ממשלת בריטניה זועמת על בדיחת השואה - סרוגים

ממשלת בריטניה זועמת על בדיחת השואה

הקומיקאי הבריטי ג'ימי קאר חטף ביקורת רבה על בדיחת שואה שאמר במופע האחרון שלו בנטפליקס. בתגובה ממשלת בריטניה מדברת על הצורך בפיקוח על רשתות הסטרימינג

ממשלת בריטניה זועמת על בדיחת השואה
  (צילום: שאטרסטוק)

האם נטפליקס יסירו מופע סטנד אפ בעקבות בדיחת שואה? ממשלת בריטניה זועמת על בדיחת שואה שהופיע במופע האחרון של הקומיקאי הבריטי ג'ימי קאר. לטענתה, דבריו היו "מזעזעים ביותר", אך נטפליקס היא זו שתחליט האם להסיר אותו משירות הסטרימינג.

הקטע המדובר, שהיה חלק מהמופע החדש של קאר בנטפליקס, "His Dark Material", הפך לוויראלי ברשתות החברתיות בשבוע האחרון. בקטע, הקומיקאי בן ה-49 דיבר על רצח ששת מיליון היהודים בשואה, ובסופו השתמש באמירה לגבי רצח הצוענים כפאנץ' ליין.

עוד באותו נושא

נטפליקס מתרשלת: 100 אחוז מאמץ באפס קלאס


4

בתגובה אמר דובר ראש הממשלה כי "האמירות מזעזעות ביותר. בלתי מתקבל להקל את הדעת על רצח עם". שרת התרבות, נדין דורריס, הגישה בעקבות האירוע הצעת חוק שיפקח על שירותי סטרימינג.

הבדיחה הובילה לביקורת רבה ברשת, כולל מקומיקאים אחרים. מנכ"לית הוועדה לזכר יום השואה בבריטניה כתבה בטוויטר כי היא הזדעזעה לשמוע צחוק לאחר הדברים של קאר.

ג'ימי קאר מוכר שנים רבות כקומיקאי בעל הומור שחור, שפעמים רבות אומר את מה שנחשב לא פוליטקלי קורקט בכוונה. במופע האחרון, לפני שאמר את הבדיחה המדוברת, צחק ואמר "גם ככה הולכים לבטל אותי, אז אעשה זאת בסטייל".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
גימי קאר
FABBY | 08-02-2022 18:17
אני רק בקשה אחת: שיקבל גרורה עמוקה של המחלה ההיא בגרון, הישר על מיתרי הקול.
2
אילו בדיחות קרש היו עבירה על החוק - הוא
אוראל זר | 08-02-2022 19:12
אשכרה כבר היה נכנס למאסר עולם - והמבין יבין..
3
הרבי
נועם | 16-03-2022 18:33
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף