הרב אליהו מסביר: זו הסיבה שהמערב לא יכול על פוטין - סרוגים

הרב אליהו מסביר: זו הסיבה שהמערב לא יכול על פוטין

מי שקורא את המפה מבין שפוטין הבין את הראש של אירופה ואמריקה, הוא יודע שהם יותר חזקים ממנו כלכלית וצבאית, אבל הם יכשלו מולו ולא ילחמו כי סולם הערכים שלהם מבולבל

author-image
הרב אליהו מסביר: זו הסיבה שהמערב לא יכול על פוטין
  הרב שמואל אליהו. צילום עמנואל מימון

למה המערב לא מצליח להתמודד מול פוטין. למה הוא נכנע לשלטון האייתולות של איראן? למה אובמה לא נלחם באסד שהשמיד מאות אלפי אזרחים באמצעים כימיים?

עוד באותו נושא

ברוסיה מעריכים: "גובר הסיכוי להפיכה נגד פוטין"


44

התשובה היא כי לפי הערכים החדשים של המערב אין אמת אחת. המערב מקדש את הליברליות שאומרת כי לכל אחד יש את האמת שלו. כשאין למערב אמת ואין לו ערכים מוחלטים – הוא עומד עם ידיים קשורות אל מול הרוצחים הגדולים ביותר.

מי שקורא את המפה מבין שפוטין הבין את הראש של אירופה ואמריקה, הוא יודע שהם יותר חזקים ממנו כלכלית וצבאית, אבל הם יכשלו מולו ולא ילחמו כי סולם הערכים שלהם מבולבל. פוטין כובש כעת את המדינה השלישית ובעוד חודש או חודשיים כל אוקראינה תהיה בידיו. אחר כך הוא ימשיך לפולין ולעוד מדינות והמערב ימשיך להיכנע ולספר לעצמו סיפורים כמו שהוא מספר לעצמו כבר חודש.

כך המערב נכנע מול האייתולות של איראן שמהתלים באמריקאים ובאירופאים ובכל העולם כולו. הם מכינים פצצות גרעיניות שיסכנו את העולם. האמריקאים והאירופאים לא טיפשים ומבינים את הסיפור אבל אין להם יכולת להילחם בהם. הערכים הפרוגרסיביים הרסו אותם מבפנים והם כעת מחזרים אחרי האיראנים שיסכימו לחתום איתם על חוזה שייתן להם מיליארדים וימשיכו להתל בעולם כולו.

כשמדינת ישראל מאמצת את הערכים המסוכנים של המערב – צה"ל לא מצליח להכניע את המחבלים של עזה שיורים על אזרחים בערי ישראל פעם אחר פעם. ישראל מספקת להם חשמל ואמצעים לבנות מנהרות ולירות טילים בשיא הטיפשות.

עוד באותו נושא

ארה"ב מכריזה: "רוסיה ביצעה פשעי מלחמה"

אותם ערכי שווא הביאו את משטרת ישראל להכיל את ערביי ישראל בפרעות של שומר החומות שעברו על כל חוק, שרפו ניידות של משטרה ובתי כנסת, הרגו תושבים יהודים בלינץ' והמפכ"ל עם כל צמרת המשטרה הבינה אותם, "יש פה שני צדדים" הם סיפרו לעצמם ועמדו מן הצד.

כך נכנעת משטרת ישראל לבדואים הרוצחים שהבינו עם מי יש להם עסק. לכן הם מרשים לעצמם להיכנס בעזות למחנות צה"ל לגנוב נשק מול עיני החיילים שידיהם עדיין קשורות. כך גונבים את אזרחי ישראל בלי סוף והשופטים הפרוגרסיביים משחררים אותם פעם אחר פעם בתואנות שווא. כך הם לא משלמים מיסים כי מי יגיד להם מה לעשות. כך הם מנהלים פרוטקשיין מול העסקים בבאר שבע ובנגב והמשטרה כעת עסוקה. כך הם משתלטים על אדמות מדינה, נוסעים ויורים בחוצות בנשק לא חוקי – והממשלה מכשירה להם את הגניבות.

עוד באותו נושא

חודש למלחמה באוקראינה: זלנסקי קורא להפגין בעולם

התיקון של העולם יבוא מהידיעה שיש טוב ויש רע. יש אמת ויש שקר, "רְאֵה נָתַתִּי לְפָנֶיךָ הַיּוֹם אֶת הַחַיִּים וְאֶת הַטּוֹב וְאֶת הַמָּוֶת וְאֶת הָרָע" – "וּבָחַרְתָּ בַּחַיִּים לְמַעַן תִּחְיֶה אַתָּה וְזַרְעֶךָ". מדינת ישראל צריכה ללמד את העולם את הכלל האמיתי הזה ולחסל את הרוע והגרעין האיראני. מדינת ישראל צריכה לדעת שהאמת אצלה ולהילחם ברוע של שכיננו הרוצחים בכל הכוח שיש לה.

כשהמערב ילמד את דרך ההתנהגות הנכונה, הוא ינצח כי הכוח בידיו, הוא ינצח כי הוא הרבה יותר צודק. ככל שהמערב יקדים ללמוד את האמת הפשוטה הזו – כך הוא יקדים לנצח את הרוע וינצלו חיים של מאות מיליונים. ככל שנתעורר מוקדם יותר כך יהיה לעולם יותר טוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו