סערת קרבן פסח | המשטרה עצרה 4 חשודים - סרוגים

סערת קרבן פסח | המשטרה עצרה 4 חשודים

4 חשודים נעצרו בחשד שבכוונתם "להפר את הסדר" בהר הבית ולהקריב קרבן פסח. בביתו של אחד החשודים שנעצרו נתפס גדי. "קוראים לציבור שלא לתת במה לשוליים קיצונים", מסרו במשטרה

סערת קרבן פסח | המשטרה עצרה 4 חשודים
  (צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

משטרת ישראל עצרה 4 חשודים שבכוונתם "להפר את הסדר" בהר הבית ולהקריב קרבן פסח.

"בימים האחרונים מופצים פרסומים כוזבים ברשתות החברתיות בנוגע להר הבית והמקומות הקדושים, וכן פרסומים בדבר עידוד של גורמים קיצוניים להיעצר ע״י המשטרה בניסיון להגיע להר הבית ולפעול במקום שלא כדין", מסרו במשטרה. "משטרת ישראל עצרה לחקירה על פיי צו בית משפט 4 חשודים בשנות העשרים לחייהם, תושבי ירושלים ואיו״ש, בחשד לכוונתם להפר את הסדר, וכן קריאתם להפרת הסדר הציבורי/להפר הוראה חוקית".

"אמש החשודים נעצרו בבתיהם ע״י בלשי המשטרה ונלקחו לחקירה בימ״ר מחוז ירושלים. בביתו של אחד החשודים שנעצרו נתפס גדי".

עוד באותו נושא

בניגוד לעמדת הרבנות: ראש מינהל הגיור עלה להר הבית

כזכור, השבוע פרסמה תנועת 'חוזרים להר' מחירון ובו סכומי כסף שיוענקו למי שיצליח להקריב קרבן בהר הבית. על פי המחירון, מי שייעצר בדרך להקרבה יקבל 400 שקלים, מי שייעצר עם גדי יקבל 800 שקלים, ומי שיצליח להקריב יקבל 10,000 שקלים.

במשטרה הוסיפו כי "משטרת ישראל פועלת בירושלים וביתר הגזרות עם כל גופי הביטחון, בכל שעות היממה, במישור הגלוי והסמוי, נגד כל אדם שינסה להפר את הסדר ולפעול בניגוד לחוק ולנוהג הקיים בהר הבית וביתר המקומות הקדושים בעיר. מקרים ופרסומים שיעלו חשד לעבירה פלילית יבדקו ויטופלו בהתאם. בנוסף פורעי חוק ומפרי סדר מכל סוג שהם- יטופלו בהתאם, לרבות ביצוע מעצרים, פתיחה בחקירות פליליות והרחקה מהאזור ככל שידרש".

"אנו קוראים לציבור שלא לתת במה, יחס או ביטוי לשוליים קיצונים המנסים או קוראים להפר את הסדר והחוק. הנוהג הקיים בהר הבית וביתר המקומות הקדושים בעיר ירושלים נשמר וימשיך להישמר כל העת, ולא נאפשר לקיצוניים ועבריינים מכל סוג שהם להפר אותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הכת הכי מסוכנת
נתן | 14-04-2022 14:54
הבחורים ההזויים האלה הם החלום של כל שונאי ישראל להעלות עלינו מיליארד מוסלמים הזויים...כמובן בניגוד לרב עובדיה זצל הרב קנייבסקי זצל .....ולפסיקת ההלכה ...הם מבינים יותר טוב מכולם...אתה כזה גיבור? למה לסכן את כולנו...כבר היום כמעט כל רוצח יהודים ותומכיו משתמשים בתירוץ אל אקצה בסכנה.....ואלה נותנים לדמיונות שלהם דלק פשוטו כמשמעו...