משה ליאון קורא להרגעה: תנו לנו את השקט הנדרש - סרוגים

משה ליאון קורא להרגעה: תנו לנו את השקט הנדרש

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, קורא להרגעת הרוחות במזרח העיר: "ירושלים היא עיר של דו קיום. אני קורא להרגעת הרוחות. תנו לנו את השקט הנדרש כדי להחזיר את השכונה לשגרה"

author-image
משה ליאון קורא להרגעה: תנו לנו את השקט הנדרש

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, מגיב היום (שני) למהומות בשכונת שמעון הצדיק לאחר שח"כ בן גביר בחר להעביר שוב את לשכתו לשכונה, במטרה להציב שמירה על ביתה של משפחת יושובייב, שביתה הוצת בליל שבת האחרון, ומעדכן על הפעולות אותן נקט למען השבת הביטחון והשקט לשכונה.

עוד באותו נושא

"בר לב נתן את ההוראה": בן גביר חזר ללשכה | צפו


44

"אני קורא להרגעת הרוחות"

‏ליאון פרש שלושה דברים אותם הנחה: "הנחיתי את אגף הביטחון בעירייה להקים באופן מיידי מערכת אבטחה חדשנית שתבטיח את שלום התושבים בשכונת שייח ג'ראח ותדאג למצות את הדין עם הפורעים. סיכמתי עם מפקד המחוז להגביר באופן משמעותי את כוחות השיטור בשכונה כדי להגביר את תחושת הביטחון בשכונה. כך יהיה.

‏וחתם במסר: "אסור לנו לשכוח את המחר. ירושלים היא עיר של דו קיום, כך היה וכך יהיה. אני קורא להרגעת הרוחות. תנו לנו את השקט הנדרש כדי להחזיר את השכונה לשגרה".

נעצרו חשודים

מוקדם יותר היום, משטרת ישראל וכוחות השב"כ עצרו שני חשודים בחשד להצתת ביתם של משפחת יושובייב באמצעות בקבוקי תבערה בסופ"ש האחרון.

כזכור, בליל יום שישי האחרון, הוצתה דירתם של משפחת יושובייב אשר בנס לא שהו בדירה.

בעקבות ממצאים ראשוניים שהעלו חשד להצתה באמצעות השלכת בקבוקי תבערה, מפקד מחוז ירושלים קיים הערכת מצב בסיומה החליט לתגבר את הפעילות המשטרתית הגלויה והסמויה באזור. בנוסף הנחה לשלב בפעילות כוחות מיוחדים, וכן לחקור את המקרה ביסודיות ובכל האמצעים הנדרשים, במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם המעורבים במעשה החמור.

(צילום: דוברות המשטרה)

בחקירה שנוהלה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים יחד עם שירות הביטחון הכללי ולאחר ביצוע פעולות חקירה מגוונות במישור הסמוי, נעצרו שני חשודים במעורבות במעשה החמור. שני החשודים בשנות העשרים לחייהם הועברו לחקירה בשב"כ.

עוד באותו נושא

אחרי הקמת הלשכה: מהומות בשמעון הצדיק|צפו


10

במהלך חיפוש שבוצע בביתו של אחד החשודים, נתפסו כשמונה בקבוקי תבערה שלמים וכן כובע גרב וכפפות והחקירה נמשכת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו