חדשות

אחרי הח"כים – גם ראש עיריית ירושלים חיובי

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, חיובי לקורונה, לאחר שביצע בדיקת אנטיגן ביתית. ליאון יערוך בדיקת PCR, ועד שיקבל תשובה ינהל את העיר מביתו

אחרי הח"כים – גם ראש עיריית ירושלים חיובי
צילום: צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, נמצא חיובי לקורונה. ליאון נמצא חיובי לאחר שביצע בדיקת אנטיגן ביתית אותה הוא מבצע כל בוקר.

בעירייה הודיעו כי הוא יערוך בדיקת PCR ועד אז יהיה בביתו וינהל את העיר מהבית.

בתוך כך, היום נמצאה חברת הכנסת גילה גמליאל חיובית לקורונה בפעם השנייה. אתמול הודיעו שני ח"כים נוספים מהאופוזיציה, מיכאל מלכיאלי ומיקי זוהר, כי נדבקו בקורונה. הח"כים מצטרפים לשלושת השרים ו-9 חברי הכנסת שעודם חולים בקורונה:

השרים: חילי טרופר, אביגדור ליברמן וזאב אלקין.

קואליציה: יום טוב כלפון (ימינה), אלכס קושניר (ישראל ביתנו), אמילי מואטי (העבודה), נעמה לזימי (העבודה), משה קינלי טור-פז (יד עתיד).

אופוזיציה: יצחק פינדרוס (יהדות התורה), אוסמה סעדי (הרשימה המשותפת) ודודי אמסלם (הליכוד).

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות