תמיד יוצרות החרפת טונים ופירוק הממשלה יצור אצלם חשיבה על האפשרויות מחדש, כדי לזכות בנקודות מול הרשימה המשותפת.

לבד בצמרת (צילום:אוהד צויגנברג / פלאש 90)

אחרי 9 חודשים, יריב לוין, שפיקד על מבצע הפירוק הצליח להוריד לבנה במבצר הרעוע של הקואליציה. הוא רעוע אך דבוק היטב. בא לוין ופירק לבנה, בקואליציה כה מקוטבת שכל ח"כ יכול להיות בה מלך, מאלי אבידר ועד וואליד טאהא.

עכשיו בנט כמעט לבדו בסיוע שתקני של שקד, שמי יודע מה תכניותיה, מנסה לסתום את הפרצות, כמו ילד הולנדי שאצבעותיו תקועות בסכר. בנט כבר עבר לתקוע אצבעות עם הרגליים. אבל ככה לא סותמים חומה.

סילמן מתקבלת באהדה בחברון

בסוף מדובר בבני אדם. ניר אורבך, זאב אלקין ושרן השכל, ראו אתמול את התמונות של עידית סילמן מחברון.

עד אתמול סילמן הייתה אויבת האנושות ושקרנית שבדתה תקיפה בתחנת דלק – והנה היא מחובקת בסיור בעיר האבות. בן גביר הזמין אותה והיא התקבלה בתשואות.

במקום קריאות לנידוי מבית כנסת מבית סמוטריץ', הרמה על כפיים. מעיר האבות חברון ועד כנס חב"ד, דרך טקס הנחת אבן פינה עם ראש העיר דימונה, ליכודניק המקורב לנתניהו.

עידית סילמן מתקבלת בחום, בסיור בעיר חברון אתמול

הכלל הידוע הוא שקו הגנה תמיד יפרץ. אנשי בנט ולפיד היו עסוקים בביצור החומות, אך שכחו לשחק בהתקפה ולצאת למארבים. במקום לקרוא לאנשי האופוזיציה להרתם ולהצטרף לממשלה בשעה קשה של ערעור המצב הביטחוני, ליצור שיח על כניסה לממשלה, הם נמצאים בקרב מאסף על שרידותה.

באופוזיציה לא בחלו באמצעים: הם יצקו את הגוש והלחימו את עצמם לנתניהו והחלו לירות ארטילריה על הממשלה, בכל זמן ובכל שעה. כשיש שקט או כשיש בעיות. בקורונה ובפיגועים. התותחים מעולם לא הפסיקו לרעום. בו זמנית הם ישבו עם כל ח"כ פוטנציאלי וניסו לפרוץ את המבצר, עד שסילמן נעתרה. או נעתר, כי היה זה שמוליק שהוביל את המהלך.

במצב כזה, בכלל לא בטוח שלללפיד ששווה כבר להילחם. הוא אולי מעדיף בחירות – אז הוא יצא אליהן כראש ממשלה. בנט הוא היחיד בבעיה, אך לא בעיה חריפה כפי שחושבים. מי שמנבא לו מפלה וסוף עידן, שיזכור את הנבואות הללו שהיו חלקת בני גנץ. הסוף ידוע.

אולי גם לבנט עדיף שאם הכל קורס, לצאת לבחירות. אם הוא לא מקבל תפקיד בממשלה אחרת שתוקם מתוך הכנסת הנוכחית, הוא יכול להישכח באופוזיציה. אם הוא יוצא לבחירות, הוא יוכל לצלוח את אחוז החסימה – על אף אלו שחוזים לו שחורות.

כרגע אם יועז הנדל ונפתלי בנט חפצי חיים לממשלה הנוכחית; הם חייבים לעבור מהגנה להתקפה. להאשים את האופוזיציה בנתינת יד לחוסר יציבות ממשלתי בשעה של גל טרור. לא מספיק ששטייניץ יוצא ובא לייעץ, צריך פעולות מעל ומתחת לקרקע. להסתודד ולהבטיח ולהטיח בליסטראות. ככה משחקים נתניהו ויריב לוין.

הרי לכולם ברור, שאם חלילה נצא לבחירות גושי ר"ב ורל"ב ישארו נטועים בקרקע. הכאוס הביטחוני והפוליטי ייצרו בוקה ומבולקה רבים יותר. אין שום סיבה שלא תהיה התגייסות רבתי לייצוב המצב, בממשלה כזו או אחרת, אבל רחבה יותר – כדי להביא לביטחון רב יותר למדינת ישראל.

אלקין, השועל הותיק, גם הוא כנראה שוקל את דרכיו, הוא וסער יודעים את המלאכה. נראה שהם מתעוררים מאוחר. בנט יכול לשרוד עוד, השאלה כמה זמן זה יחזיק?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
92 תגובות - 73 דיונים מיין לפי
1
הכותרת משנה קצת עילגת
יוצ | 19-04-2022 8:34
כותבים כרעי תרנגולת ולא קרעי וגם התחביר יציבה על כרעי תרנגולת לא ככ מסתדר.
2
הכל בגלל הורוביץ...
סימונה דימונה | 19-04-2022 8:51
הכל בגלל הורוביץ נופש הלקקן
הורביץ לא...
מאיר | 19-04-2022 18:56
הורביץ לא הבעיה הבעיה היא מי שנכנס אותו לממשלה
3
"מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ"
א.ל | 19-04-2022 9:04
באם חס וחלילה תיפול ממשלת השינוי מדינת ישראל תימצא בפני חורבן בית שלישי. כמו שקרה לפני 2,000 שנה כאשר היהודים הקדמונים הרסו את המדינה. היום לפוליטיקאים יש את המידע והרקע אבל הם הולכים כמו עדר פרות אחרי ראש עדר עגל הזהב
4
רשעים ארורים ...
יבגני | 19-04-2022 9:11
רשעים ארורים
5
הנוכל מרעננה וערימת...
אורית | 19-04-2022 9:12
הנוכל מרעננה וערימת האשפה שמקיפה אותו,דאגה להשחית כל חלקה טובה שעוד נותרה לנו. הרס מוחלט לאורך ולרוחב!
6
ממשלת היודנט בתמיכת...
מ | 19-04-2022 9:16
ממשלת היודנט בתמיכת השרמוטות המניאקים מרעמ
7
לשמחתנו בנט לא...
שמעון הגלילי | 19-04-2022 9:20
לשמחתנו בנט לא יכול לצאת להתקפה. כי מזמן ניגמרה לו התחמושת. הממשלה שלו גוועת. בתהליך גסיסה כואב ומכוער. משהוא צריך לעשות לו חסד אחרון ולנתק אותו ממכונת ההנשמה.
8
מ
יהודי | 19-04-2022 9:25
יש גם הפוך על הפוך לצומת עבדו של בנט.......................
9
האם זה בסדר...
האם העובדה שנרמסה הדמוקרטיה והשמאל נתן למפלגה עם 6 מנדטים לעמוד בראשות הממשלה זה משהו שמפריע לסט ערכים שלך? | 19-04-2022 9:29
האם זה בסדר מבחינתך שיש פה ממשלה שגרמה לכשל ביטחוני, כלכלי ומדיני? ממשלה שהעבירה קולות ימין לשמאל והוקמה במרמה
נעל ...
ראש ממשלה בישראל הוא מי שנבחר עי רוב חברי הכנסת. הציבור בוחר את חברי הכנסת והם בוחרים את ראש הממשלה. יכול להיות גם מקצוען ללא מנדטים בכלל. | 19-04-2022 10:01
נעל
10
אם חלילה נלך...
אוריי | 19-04-2022 9:30
אם חלילה נלך לבחירות כותב פשוט הזוי, מה שמתבקש זה להטיס אןתם לכל הרוחות
את מי?
יוספוס | 19-04-2022 12:22
את מי להטיס?
11
המכשלה.
זרנוק | 19-04-2022 9:32
מי שהולך לישון עם כלבים ערבים קם בבוקר עם פשפשים--אם בכלל קם. הדבק שהחזיק את המכשלה הזאת תדביק להם כעת את החריץ מעל הסנטר.
12
מה הכתבה באה להגיד
אני | 19-04-2022 9:37
שרוב הציבור רוצה את בנט הנוכל והמושחת שלא רצה לעבור לגור בירושלים כראש ממשלה? בנט לא מתאים לתפקיד כל מי שיודע לקרוא פרצופים ושפת גוף רואה כמה האיש לא מתאים לתפקיד בשום צורה שהיא..פשוט נוכל שמחזיק מעצמו..בנט לעשות אקזיטים זה לא חוכמה זה מזל מה עוד שמי שישב ופיתח אותם מן הסתם היו מהנדסים ולכן ההשלכה שלך כאילו אתה יודע לנהל עניינים ומדינה זה סתם להחזיק מעצמך ומה שיצא לך בסוף זה רק פדיחה שתלווה אותך גם בעולם הזה וגם בעולם הבא...בקיצור צא לנו מהוורידים קח איתך ביחד את הלפיד הכושל שדבר אחד הוא יודע וזת איך לשחק אותה כאילו הוא איזה גאון חוץ מזה כולו קיש קיש קריא...רעשן ריק בלי טעם וריח ואוי ואבוי לנו אם איש כזה יהיה יום אחד ראש ממשלה!
