על רקע הירידה בחולים

80 נפטרו ביממה: הקבינט ידון בהקלות נוספות

בתוך כך, מעדכן משרד הבריאות על ירידה במספר המאומתים היומי ובמספר החולים הקשה. היום יקיים קבינט הקורונה דיון בנוגע להמשך השימוש בתו הירוק

חשש מהתפרצות מחודשת
חשש מהתפרצות מחודשת | צילום: (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

על פי נתוני הקורונה שמפרסמם משרד הבריאות, 80 בני אדם נפטרו אתמול מקורונה, ובסה"כ מתחילת המגפה מתו 8,804 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה.

למרות זאת, נרשמה ירידה במספר הנדבקים היומית, כאשר אתמול נרשמו 67,580 מאומתים חדשים, זאת לעומת 74,312 ביום הקודם. מדובר על אחוז נבדקים חיוביים של 26.37%.

גם במספר החולים קשה נרשמה ירידה, מ-1,116 ל-1,084. כמו כן, אתמול נרדמו 306 חולים במצב קריטי, לעומת 332 ביום הקודם.

בתוך כך, היום בשעה 14:00 יקיים קבינט הקורונה דיון בנוגע לצעדי המשך כולל ביטול או צמצום התו הירוק משבוע הבא.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

17 תגובות
14
דר. פניקה
01.02.22

חרטא וכמה רק מקורונה?! 0?!

הצטרפו אלינו