חדשות המגזר

בעלה של עידית סילמן: חברי ימינה צריכים להתנצל

שמוליק סילמן הודה כי חברי מפלגת 'ימינה' ובהם רעייתו הפרו לא מעט הבטחות בחירות: "הם צריכים להתנצל, מה השאלה בכלל? מישהו אומר במדינה שהם לא שיקרו?"

שמוליק ועידית סילמן. אלבום פרטי
שמוליק ועידית סילמן. אלבום פרטי | צילום: (צילום: אלבום פרטי)

שמוליק סילמן, בעלה של יו"ר הקואליציה עידית סילמן, הודה כי חברי ימינה הפרו לא מעט הבטחות בחירות, ואומר כי עליהם להתנצל.

בראיון לרדיו 'גלי ישראל' נשאל סילמן: "אתה יכול להגיד בכנות שעידית שיקרה להמון אנשים, בהיבט של מה שהיא אמרה לפני הבחירות ומה שהוא עשתה אחרי הבחירות?".

סילמן עצמו השיב: "אני חושב שהם התחייבו על דברים והם צריכים להתנצל, מה השאלה בכלל? מישהו אומר במדינה שהם לא שיקרו?".

סילמן נגד הורביץ
סילמן נגד הורביץ| צילום: סילמן נגד הורוביץ, האיום שהוביל לפיטורין (מתוך: ערוץ כנסת)

סילמן הוסיף כי "אם עידית תחזור הביתה היא תתפוס אחלה ג'וב במשרד הבריאות. הכל טוב, לא קרה כלום וזה לא סוף העולם".

על הקמת ממשלה עם רע"מ אמר סילמן: "אני יכול להגיד לכם שגם אתם הייתם נכנסים לקואליציה, זה לא פשוט, אתה בא אחרי שנתיים של בחיר, לכל אחד יש קווים אדומים, עידית אומרת לי שמה המהות של עניין החמץ? ערך הרעות. מה אכפת לך להתחשב?".

סילמן המשיך ואמר: "מישהו יכנס עם נעליים למסגד? לא, יעבירו חוק על זה? לא, אתה תכבד. עידית לא תמכור את העולם הבא שלה תמורת שום דבר. תבוא ליהודי ותאמר: תמכור את העולם הבא שלך תמורת כסף, אתה מכיר מישהו שיסכים? היא קיבלה החלטה אישית – לא תהיה גזירת המעונות, לא יהיה גיור ולא יהיה מתווה רפורמי כי מעניין אותה העולם הבא שלה".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

70
58
עוז
06.04.22

הנוכל הבא ...נוח לך לחיות בשקר ומירמה לך ולאשתך העיקא הכסף שנכנס לבנק ...אבל אשתך מסוג הנשים שבשביל כסף תעשה הכל ...ומסתבר שגם אתה ....

1
לוי מיכאל
08.04.22

כל הכבוד אני מצדיע ראש ממשלה מטומטם ומשחררים עובדים מהרצועה זה התוצאה עוד מחבלים יהיו בניהם ורואים יריות

2
מי מה מו
08.04.22

חחח אתה דפוק בשכל

57
מאיר
11.04.22

חוצפן

56
רון
04.04.22

מי שהמליטה יצורים מכוערים כמוכם היתה צריכה להיות עקרה,או למות לפני החתונה,אתם זבל מיותרים כמו החארה שצף בביוב,גם מסריחים,וגם לא ראויים,חלאות מגעילים זוג חולי נפש,

1
מאיר
07.04.22

אתה טיםפו מגעיל, דוחה ואנטי יהודי! בוש והיכלם כך לא מגיב יהודי!!!!