ממך יצאו.....
א.נחמני | 20-04-2022 18:47
מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו . הפירוש הנכון הוא : שמהרסייך ומחריבייך כבר לא יהיו בקרבכם אלא ייצאו מקרבכם .הפסוק נאמר בהפטרה שקוראים אחרי תשעה באב . בהפטרות של נחמה .
13
האם אני מזהה...
דוד | 19-04-2022 9:42
האם אני מזהה פאניקה אצל הכותב
14
כבר מראשיתה של...
מצביע ימינה לשעבר | 19-04-2022 9:44
כבר מראשיתה של ממשלה זו לא הייתה לה זכות קיום, ובשעת הקמתה היה ברור לכולנו שהיא פול תיפול, ממשלה הרוע והשינאה הבגידה והנוכלות, בראשות הנוכל והבוגד מרעננה, זו הייתה הממשלה הגרועה ביותר שידעה מדינת ישראל.
כן....גנבו שלטון...
יי | 19-04-2022 16:34
כן....גנבו שלטון בהונאת בוחרים ההפרת כל המצע והפרת הצהרות והבטחות פומביות ערב הבחירות בדיוק בנושאים הללו ועשו ההיפך וחברו לאיסלם ושמאל כולל שלטון עם שישה מנדטים שהגדיר הנוכל שזה לא מוסרי.עושה הפך כל מה שהצהיר ואמר בשנים האחרונות.מעשה נבלה מכוער של שקר ומרמה הונאה וגניבת מנדטים....מכר אותנו לערבים שידר תלות במועצת השורא וויתר על הנגב בפועל ...הערבים הבינו והרימו ראש. יתפרדו כל פועלי אוון.
היה צריך...
יי | 19-04-2022 16:25
היה צריך לשמוע לרב טאו שליטא שהזהיר מפניו כבר ב 2014 והזהיר לאמלהצביע עבורו
, מסכים...
בין אג'נדה לעובדות | 19-04-2022 10:07
, מסכים להתחלה - סיכויי הממשלה לשרוד היו מלכתחילה נמוכים. לא מסכים לסיפא : לא ממשלת שינאה, לא רוע לא בגידה ולא נוכלות. אלו פייק הגדרות של האופוזיציה. הממשלה עובדת למען האזרחים והמדינה - ועובדת טוב, למרות המכשולים והתקלות שמטבע הדברים קרו. במקום לדקלם אג'נדה תבחן את המציאות העובדתית. הממשלה נרתמה לפעול בכל גיזרה. לצערנו ירושת ממשלת ביבי כללה גם הרס לא קטן של מערכות ציבוריות. ממשלה שהתנהלה ללא תקציב, ללא מפכל משטרה ( עד שבגצ כפה בחירה - ואוחנה לא ממש בחר את הטוב ביותר ), ללא פרקליט מדינה, ללא מנכל לאוצר ועוד תפקידים חיוניים. המשטרה הוחלשה, גדר ההפרדה פרוצה, מחירי הדיור בשמיים, יוקר מחיה, בעיית תשתיות ארוכות טווח, מערכות בריאות וחינוך בקשיים ועוד. הממשלה הנוכחית החלה לפעול - לוקח זמן, ולצערנו לא יינתן לה הזמן הזה כי היא תיפול. והיא תיפול לא בגלל כשלונותיה אלא בגלל פוליטיקה קטנה. את המחיר נשלם כולנו.
ביביסט ...
אב | 19-04-2022 9:55
ביביסט
15
הליכוד הם...
חלאס נמאס | 19-04-2022 9:49
הליכוד הם מפלגה של אירגון פשע, אין מילה אחרת, אין להם בעיה להרוס את המדינה, העיקר ביבי. ראינו איך תיפקדו ב 15 שנים האחרונות, השאירו הרס וחורבן. עכשיו להחזיר את ביבי וכול העבריים בחזרה לשלטון זה טיפשות. אני לא בוחרת ליכוד יותר, לא אתן את הקול שלי לאירגון פשע. רק לא ביבי
16
איזה איככסא...תמונה של מתנפםח מגעיל
איזה איככסא...תמונה | 19-04-2022 9:51
כמה גאווה..ככה ויותר מאוס האיש כיצור דחויי
17
שיקלי וסילמן יצאו...
מה קורה כשבנט נופל | 19-04-2022 9:54
שיקלי וסילמן יצאו מהמשחק הפוליטי ללא מפלגה ואחוז חסימה. לפיד מתמנה אוטומטית כראש ממשלה עד להודעה חדשה (עד שייבחר ראש ממשלה אחר ברוב כאשר ידוע שהמצב תיקו)
18
לפיד אוחז בכוח....כמו...
כוכב | 19-04-2022 9:54
לפיד אוחז בכוח....כמו שאמר תחזירו לנו את המדינה בריון ויהיר!!
19
בנטיסט
אאא | 19-04-2022 10:08
אור, תוסיף כמובן שאני חולה על הממשלה הזו, וממש רוצה לראות אותה ממלאה את ימיה, ושביבי וכל חבורתו ילכו לעזאזל...תפסיק להתעטף באיצטלה של נייטרלי. אתה בנטיסט מושבע, שכל פעם מצודד בעדו במלוא ההתלהבות ותוקף את כל חברי האופוזיציה. בהחלט אתה בפחד ממה יהיה. שכוייח
20
כתב אכזרי ושונא...
יואל | 19-04-2022 10:09
כתב אכזרי ושונא ישראל אמיתי. כמה כסף שילמו לך כדי להביע דיעות אנטי יהודיות למען אדם נוכל שראוי להיות נעול אחרי סורג ובריח אחרי כל כך הרבה פשעים שביצע נגד עם ישראל. בוש והיכלם. מוכר את עצמו ואת עמו תמורת בצע כסף.
21
תמיד אבל תמיד...
החבדניק | 19-04-2022 10:13
תמיד אבל תמיד המזרוחניקים הם שהביאו אסון על היתישבות ולכל אני שנמנה עם הציונות הדתית עברנו לחבד
תמיד המזרוחניקים...
סרור | 19-04-2022 10:23
תמיד המזרוחניקים הלכו אחרי נתניהו בעיניים עצומות, לא ראו ולא הריחו. ותמיד ביבי השליך אותם כשהגיע לשלטון.
22
כתבה מוזמנת ע"י בנט, תעמולה ברמה ז'
אורן | 19-04-2022 10:16
הכותב ידוע כשופר ודובר של בנט. לא מפתיע שכותב שקרים עלובים - כמו אדונו ומפרנסו בנט. חבל שהאתר הזה משמש במה לתעמולה נמוכה - פוטין, גבלס וסטאלין היו קצת יותר מתוחכמים. כאן - ממש תת רמה.
23
הסמרטוטניק הקטן ...
אליענה | 19-04-2022 10:28
הסמרטוטניק הקטן ןהטיפש איבד את דרכו( אם הכלל יש לו)הממשלה זו תחזיק שנים רבות ותתפתח וכל הזבל שרוצה להפיל אותה ייעלם מהמפה.
24
עוד דובר של...
לי | 19-04-2022 10:39
עוד דובר של בנט. בנט יעבור את אחוז החסימה בנט כבר היה מתחת לאחוז החסימה בסיבוב הראשון אל תצפה למשהו שונה ועוד אחרי גניבת הדמוקרטיה שהוא אחראי לה.
25
המהלך עם עידית...
לדעתי | 19-04-2022 10:45
המהלך עם עידית הצליח בזכות החשאיות .
26
באת לחלק עצות?...
בלק בן ציפור | 19-04-2022 10:47
באת לחלק עצות? לא הבנתי
27
כתבה מגמתית...מפזרת מסמרים...
דוך | 19-04-2022 10:51
כתבה מגמתית...מפזרת מסמרים מתחת לצמיגים..והמון נפט מתחת לקש....לא ראוי לשום התייחסות. ימים יגידו מי צדק
28
כעיתונאי כמה אתה...
מתי | 19-04-2022 11:01
כעיתונאי כמה אתה מתוסכל בכתבה מרחם עליך
29
שני מוקיונים לפיד...
יעקב כהן | 19-04-2022 11:03
שני מוקיונים לפיד שהוא כשלון בכל מה שעשה! בצבא היה פקיד בעתון ובנט שבגד בארכים של עצמו הקימו ממשלת חמס בוגדים בדת סנלים שרק גורמים נזק למדינה! צאו מחיי העם בוגדים!!!!
30
ממשלת זדון של...
דן | 19-04-2022 11:38
ממשלת זדון של תומכי טרור ממשלה מקילקלת ומקוללת
31
ממשלה שתעבור מן...
יגאל גניש הביבסט | 19-04-2022 11:54
ממשלה שתעבור מן הארץ ותימחק ותישכח כמו שלא הייתה
בנט כבר השביח...
סמי | 19-04-2022 12:14
בנט כבר השביח בית ב50 מיליון שקל יכול ללכת וגם גנב 10 מיליון שקל מקופת המפלגה
32
בני גנץ זה...
מיכח | 19-04-2022 12:22
בני גנץ זה לא כמו בנט. בני גנץ אמנם מכר את עקרונותיו ונכנס לממשלת אחדות אבל בנט שיקר וגם ביצע מהלכים מנוגדים למצע של המפלגה הרבה יותר מגנץ . אי אפשר להשוות גנץ ישב עם ביבי שאמר שלא ישב אבל בנט יושב עם מרצ ומנסור עבאסשזה יותר חמור .ומה בנוגע לרפורמה בנושא הדת ומה בנוגע ליוקר המחייה .כל זה גנץ לא עשה בנט כן עשה. ומה לגבי זה שברחו ממנו 2 חברח כנסת ומה בנוגע לזה שהכניס את ישראל לויכוח לא לנו בין רוסיה לאוקריאנה...אין מה להשוות
33
אולי גם תיתן...
פטיש פלסטיק | 19-04-2022 12:35
אולי גם תיתן לחרבובנט ולרשימה המשותפת עצות אך להיות השותפים הבאים כדיי להגיד את הקדיש על ישראל באמת על מדינת היהודים !!! עמית אתה צבוע גרוע יותר מחרבובנט אפס יש לו ערך גבוה יותר מימך.????
34
אני חושבת שהתבצרות...
קרן | 19-04-2022 13:04
אני חושבת שהתבצרות גוש האופוזיציה נובע בעיקר מדחיית החרדים ע״י מפלגות הקואליציה בשנים האחרונות ובעיקר בממשלה הזאת, שנראה שמטרתה לפגוע באוכלוסיה החרדית. מלכתחילה ראש ממשלה עם 6 מנדטים לא יכול לכהן כראוי, בטח שרוב הקואליציה שלו נמצאת בצד השני של המפה הפוליטית.
35
אור יזרעאל...העם לא...
אושי | 19-04-2022 13:18
אור יזרעאל...העם לא מטומטם והעם הבין בבחירות הוא צריך לתת למפלגה אחת בלבד את הכוח והשלטון כדי שלא נגיע למצב כמו היום ..העם הבין את הנזק שגרמו בנט..ואיילת..שקד..וסער..ואלקין..וליברמן..לפיד..מרגע שהם התחברו לרעם ..התחילה הדרדרות במדינה וההפקרות חוגגת..העלאות מחירים ..הדיור ..הדלק ..הטיפול בקורונה ..מתן לערבים חשמל ...ועוד ועוד...הציבור צריך הפעם להיות חכם פי מיליון ולהבין שאם הם לא יבחרו במפלגה אחת ויתנו לה כוח ..לא ישתנה כולם ואנחנו פשוט נסבול יותר מאשר כעת...די לפזר את הכוח במפלגות שאין להם יכולת לעשות כלום כמו ..העבודה .מרצ.כחול לבן......אנחנו הריבון ולכן ההחלטה והאחריות היא עלנו בלבד....אם לא נענש..או שנבכה ונקטר שוב ושוב על הטעות שעשינו.. אז במידה והיו בחירות להצביע רק למפלגה אחת ולחזק אותה שתהיה משילות ...
36
בה שהקואליציה תעבור...
אורח | 19-04-2022 13:21
בה שהקואליציה תעבור מן העולם...
37
????????????שתפורר כבר וגם...
ת | 19-04-2022 13:33
????????????שתפורר כבר וגם אלה שנמצאים שם שיתהדו כבר. כל אחד בצבע
38
לזרוק את אלקין...
סי | 19-04-2022 13:44
לזרוק את אלקין הוא לא אמין . מחפש רק כסא. הוא כבר איבד את הזיקה ליהדות.
39
ועדת חקירה דחוף...
רק גלי ישראל רק את האמת | 19-04-2022 14:23
ועדת חקירה דחוף על הטירה ברעננה 50 מיליון שקלים ושתיקת הכבסים בתקשורת איפה גיא פלד ??איפה אברמוביץ ?? איםה העיתוניים שיום וליליה חיפשו פרשות על ביבי ובלפור בלעה אותח באדמה הרמ זה ברור שערוץ 12 היתה השוםר של המנשלה ההזויה הזאת.
40
המתחז מרעננהממשיך דרכו...
שמעיה | 19-04-2022 14:27
המתחז מרעננהממשיך דרכו של הצורר סיים את תפקידו
41
הכל בגלל בנט
לבן | 19-04-2022 14:32
אם לבנט היה קצת שכל ולא היה מפרק את הבית היהודי, הייתה לישראל ממשלה נורמלית אם בחירות פעם אחת בלבד. ואם אין לו שכל, מי צריך אותו כראש ממשלה?
42
משו מה מאמינים...
השורות של נפתלי בעוד ביצוע.. | 19-04-2022 14:46
משו מה מאמינים לסמוטריץ קצת יותר ממך אור יזרעאלי עוד שופר של נפתלי.. שהלוא שנינו יודעים שנפתלי לא עובר את אחוז החסימה וגם שיהיו עוד מעברים מהקואליציה לאופוזיציה..
מי היצור...
אמת תרדוף ושקר תבער | 19-04-2022 15:31
מי היצור הזה הזורה חול בעיני קוראים?! סרוגים, היאך נתתם לו פה במה לדברי הזייה, שופר הוט מחמאה עבורו, כל כך רדוד ולא מתוחכם, מעורר שאט נפש, וזאת בלשון המעטה
43
ההתגיסות שלכם נוגעת...
קרלו | 19-04-2022 15:29
ההתגיסות שלכם נוגעת ללב אבל לא תעזור,זמנכם עבר
44
יאלה תתנדפו המון...
גיא | 19-04-2022 15:46
יאלה תתנדפו המון ביי
45
בינפול בנט אל...
המדייק מדימונה ראש עייר | 19-04-2022 15:54
בינפול בנט אל ישמח מחר יקום בנט רשע יותר
46
יותר טוב קרעי...
מוטי | 19-04-2022 16:52
יותר טוב קרעי תרנגולת מאשר ממשלת ביבי שנישענת על עברינים שלוקחים מקופת המדינה לכיסם הפרטי.
עד עכשיו...
עדנה | 19-04-2022 17:11
עד עכשיו זו ממשלת בנט עשתה את זה ובגדול תרתי משמע ודובר רבות על זה, וכבר ניכתב בספרי דברי הימים לממשלת השינוי שחיתות החל מביתו של בנט וכלה במינויים סתמיים של מקורבים .
רק ביבי...
משה | 19-04-2022 17:05
רק ביבי מלך ישראל ישמואלני מסריח ממשלת בנט לפיד המושחתיים
47
בבקשה, לא לאט.......
יעל | 19-04-2022 17:03
בבקשה, לא לאט.... ויפה שעה אחת קודם
48
עונשו של בדאי...
מ.ו | 19-04-2022 17:05
עונשו של בדאי אין לו תקומה יעלם מהפוליטיקה כמו כל הבדאים
49
שהממשלה רעה הזאת...
רודפת צדק | 19-04-2022 18:07
שהממשלה רעה הזאת תעוף לפני שיגרמו לעוד יותר נזק!!! אנחנו רוצים את נתניהו!!
כן ישבנו...
אז תיסטום שמאלני ארור | 20-04-2022 10:43
כן ישבנו על סיר הבשר היינו עשירים ועכשיו אנחנו עניים כן וכן וכן
תמדשכי לחלום...
י ש | 19-04-2022 19:34
תמדשכי לחלום
בתקופה של...
מיכה אלי | 19-04-2022 18:56
בתקופה של ביבי ישבנו על סיר בשר?
50
ממתי פאשיזם מסמל...
דינו | 19-04-2022 18:58
ממתי פאשיזם מסמל את הציונות הדתית? סמוטריץ הוא הדוגמא? תרצו שהילדים שלכם יהיו ככה?
51
הממשלה הזאת תחזיק...
אמה | 19-04-2022 19:09
