הנרצחים בפיגוע: השוטר שהסתער, שני תושבי בני ברק ושני עובדים זרים

הנרצחים בפיגוע: השוטר שהסתער, שני תושבי בני ברק ושני עובדים זרים

הותרו לשמות חלק מנרצחי הפיגוע בבני ברק: אבישי יחזקאל ויעקב שלום תושבי בני ברק. השוטר אמיר חורי שהסתער על המחבל, ושני עובדים זרים מאוקראינה שנרצחו בפתח החנות

author-image
השוטר שהסתער, שני תושבי בני ברק ושני עובדים זרים
  אמיר חורי הי"ד (דוברות המשטרה)

הפיגוע בבני ברק. הותרו לפרסום שמותיהם של חלק מחמשת הנרצחים בפיגוע הירי שאירע אתמול ברחובות בני ברק.

שמות הנרצחים הם:

אבישי יחזקאל הי"ד, אברך תושבי בני ברק. הותיר אחריו אישה וילד בן שנתיים. נרצח בפתח ביתו. הלווייתו תתקיים בשעה 9.30 בבוקר מביתו רחוב השניים 4 פרדס כץ, בני ברק.

אבישי יחזקאל הי"ד (שימוש לפי סעיף 27 א')

יעקב שלום הי"ד, אב לחמישה מבני ברק, שנרצח מטווח קצר בעת שהיה ברכבו. הלוויתו תתקיים הבוקר בשעה 11:00 מסע הלוויה יצא מבית אמו ברח' אברהם בן דוד בבני ברק, ומשם לבית העלמין ירקון בפתח תקווה.

יעקב שלום הי"ד (שימוש לפי סעיף 27 א')

רס"מ אמיר חורי הי"ד (32), שוטר תושב נוף הגליל, שהסתער על המחבל ונפגע במהלך הקרב. השאיר אחריו הורים אח ושתי אחיות. בשעה 10:00 יתקיים טקס אשכבה ופרידה בכנסיית הבשורה בנצרת. ההלוויה תצא בשעה 15:00 מבית העלמין הצבאי בנוף הגליל.

בנוסף נרצחו שני עובדים זרים מאוקראינה.

עוד באותו נושא

האזינו: כך נשמעו רגעי הטירוף ברשת הקשר


14

המפכ"ל, רב ניצב יעקב שבתאי שוחח הלילה עם רס"מ ע', השוטר שהגיע ראשון לזירה יחד עם רס"מ אמיר חורי ז"ל ולאחר מכן שוחח עם ג'ריס, אביו של אמיר ז"ל. רס"מ ע' סיפר למפכ"ל על שארע ועל ניטרול המחבל שהיה חמוש ברוס"ר M-16.

המפכ"ל אמר לרס"מ ע': "אתם גיבורים! בזכותכם ניצלו הערב חייהם של אזרחים רבים. אתה ואמיר ז"ל הגעתם במהירות לאירוע והפגנתם חתירה למגע תוך גבורה ומקצועיות בקרב יריות מול מחבל שהתכוון לבצע טבח בכמה שיותר אזרחים. אני מחזק אותך ומשתתף בצער על נפילתו של שותפך לנשק, רס"מ אמיר ז"ל.

בנוסף שוחח המפכ"ל בטלפון עם ג'ריס חורי אביו של השוטר אמיר חורי ז"ל שנרצח במהלך הפעולה ההירואית לחיסול המחבל.

ג'יריס, אביו של אמיר ז"ל סיפר למפכ"ל שהם משפחה של שוטרים וכי הוא גמלאי של משטרת מחוז תל אביב. בנוסף ג'ריס סיפר למפכ"ל שהשיחה האחרונה בינו לבין בנו הייתה בשש בערב בה סיפר לו אמיר ז"ל שהוא ביצע מטווחים היום במסגרת אימון ירי.

המפכ"ל אמר לג'ריס, אביו של רס"מ אמיר ז"ל: "אני משתתף בצערכם על נפילתו של אמיר ז"ל. זה אירוע קשה ואסון גדול עבור המשטרה. לצד האסון הגדול חשוב לי לומר לך שהבן שלך הציל הערב את חייהם של אזרחים רבים. בנך הפך הערב למורשת וזיכרון של גבורה עבור מדינה שלמה. משטרת ישראל תלווה אתכם לעד וכל מה שצריך אנחנו לרשותכם. אני שולח לך חיבוק חם ואוהב ומבטיח שאגיע אליכם מיד עם סיום הבידוד.

—————-
אנחנו עושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות בצילומים. השימוש ביצירות שבעל הזכויות בהן אינו ידוע או לא אותר נעשה לפי סעיף 27א ל"חוק זכויות יוצרים". אם זיהיתם צילום ואתם בעלי הזכויות בו, ישו לפנות ל srugim@srugim.co.il

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
בבנט עוד יום...
אאא | 30-03-2022 7:00
בבנט עוד יום יבוא לא תוכל להסתובב ברעננה יזבל שחצן אימח שמך
2
בנטינוכל ימח שימך...
טוביה | 30-03-2022 8:17
בנטינוכל ימח שימך ארור תראה מה עשית?
3
הפיגוע הבא הוא...
יוסל | 30-03-2022 9:09
הפיגוע הבא הוא ברעננה . סמוך לבית הנוכל והרמאי.
הקללות כנגד...
כן | 30-03-2022 10:06
הקללות כנגד בנט גיבור ישראל וראש ממשלת ישראל מלמדות על המקלל האפס הרדוד הרוקד
4
אמיר חורי לוחם גדול שחותר למגע תוך סיכון חייו
איתן | 30-03-2022 9:40
אמיר חורי לוחם גדול שחותר למגע תוך סיכון חייו
5
מה יוסיפו לכם...
אכפתית | 30-03-2022 9:49
מה יוסיפו לכם כל הקללות למר בנט
6
לא מבין
יוני | 30-03-2022 9:59
אף פעם לא אבין איך אתם מתנהגים כלפי בשר מבשרכם. סוף סוף חובש כיפה ראש ממשלה ואתם מתנהגים אליו כמו שאתם מתנהגים כבר חודשים. הפיגועים זה דבר נורא והם נמשכים כבר עשרות שנים. כל ממשלה צריכה לפעול בנחישות וצריך לכידות ואחדות בעם בשביל זה. ראו את השוטר הגיבור חורי - מקום מגוריו, דתו ונאמנותו לתפקיד ולמדינה. אחדות ונחישות!!!