לראשונה מאז מונה לראש ממשלה, הגיע אתמול (ד') נפתלי בנט לביקור מעבר לקו הירוק. בנט השתתף בקריאת מגילה בבסיס צה"ל מבוא דותן בצפון השומרון.
בנט הגיע עם בתו מיכל, וישב עם החיילים והחיילות לקריאת מגילה משותפת. מטעם הצבא ליוו את הביקור מפקד פיקוד הצפון אלוף אמיר ברעם, מפקד אוגדת איו"ש תא"ל אבי בלוט, מח"ט גולני אל"מ ברק חירם מפקדי וחיילי סיירת גולני.


אורח אישי נוסף של ראש הממשלה היה האב השכול ברוך בן יגאל אביו של עמית הי"ד שנהרג במהלך פעילות מבצעית לתפיסת מחבלים. עמית היה בן יחיד של ברוך והיה החייל היחידי שנפל במהלך כהונתו של בנט כשר הביטחון. עד היום שומר בנט על קשר אישי עם ברוך.


לאחר קריאת המגילה, ראש הממשלה חילק משלוחי מנות ללוחמי סיירת גולני שנמצאים בתעסוקה מבצעית במקום. סיירת גולני השתתפה בתפיסת המחבלים שרצחו את יהודה דימנטמן הי"ד בחומש.





תגובות
גנב בחירות יזרק בקרוב לפח האשפה של ההיסטוריה נוכל ,שקרן
מביא את הרפורמים לצה״ל. קריאת מגילה היא חלק מתפילה לכל דבר. מתחם גברים ועזרת נשים.
האיש ריפורמי 100% בנט בטקס ריפורמי מעורב. בנט עסוק בחיבוק לבחורה צעירה ולא בקריאת מגילת אסתר... נראה אותו קורא כך דו''ח, או אפילו עיתון מעניין שהדליף לו סיפור תפור... זה דתי? זה בדיחה...
וביבי הנוכל בינתיים מבקר בקיסריה... וביבי הנוכל בינתיים מבקר בקיסריה...
מה הקשר אידיוט
קשר מאד פשוט. בזמן שבנט דואג למדינה ביבי מחפש מקום בבית אבות סיעודי לאנשים עם דמנציה
הוא מחפש מקום להורים שלך שהיו צריכים להפסיק את ההריון איתך כי יצא להם ילד כאפות קקה