2 הרוגים ו-12 פצועים: סיכום פיגוע הירי בחדרה - סרוגים

2 הרוגים ו-12 פצועים: סיכום פיגוע הירי בחדרה

שני מחבלים מאום אל פאחם פתחו באש מאקדחים לעבר קבוצת ישראלים שירדה מאוטובוס ברחוב הרברט סמואל בחדרה. הם רצחו 2 לוחמי מג"ב ופצעו 12. שני מסתערבים שהיו בקרבת מקום חיסלו אותם

2 הרוגים ו-12 פצועים: סיכום פיגוע הירי בחדרה
  (צילום: פלאש90)

הפיגוע בחדרה – סיכום מצב.

בסמוך לשעה 20:40 הגיעו שני מחבלים ערבים-ישראלים, חאלד ואמין אגבריה תושבי ואדי ערה לרחוב הרברט סמואל בחדרה. הם פתחו באש באמצעות אקדחים לעבר קבוצה של אזרחים שירדו מאוטובוס של חברת קווים ופגעו בשני לוחמי מג"ב. וביצעו בהם וידוא הריגה.

המחבלים הגיעו עם כמות גדולה של תחמושת, ולקחו את הרובים של ההרוגים בפיגוע, והחלו לירות צרורות לעבר עוברים ושבים.

עוד באותו נושא

בנט שוחח עם הלוחם שחיסל את המחבלים בפיגוע בחדרה


21

נהג האוטובוס, שהוריד את הנוסעים שמע את היריות והמשיך בנסיעה, ובכך הרחיק את נוסעי האוטובוס מזירת הירי.

שני לוחמי יחידת המסתערבים של משמר הגבול, שישבו במסעדה סמוכה, שמעו את הירי וחתרו למגע. הם חיסלו בקרב יריות את שני המחבלים שמתו במקום.

המחבלים הם שני בני דודים ממשפחת אגבריה מאום אל פאחם. אחד מהם נחקר בעבר על הסתה וקשר לדאעש.

לבית החולים הלל יפה בחדרה פונו סך הכול 12 נפגעים, מתוכם 4 חיילים והשאר אזרחים.

אחד מוגדר קשה, מנותח. 2 מוגדרים קל ו-1 בינוני, כולם אושפזו במחלקה אורתופדית.

נפגע אחד קל אושפז להשגחה במחלקת ילדים.

השאר במצב קל, נפגעי חרדה, מטופלים במיון עדיין.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
ממשלת הסרוגים
אחד העם | 28-03-2022 0:30
ממשלת הכיפות הסרוגות היא ממשלת חדרה בלי ד
2
לצעירים שלא זוכרים כך...
נלקח מהטוויטר | 28-03-2022 0:59
לצעירים שלא זוכרים כך בדיוק היה באוסלו פרס עשה פסגות מדיניות חגיגיות רבין ופרס הזהירו מ'אלימות המתנחלים' והערבים באו לרצוח
, לצעירים...
נלקח מההיסטוריה | 28-03-2022 10:03
, לצעירים שלא יודעים, כך בדיוק היה במשך 150 השנים האחרונות. גלי פיגועים רצחניים, מצד ערבים שלא אוהבים יהודים. במפגעים צריך להילחם עד חורמה. לערבי שרוצה להשתלב במדינה ולחיות בשלום צריך להושיט יד. כך בדיוק.
3
בני גנץ קירב...
יוסי | 28-03-2022 1:14
בני גנץ קירב את אבו מאזן ונתן לו מילוני שקלים על חשבון משלם המיסים. בנט והנשיא האידיוט מקרבים את ארדואן ועושים אותו רלוונטי יאיר לפיד עושה פגישות עם מלך ירדן בלי דגל ישראל ומרים את השליט הירדני הכסיל להיות רלוונטי וגם בחנפנות של הזרמת מים מהכנרת בחינם. וזאת כמתנה על שלקח את נהריים לעצמו. בנוסף ממשלה מנותקת שהתחברה עם האחים המוסלמים בחסות בנט הנוכל שהבחירה שלו בממשלה כזאת מובילה את ישראל למצב של פיגועים בניחוח אוסלו. לא יאומן לאן הגענו. מה בנט חשב שהוא עושה? אנשים מתים בגלל הרצון המגלומני שלו לתפוס את כסא השלטון. הן בקורונה בבריאות הן בפיגועים והן בכלכלה עם מיסים חונקים. אין להם אלוהים !פקידים שמאלנים בתפקידי מפתח גרמו נזק עצום למדינת ישראל בתפירת תיקים לראש ממשלה מצליח מהימין שכל מה שהוא עשה במדיניות הם עושים ההיפך. ביבי עשה את ארדואן הכלב ללא רלוונטי, וגם את הרודן הכלב הירדני ללא רלוונטי בהחלטות על האיזור וגם את אבו מאזן לבכלל לא רלוונטי. והכל מתוך זקיפות קומה וכל מה שהממשלה הרופסת הזאת עושה הוא להרוס הכל עד היסוד. חייבים שתיפל ממשלת החורבן הזאת כמה שיותר מהר וטוב שעה אחת קודם. והגיע הזמן לחמש אזרחים כי שומר החומות זה רק היה פרומו. ה׳ תציל אותנו.
4
אלו החברים החדשים...
נדב | 28-03-2022 1:33
אלו החברים החדשים של בנט ושקד. להקיא עליכם.
5
פיגוע רודף פיגוע....
עם ישראל | 28-03-2022 1:46
פיגוע רודף פיגוע. ככה זה כשמריחים חולשה ורפיסות. ככה זה גם כשרואים שבשלטון מחזיקים ילדים חסרי אחריות שנהנים רק ממנעמי השלטון ולא אכפת להם בכלל מהעם. וככה זה כשמתקצבים ומחלקים כספים רבים למפלגות כמו טעם של רע״ל (36 מיליון ש״ח), ולמפלגת אין-עתיד עבור יעני ״חתולי-רחוב״ (12 מיליון ש״ח), ולשיפוץ בית ברעננה (45 מיליון ש״ח) - כשבעוד חצי שנה הוא כבר בכלל שמסייים את תפקידו !!!, ולשיפוץ בתים נוספים ב-20 מיליון ש״ח לכל בית בנפרד (לפיד, ובנץ), ושולחים משלחת של יותר מ-200 אנשים לסופ״ש בכנס שולי ולא חשוב בגלגזו על חשבון המדינה, ועושים מסיבות גיבוש בארץ ובחו״ל בלי כל טיפת בושה (ובניגוד למגבלות הקורונה שהיו באותה התקופה), וחוכרים מטוסים פרטיים במקום להשתמש במטוס שכבר מוכן ו/או לפחות חוכרים בחברת אל על המקומית, ומאחלים לדתיים לזרוק אותם לפח במריצה וצוחקים על אוקראיניות (ליברמן), ומבטיחים להכניס מחבלים מתים לכלא (בר לב ומפטרים איזה פראייר תורן בשביל להציל את עצמך), ומוכנים בשביל לא לבזבז כסף על אזרחי המדינה להכיל את מותם, ולא יודעים את שמו של חייל שנפל (בראל) כשהגן בגופו על גבולות המדינה, משאירים לפתע פתאום שמיים פתוחים רק בשביל להביא תינוק פונדקאות מחו״ל, ובשעה שמבזבזים כל כך הרבה כספים, מנגד מפילים על העניים מיסים כבדים על המשקאות ועל החד פעמי ועוד כל מיני מיסים רעים. פשוט ממשלה בלי רעה, דואגת לעצמה בלבד, טיפשה וכסילה, חסרת רגישות, בזבזנית, נהנתנית, ובעיקר בלי מינימום של בושה. בנט, תתפטר! התפקיד הזה גדול עליך ועל כל חבריך המביכים. תציל את עם ישראל לפני שהמוקיון החלופי ייכנס לתפקיד. ואם לא, צריך להעיף את כל הממשלה המגוחכת הזו לכל הרוחות, וכמה שיותר מהר.
6
דמם של הנרצחים על ידיו של בנט, הבוגד הרקוב!!
א | 28-03-2022 2:13
בעוד פיגוע, מבין רבים שיבואו עלינו בקצב זה, כשדמם של הנרצחים על ידיו של בנט, הבוגד הרקוב, המשלם בביטחון המדינה ובקיומה לפעילי החמאס מרעמ, בוגד במדינה ומפקיר אותה למען כיסאו!! הבוגד הרקוב שאחד מדמי הפרוטקשן שלו לפעילי החמאס היה מכירת הנגב להם ולבדואים, עם הלבנת כל הבנייה הבלתי חוקית שלהם והשלמת השתלטותם על הנגב עי חוק החשמל שהבוגד הרקוב העביר - בעוד תשלום לטרור!! והתוצאה היא לא רק אובדן שליטה וומשילות, אלא שיאי טרור יומי שעברו מהנגב לבאר שבע ועכשיו מתפשטים בכל דרום המדינה, בדרך למדינה כולה!! כל זאת בגיבוי מוחלט של ישראל היום ותקשורת השמאל הבוחרים בזדון להתעלם מכך - ממכירת הנגב ועכשיו הגליל, מהטרור המתגבר, מהסכם הגרעין ההרסני לישראל שהבוגד בחר בזדון לא לעשות דבר נגדו מיומו הראשון ולהפקיר את קיומה של הישראל !! במקום זאת הם מנפקים לבוגד הרקוב אין סוף צילומים בהצגה יחצנית משותפת להציג את הבוגד, הנוכל, המושחת והרקוב כמושיע העולם!!והתוצאה - שאנחנו משלמים בחיינו, וזה רק המבוא לבאות!!
7
בנט: איפה אתה - יא שפן פחדן?????????
אוראור זהבי | 28-03-2022 4:43
לא הבטחת שתילחם בטרור - יא שקרן?????? כמה רמאי ונוכל אתה יכול להיות - כמה???????
8
שני גיבורים נפלו במלחמתם במצביעי ממשלת השנאה
בנט לפיד סער קסטנר | 28-03-2022 5:47
בנט לפיד ליברמן גנץ סער העיקר שהוציאו 50 מיליון על בית הגנב בנט
9
50 מיליון להלוויות...
יוספה | 28-03-2022 9:16
50 מיליון להלוויות ותרופות לכל שרי הממשלה ובני משפחותיהם.
10
משפחת הצואה מאום...
מוחמד הקקי ארכי רוצח | 28-03-2022 9:25
משפחת הצואה מאום אל פחם ה יחריב אותה, משפחת הקופים אגבריה היתה מעורבת ברציחות בליל הקילשונים. וגם בעוד פיגועים. הם גם נגועים בנגיף האסלמת מזן מוחמד חיג’אז אסלת מכה חנזיר 1. ברגע שזה מהיה פעיל אז את כל המשפחה צריך להעביר לסוריה ואת הרוצחים לשפד מהביצים. רק שמתנגד החיסונים החרון ברק והכלביה שלו והכת הבגצ הרישעה לא מסכימים.
11
לגרש מחבלים תומכיהם...
קל,, | 28-03-2022 12:01
לגרש מחבלים תומכיהם ומשפחותהם. ל ג ר ש.
12
מוות למחבלים רוצחים - מוות למחבלים
אוראור זהבי | 01-04-2022 15:18
רוצחי יהודים!!!!!!!