הממשלה הזאת תחזיק מעמד ועוד איך.למרות הנסיונות של החייל האמיץ בן גביר (כמה חודשים בצבא) לגרום לתסיסה בדרישה לתת ליהודים להתפלל בהר הבית ,כמובן מוקפים בהרבהשוטרים וחיילים .כדי לחסל את הממשלה,כל הדרכים מוצדקות ,גם אלה שגורמים למלחמה בין יהודים וערבים,הרי ילדי חרדים לא מתגייסים לצבא ..גרוע,גרוע מאוד.
52
}}} לאט לאט...
יהודי חרד | 19-04-2022 19:18
}}} לאט לאט מיני מינים של דתיים וחרדים מחריבים את מדינת היהודים.
53
לקבל כבוד מבן...
אלישע בן אבויה | 19-04-2022 20:01
לקבל כבוד מבן גביר זה כמו לקבל כבוד ממחבל. כבוד מאוד מפוקפק. אם סילמן לא מבינה את זה אז היא אישה נטולת ערכים יהודיים.
54
יללה שיתחפפו כבר....
רוניתה | 19-04-2022 20:07
יללה שיתחפפו כבר. ממשלת הקקמייקה. ובנוסף שבנט יחזיר לנו את המיליונים שמשפץ את ביתו. יללה ושיעוף לנו מהעיניים. ילד מגודל. איכס
55
כמה חרע יש...
יוני שחר | 19-04-2022 20:26
כמה חרע יש בכתבנ הפסיכית הזאת. כתב חנטריש
56
ימניים וחרדים מביאים...
סיקריק | 19-04-2022 20:55
ימניים וחרדים מביאים לחורבן בית שלישי. מה שנבנה פה היה נס אנושי,וכעת החוליגנים הימניים הורסים ביסודיות מפחידה את הנס הזה.
57
שוחד מירמה והפרת...
בנימין זאב מחלוף | 19-04-2022 22:35
שוחד מירמה והפרת אמונים ביבי פושע נתעב לכלא מיד
יש לך...
עמי | 20-04-2022 4:11
יש לך שם של בנימין גם אתה מושחט וחפש הקנאות שלכם הורגת אותכם. שתבין גם השמאל מבין שקמה ממשלה.של חייזרים.
58
הכאוס שיצר השמאל...
אייל עזרא | 19-04-2022 22:47
הכאוס שיצר השמאל בגיבוי התקשורת ומערכת המשפט הביא לחוסר יציבות ומשם היישר לארועי 'שומר החומות'. אחר כך לבוא ולהגיד שחלילה אם יהיו פה בחירות? יש מי שמעדיף בחירות על נתניהו ויש מי שמעדיף בחירות על מנצור עבאס. כל אחד והעדפותיו.
59
לשקר אין רגלים...
מלא | 19-04-2022 23:54
לשקר אין רגלים גם לא של תרנגולת. ברוך שפטרנו. שהנוכל והמתחנפים לו יניחו לעם ישראל לנפשו.
60
איפה היית בעשר...
יצחק קרמין | 20-04-2022 0:25
איפה היית בעשר השנים שהליכוד וביבי חירבו את המדינה?, הגדילו את הפערים, הרסומאת הבריאות והחינוך
61
בקרוב אנו החרדים...
יוסף | 20-04-2022 2:18
בקרוב אנו החרדים נעלה וננצח את הממשלה הרעה הזו ונגרש את כל כיפות הסרוגות מהכנסת שטימאו את ההיכל,לא נשכח מה עוללתם לנו
62
כשמאלנית אשמח אם...
לללללל | 20-04-2022 3:51
כשמאלנית אשמח אם הממשלה תתפרק אני רוצה ממשלה של חיכוד חרדים במוטריץ ובן גביר בלבד נראה מי יהיה שר הבטחון שלכם נראה מה תעשו עם הערבים תהיה פה מלחמה וגם מלחמת אזרחים הימין חוץ מבלגן לא יכול לעשות כלום המפתח הידי גנץ אם יחבור לממשלה כזאת זה יהיה אסון תנו לימין שלטון מלא ואז נראה את פרצופכם האמיתי הימין נמר של נייר
תירגעי חמודה!! תשתי...
ימית | 20-04-2022 7:04
תירגעי חמודה!! תשתי מים! תודה לך על הניתוח הפוליטי שלך... לא יפנו בכלל לגנץ .הוא שמאל!
63
ממשל מרור אין...
עמי | 20-04-2022 4:07
ממשל מרור אין לו כבר קש מעל המים הממשל הזה טבוע עמוק עמוק. שלא ניתן אותו עד יום מותנו מה גרמו.
64
לסרוגים, צטטנים של...
