צפו בדואט של בני גנץ ואריק סיני - סרוגים

צפו בדואט של בני גנץ ואריק סיני

"זה הרגע, שחלמנו בתפילות, זהו רגע, שנכתב לשני קולות", שרו הערב יחד באולם רוקח בגני התערוכה תל אביב, בני גנץ שחגג שלוש שנים להקמת מפלגתו יחד עם הזמר אריק סיני. צפו:

author-image
צפו בדואט של בני גנץ ואריק סיני

באירוע החגיגי הערב (שני) לכבוד שלוש שנים להקמתה של מפלגת חוסן לישראל – כחול לבן, לאחר שיו"ר המפלגה בני גנץ כיוון הכי גבוהה שאפשר לראשות הממשלה, הוא התפנה לשיר.

יחד עם הזמר אריק סיני הם שרו בדואט יחד את השיר "סיבה טובה", לפני כן כל חברי המפלגה שרו יחד עם סיני את השיר "אם אתה סביבה".

בני גנץ וחברי מפלגת כחול לבן קיימו הערב (שני), באולם "רוקח", בגני התערוכה בתל אביב, אירוע חגיגי במלאת שלוש שנים להקמת מפלגתו של בני גנץ, מימי חוסן לישראל ועד להקמת כחול לבן ופיצולה מיש עתיד כחול לבן – חוסן לישראל.

עוד באותו נושא

"להיות גולנצ'יק זו גאווה": רביב כנר בחידוש לשיר 'גולני שלי'

באירוע משתתפים חברי הכנסת והשרים של כחול לבן וכן חברי כנסת ונבחרי ציבור לשעבר, בהם השר לשעבר גבי אשכנזי והשרה לשעבר עמר ינקלביץ' שזהו האירוע הראשון שהוא מופיע בפומבי. בנוסף נמצאים במקום ראשי מטות ופעילים מרכזיים של המפלגה.

שר הביטחון ויו"ר המפלגה בני גנץ אמר באירוע: "רק מפלגה מרכזית, וקואליציה רחבה, תוכל בסופו של יום להוביל לאיחוי הקרעים, להסדרת יחסי דת ומדינה, לחיזוק האמון במוסדות המדינה, לשמירה על הביטחון והבאת שלום. עלינו ובתוכנו".

"זוהי המשימה הגדולה, ואני מתכוון להגיע ליעד הזה שעבורו נכנסתי לפוליטיקה, וכן, הוא עובר בראשות הממשלה, והובלת המדינה בסופו של דבר", הכריז גנץ.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו