בעקבות גל הפיגועים שפקד את ישראל בשבועיים האחרונים, מפרסמת היום מנכ"לית ימינה סטלה ויינשטיין, מכתב לפעילי המפלגה, בו היא מסבירה את המהלכים האחרונים של המפלגה, ומתייחסת גם למצב איתו מתמודד בנט, וגם לטענות על כבילת הידיים של הממשלה בגלל התלות במנסור עבאס.

"לצערנו אנחנו צריכים לתקן פה מצב של שנים: תופעה רחבה של גניבה והברחת נשקים שונים במגזר הערבי במשך שנים רבות. תופעת השב״חים היא תופעה ישנה שהוזנחה וכך בעצם גדלה פה האפשרות לפיגועים מסוג זה", מזכירה ויינשטיין את שנות נתניהו, אך גם רואה פתרון: "בדיוק כמו שראש הממשלה בנט התמודד עם המנהרות בעזה בזמן ששאר חברי הממשלה לא הבינו את גודל המחדל, גם עכשיו יש לנו הזדמנות לעשות שינוי אמיתי, לאסוף את הנשקים במגזר הערבי, להחזיר את ההרתעה ולהשיב את היבטחון לאזרחי ישראל".

צעדים נוספים בדרך הם: "שרת הפנים אילת שקד עומלת לחוקק חוק שלילת אזרחות ממשפחות מחבלים, או במילים אחרות – גירושם לסוריה. הגיע הזמן לעשות את זה, אם אין נאמנות – אין אזרחות. במקביל, יו"ר הסיעה, ח"כ ניר אורבך פנה ליו"ר ועדת חוץ וביטחון על מנת ליצור תכנית הרתעתית אפקטיבית נוספת".

ויינשטיין דוחה את הטענות כי השתתפות רע"מ בקואליציה פוגע בביטחון המדינה. "יש כאלו שמנסים להגיד שהמצב הביטחוני נגרם בגלל שותפות קואליציונית שלנו עם מפלגת רע"מ או שראש הממשלה יפעל בידיים כבולות כדי לא לפגוע בקואליציה – חשוב להגיד שאלו שטויות. תמיד בטחון ישראל היה הדבר שעמד בראש סדר העדיפויות שלנו".
"אנשי רע"מ לא קשורים לפיגוע בשום צורה והם גינו את הפיגועים בצורה ברורה וחד משמעית וכל ניסיון לקשור בין המצב הביטחוני לרע"מ הוא הזוי. השוטר שעצר את הפיגוע אמש, רס"מ אמיר חורי ז"ל, קיפח את חייו תוך חתירה למגע באומץ לב עם המחבל והוא ערבי-נוצרי, אנחנו מקווים שמתנגדי הממשלה לא יתנערו ממנו חלילה…
הניצול הציני של פוליטיקאים בשעה קשה זו פוגע בחוסן הלאומי של עם ישראל. אנחנו מציעים פשוט לא להגיב להם, אנחנו צריכים להתרכז במה שמקרב ולא מה שמפלג".





תגובות
סטלה הסובייטית מדברת בשפה של פוטין גם פוטין טוען שהאופוזציה פוגעת בחוסן הלאומי של רוסיה. מי שפוגע יום יום בעם ישראל זה בנט הנוכל השקרן והאפס המרושע
זה הזוי,בגלל החתולים הקשר בין המצב הבטחוני והפיגועים לרעמ הזוי,בין פיגועים לחמס גם נשמע הזוי,בין הפיגועים לדעאש אפעס הזוי ,בין הפיגועים לערבים הזוי ,בין הטרור לפיגועים הזוי בהחלט, הכי סביר שיש קשר בין הפיגועים לחתולים לאפשרות זו יש סבירות גבוה במיוחד
סטלה מדלגת ממפלגה למפלגה... סטלה הייתה לא לפני הרבה זמן בכירה במפלגת המריצות למזבלה. גם אם החליטה שאצל בנט תתקדם יותר מהר, היא האחרונה שיכולה להטיף מוסר. אין מה לומר היא מתאימה לבנט ובנט מתאים לה...
ואת מאמינה לשטויות שאת מוציאה מהפה? מפגרת כמוך תומכת טרוריסטים,את בקרוב תהיי אי שם בעשירון התחתון,אחרי שנשמיד את ממשלת הטרור בקרוב,תיצטרכי לחפש מדינה שתיקלוט את גופתך חלאה תת אנושית
רק שמנסור חיבק את ראשי התנועה האיסלמית!!!!!!! רק שמנסור חיבק את ראשי התנועה האיסלמית שתומכים בטרור. בנט אתה והפעילים שלך רגילים לשקר.
גם אבו מאזן ''גינה'' אבל משלם להם משכורות... גם הנוכל מכחיש השואה ''גינה'' כיביכול, אבל משלם להם משכורות שמנות. רק טיפשים או נוכלים עוד מאמינים להם... המטרה הסופית של התנועה האיסלמית ידועה לכל. ולכן במדינות ערב הם מחוץ לחוק. ורק פה הם השולטים וצחוקים על כולם... מה לא ברור?