אוהב ישראל | 20-04-2022 6:32
לסרוגים, צטטנים של הסיקריקים סמטץ' הנבחן. כלבים נובחים והשיירה עוברת. חבל שתמשיכו לאכול את הלב.
65
הכותב הוא...
אחד | 20-04-2022 7:42
הכותב הוא תומך של הנוכל הבינלאומי מרעננה? כיצד קורה הדבר? איך אפשר לתמוך ביצור המטורף והבוגדני הזה??
66
עבאס יעבאס, לחלוב...
אחמד טיבי | 20-04-2022 8:11
עבאס יעבאס, לחלוב את הפרה עד הסוף !
67
חליפה שתפורה ...
אריאלי | 20-04-2022 8:19
חליפה שתפורה מטלאים כשמה כן היא. ממשלה שבנויה על שנאה, סופה להישנא.
68
כדרכו של אור...
זלמן | 20-04-2022 8:57
כדרכו של אור יזרעאלי, תמיד כותב באופן שתומך בממשלה, גם אחד שנשבה בקסמי החליל של הנוכל מרעננה כמו עוד כמה עכברים שהלכו אחרי החלילן השקרן.
הוא מקבל...
זליג | 20-04-2022 12:13
הוא מקבל על זה תמלוגים מבעלי האקזיט ששיפצו את בתיהם בעשרות מיליונים על חשבונינו. בהחלט הכתבה מגוחכת, בנט צריך להיות טיפש כדי להתמודד עוד פעם לכנסת. הוא הוכיח שאין ערך לכלום כולל כלום והליכה אתו זה הפסד בטוח לצד שלו. אגב זה גם המצב של הקדימאי אלקין, וגם של סילמן - עוד שתי קדנציות, במקרה הטוב. אבל טוב שהוא מייעץ להם, בפעם האחרונה שבנט האפס העיר לביבי, הוא חטף מנה אחת אפיים (ורק שכחו להזכיר לו שהוא גילה על מהלכי הצבא מתוך הקבינט באמצע צוק איתן, רק כדי להתפרסם).
69
בנט הנוכל תחזיר...
בנט תחזיר את ה50 מליון מושחת עושה לבתו הפרטי תיתביש | 20-04-2022 10:47
בנט הנוכל תחזיר את ה50 מליון לקופה הציבורית שגנבת הרי עוד קצת ואתה לא תהיה בכנסת ולא תעבור את אחוז החסימה חתיכת מושחת תיתביש
70
צו 8 דחוף...
סלמן סייד סאלח | 20-04-2022 11:23
צו 8 דחוף !! לעצור מיידית את השידורים מתחנת אלג'זירה זה לא תקשורת חופשית , זו תחנת ממסר לכל תושבי ארץ הקודש ,הסתה,הסתה,הסתה, אם לנו יש 8.200 ,,השינאה וההסתה שלהם ,ובמיוחד העברת מסרים בקודים,,אז הם 16.400 לעצור ולהוריד לפחות כאן בישראל את התחנה מלוח השידורים, ומייד ! הערוץ הזה הוא כלי מלחמה של אוייבי מדינת ישראל.
71
בנט והמעון
א.נחמני | 20-04-2022 18:49
בנט לא העביר את מעונו לירושלים מכיוון שהוא יודע שעוד לפני שיספיק להעביר את ילדיו למסגרות חינוכיות בירושלים ( סוף שנת הלימוד ) הממשלה שלו תתפרק . אז למה לטרוח .
72
צריך כסף בדחיפות כדי לצאת מהחובות?
Larry Fox | 21-04-2022 1:25
ניסיתם לקבל הלוואות מבנקים ללא הצלחה? צריך כסף בדחיפות כדי לצאת מהחובות? צריכים כסף להרחבה או הקמת עסק משלכם? ניתן להגיש בקשה באמצעות WhatsApp: +14092051142 או דואל: larryfox2017@hotmail.com
73
ממשלת בנט
הרצל לוסקי | 21-04-2022 11:25
כובע לאיש הזה שלמרות כל הטלטלות שחבה ממשלתו, הוא עדיין האיש הנכון בזמן הנכון, במקום הנכון, למרות כל הבליסטרתות שזורקים עליו סמוטרישים למיניהם, אני גאה שיש לנו איש כזה ברסן השלטון, מי יתן והקבה יתן לו את החוכמה והתבונה להנהיג את ישראל , לא רק בממשלה הנוכחית אלא בעוד ממשלות, הוא עדיין צעיר ונמרץ, ויצליח בעה