המעצבת שרון טל ובית האופנה "משכית" משיקים קמפיין לרגל שבוע האופנה בניו יורק בשלט ענק בטיימס סקוור, עם שגרירת המותג החדשה לצפון אמריקה, סבינה.

(צילום: אייל נבו)

בית האופנה משכית עושה את ניו יורק פעם נוספת, אחרי החנות בסוהו והלבשת שרה ג'סיקה פרקר משיקה משכית קמפיין חדש שמתחיל עם מינוי שגרירת מותג חדשה לצפון אמריקה סבינה, זמרת, יוצרת ושחקנית מוערכת אשר מהווה סמל לנשיות חדשה בוגרת עצמאית ועוצמתית.

(צילום: אייל נבו)

הקמפיין מושק בבמה הכי מכובדת בעולם: כיכר הטיים סקוור בניו יורק על שלט הפרסומת הגדול ביותר הקיים בעיר המורכב מ-12 מסכים שונים עליהם יוקרנו תכנים אשר צולמו על ידי הצלם המוערך אייל נבו אשר מורכב מתמונות סטילס של סבינה וקטעי וידאו אשר צולמו בנופי ישראל.

צפו בתיעוד:

כדי לצפות בסרטון זה, אנא הפעל JavaScript , ושקול לשדרג לדפדפן שתומך ב HTML5 video .

(צילום: אוהד קאב)

בית משכית הינו בית העיצוב הראשון בישראל אשר הוקם בשנת 1954 על ידי רות דיין כעסק החברתי הראשון של מדינת ישראל. בשנת 2014 הוקמה משכית מחדש על ידי המעצבת שרון טל, כבית אופנה עילית מוביל בישראל אשר עיצוביו זוכים להכרה בישראל ובעולם כולו. בשנים האחרונות הוצגו ונמכרו קולקציות של המותג גם מחוץ לישראל, ביותר מ-20 מדינות באירועים ותצוגות אופנה יוקרתיות.

(צילום: אוהד קאב)
(צילום: אייל נבו)