טלי בן ישי: "מחבלים רוצחים תינוקות וחוזרים הביתה כמנצחים" - סרוגים

טלי בן ישי: "מחבלים רוצחים תינוקות וחוזרים הביתה כמנצחים"

טלי בן ישי ששכלה את בתה, חתנה ונכדיה התייחסה ב'גלי ישראל' לשחרור המחבלים: "אלה אנשים שממשיכים לתכנן לרצוח את עם ישראל. אנחנו כאמהות קמות ומתריעות על הסכנה"

טלי בן ישי: "מחבלים רוצחים תינוקות וחוזרים הביתה כמנצחים"
  טלי בן ישי. לזעוק את זעקת המשפחות השכולות (צילום: פלאש 90)

טלי בן ישי, ששכלה את בתה, חתנה ושלושת נכדיה בפיגוע באיתמר לפני כשלוש שנים, קוראת לראש-הממשלה לחזור בו מכוונתו לשחרר מחבלים רוצחים מהכלא, כמחווה לרשות הפלסטינית. "אנשים שרצחו יהודים חפים מפשע, תינוקות, חוזרים הביתה כמנצחים", אמרה בראיון לגלי ישראל. "אלה אנשים שממשיכים לתכנן לרצוח את עם ישראל. אנחנו כאמהות קמות ומתריעות על הסכנה".

בראיון לאלעד קינסט בתכנית 'נכנסים לעניינים' ברדיו גלי ישראל, סיפרה בן ישי  כי הקימה יחד עם קבוצת אמהות שכולות ארגון שמטרתו "לצעוק את הצעקה שלנו כאמהות. קראנו לעצמנו אמהות לנצח. אנחנו ממשיכות להיות אמהות של הילדים שכבר לא איתנו עכשיו. אנחנו מרגישות את זה שהם מבקשים מאיתנו לא לשתוק. אנחנו יודעים שיש אמא אחת שהתינוקת שלה נרצחה על-ידי מחבל ששוחרר".

ניסיתם להגיע לראש-הממשלה? 

"הלוואי ויקבל אותנו. אנחנו רק רוצים להגיד לו: אנחנו לא נגדך, אנחנו רוצים לחזק אותך. עם ישראל אומנם לא יוצא לרחובות, אבל אנחנו מהוות מדגם של עם ישראל שלא רוצה את הדבר הזה. זה לא מוסרי ולא שפוי. מוכרחים להתעשת.

"…לקחו לנו את הילדים, ילדים של כל עם ישראל, כל מי שנרצח על-ידי מחבלים – נהרג על קידוש השם. אנחנו מרגישים שצריך לעשות משהו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אין מילים בעברית לרשע הזה. בעצם בשום שפה
@@ | 26-12-2013 13:37
זה רשע מזוקק לשמו. ולדעת שאלו שולטים עלינו עם פני מלאך זה מ-פ-ח-י-ד