חיים ביבס: "צריך לסגור את המועצות הדתיות" - סרוגים

חיים ביבס: "צריך לסגור את המועצות הדתיות"

ראש עיריית מודיעין - מכבים - רעות, ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס אמר היום כי "יש לסגור את המועצות הדתיות, זה דבר מיותר", על רשות המים: "גוף מיותר, פקידים משועממים"

author-image
חיים ביבס: "צריך לסגור את המועצות הדתיות"
  חיים ביבס (צילום: ארן דולב)

יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין מכבים-רעות חיים ביבס אמר היום (רביעי) כי משרדי הממשלה הם גוף מנוון שמייצר ביורוקרטיה שלוקחת אותנו אחורה בהרבה מאוד מובנים.

עוד באותו נושא

זאת התכנית של ליברמן להוזלת הדירות

בדברים שנשא בועידה הכלכלית השנתית של איגוד הגזברים של הרשויות המקומיות, התייחס למועצות הדתיות ואמר: "אני בתפיסת עולמי צריך לסגור את המועצות הדתיות, זה דבר מיותר הוא לא באמת נותן שירותים בנושאי דת ואני שאין לי מועצה דתית נותן הרבה יותר שירותי דת, כי הכסף שלי לא הולך לעסקנים הוא הולך לשירותי דת"

על רשות המים אמר ביבס "הקימו גוף שלם של 240 פקידים, אין להם הרבה מה לעשות, משועממים" מדובר בגוף מיותר "240 פקידים שעולים עשרות מיליונים. וזה כאילו מותר לבזבז כספי ציבור. ואנחנו שיעילים מאוד משלמים את המחיר"

מרשות המים נמסר: "כך לצערנו נשמע מי שהיה רגיל במשך שנים, ביחד עם ראשי ערים אחרים, לגבות את כספי המים ולהשתמש בהם לדברים אחרים במקום לטיפול בתשתיות המים. כתוצאה מכך במשך שנים תשתיות המים בעיריות היו מוזנחות והתושבים סבלו".

עוד הוסיפו: "רשות המים שינתה מצב זה ומכאן קיצפו של מר ביבס. בזכות עבודתה המקצועית של רשות המים גם ברצף שנות בצורת קשות לא היה אף לא שיבוש אחד באספקת מים. רשות המים היא הגוף שאחראי על הקמת מתקני ההתפלה שמאפשרים את המשך פיתוח הארץ וקיום של משק המתפתח על ספר המדבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
ביבס תיתאזן השתן...
אורי | 23-03-2022 15:12
ביבס תיתאזן השתן עלה לך לראש,אתה אולי תורם,אבל לנוצרים,ולזבל תת חלאה הרפורמי הארור סתיו ימח שמו וזיכרו אנטישמי קרוב של קריב,שהשם ימחה את שמם מתחת השמים,ואתה אל תיתעסק עם מועצות דתיות עדיין אתה ראש עיר אחת,מתוך מיכלול,לגבי הסרטן של תאגידי המים הם מיותרים לחלוטין,ולא מועילים,רק ניפחו את ההוצאות,והאזרח משלם על כך ביוקר,
2
סוף סוף קם...
יגאל חמאוי ירושלים | 23-03-2022 15:47
סוף סוף קם מנהיגחכם ומבין עניין ודואג לאזרחי המדינה ולא לאוכלי חינם העובדים במועצות הדתיות שרק גורמים לעליית מחירים של המוצרים ולמקורביהם !! המשך ליזום ולעשות תודה חיים ביבס
3
גם הוא מיותר...
גוגו | 23-03-2022 18:03
גם הוא מיותר ביבס כמה אתה עולה למשלם המיסים הלי לעשות כלום?
4
גם הוא מיותר....
אוי | 24-03-2022 16:21
גם הוא מיותר. חבל על הכסף שמתבזבז.
5
מי שמיותר זה...
אחת | 24-03-2022 17:22
מי שמיותר זה אתה ביבס , תתבייש לך אתה נותן שרותי דת , מי הסמיך אחד כמוך שאין לו קמצוץ ידע ? אבל אל דאגה , גם הפה שלך ייסגר בבוא העת וזה קרוב יותר ממה שאנו יכולים לתאר . חנטריש אפס מאופס
6
כמה שאתה צודק...
משה | 24-03-2022 17:39
כמה שאתה צודק האזרח רק ירוויח מהסגירה מתי זה יקרה