חדשות

נתניהו: "תודה מעומק הלב; ריגשתם אותי"

ראש האופוזיציה הודה על האיחולים הרבים להחלמתו מנגיף הקורונה: "אני מרגיש טוב ומקווה לחזור בהקדם האפשרי לפעילות מלאה"

נתניהו: "תודה מעומק הלב; ריגשתם אותי"
צילום: (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שאובחן אתמול כחיובי לנגיף קורונה, מודה הערב על איחולי ההחלמה הרבים שקיבל ולתפילות להחלמתו.

נתניהו חלה בקורונה, בנט: "מאחל רפואה שלמה"

"תודה לכם מעומק הלב על איחולי ההחלמה. ריגשתם אותי מאוד", כתב נתניהו בחשבון הטוויטר שלו. נתניהו סיפר: "אני מרגיש טוב ומקווה לחזור בהקדם האפשרי לפעילות מלאה למען המדינה שלנו. אוהב אתכם".

כאמור, אתמול נתניהו אובחן כחיובי לקורונה בבדיקת PCR שביצע בבוקר. מטעמו נמסר כי הוא חש בטוב ופועל בהתאם להנחיות. שעות לפני שאובחו, נתניהו השתתף בכנס יוצאי מרוקו בכנסת וישב ליד חכ"ל אריה דרעי.

נתניהו יור
נתניהו יור| צילום: (מתוך ערוץ כנסת)

לפיד: "בריאות לפני הכל"

גם חברי הכנסת שירלי פינטו ואבי מעוז חולים בקורונה ונמצאים כעת בבידוד. ראש הממשלה נפתלי בנט צייץ: "מאחל רפואה שלמה והחלמה מהירה לנתניהו. תרגיש טוב!".

שר החוץ לפיד איחל אף הוא: "מאחל רפואה שלמה ליו״ר האופוזיציה, בנימין נתניהו. בריאות לפני הכל". חבר הכנסת סימון דוידסון (יש עתיד) צייץ: "רפואה שלמה והמון בריאות, ראש האופוזיציה נתניהו".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

131
70
בי
10.03.22

מעניין אם שרה עטפה אותו בניילון

1
אני
11.03.22

חחחח....

69
אוראל
10.03.22

בריאות לחברי הכנסת.. כנ״ל לראש הממשלה נתניהו.. צריכים אותך. תמשיך לפרק את המדינה. אוהבים אותך.

68
מ
10.03.22

מוטי הכלבלב של לפיד