אתר הבית של המגזר הדתי
דואר אדום
זמני היום

הרב יצחק יוסף מאיים: זה מה שנעשה אם חוק הגיור יעבור

בשיעורו השבועי תקף הרב יצחק יוסף את הרב דרוקמן שהסכים לגיור על ידי רבני ערים בהסכמת הרבנות הראשית: "מה אתה חולק על מרן, מה אתה חולק על הרב אלישיב?" הפתרון שלו - ספרי יוחסין

הרב יוסף מאיים: זה מה שנעשה אם חוק הגיור יעבור
  הרב יצחק יוסף (דר וסוחרת)

הראשון לציון, הרב יצחק יוסף בדרשתו השבועית, מאיים כי אם חוק הגיור יעבור, הוא יורה לרבנות הראשית להקים ספרי יוחסין, בהן ייכתבו כל מי שהוא מזרע יהודי אמיתי.

עוד באותו נושא

עכשיו זה רשמי: כהנא מפרסם את חוק הגיור


24

בשיעורו השבועי, התייחס הרב יוסף, לחוק הגיור, ותקף את הרב חיים דרוקמן, על כך שהסכים כי רבני ערים יוכלו לגייר בתנאי שזה בהסכמת הרבנות הראשית.

"זה נורא ואיום מה שעושים עם הגיור. אני תמה עליו, איך אתה מסכים, עם כל הכבוד לרב דרוקמן, הוא כמו מרן בתורה? הוא שווה לרב אלישיב? איזה פער! זה נורא, מה אתה חולק על מרן, מה אתה חולק על הרב אלישיב? המטרה שלהם היא לתת לרבני ערים 'שלהם' של שהם, אז מה אתה אומר שזה טוב? איזה טוב? זה גרוע ביותר"

עוד באותו נושא

הרב דרוקמן ומועצת הרבנות הראשית נגד חוק הגיור

אם יעשו דבר כזה, נכנס את מועצת הרבנות, ובתיאום עם גדולי ישראל לעשות ספר יוחסין, כל אחד יבוא ונרשום אותו. הם מחבלים בכרם ישראל.

הראה לי מישהו שהרב של שהם כתב, יש גיור – שמצטרפים ללאומיות של עם ישראל – שיהיה מסורתי, שיבוא לבית כנסת ויעשה קידוש וילך לים – ובדבר כזה אני מקבל אותם. מה זה? אתה מגלה פנים שלא כהלכה, זה כל הראשונים. אם גר קיבל על עצמו את כל התורה כולה חוץ ממצווה דרבנן, אסור לגייר אותו. הכל הוא קיבל, תרי"ג מצוות, דרבנן אחד לא קיבל – אסור לגייר אותו. מה זה השטויות האלה?

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
136 תגובות - 75 דיונים מיין לפי
1
חוק הגיור
חרד"ל | 15-01-2022 22:55
מעניין כל מי שלא מסכים עם הרשלצ פסול גם אם הואבתורה זה ממש אנרכיה
2
אין על הרב...
גרי | 15-01-2022 23:00
אין על הרב עובדיה יוסף בלהקל כך שמה שקיים זה מקסימום שאפשר לבוא לקראת הגרים שרוצים
3
זה עיוות של דברי המקילים. הרב מלמד הסביר אותם
זאב | 15-01-2022 23:11
ההנחה שלהם היא שמי שנהיה מסורתי הוא באמת מקבל עליו תריג מצוות ומתי שהוא באמת יקיים אותם אני אישית לא יודע אם הם צודקים והייתי מחמיר אבל יש בסברה הזו הגיון ץהרי על גבי אביו התיר עלייה של מחללי שבת בפרהסיה מסורתיים לתורה. איך הוא יכול לברך אשר בחר בנו...ונתן לנו את תורתו ? הרי בהכרח שהרב עובדיה חשב שהוא באמת מאמין בזה. ומי שמאמין בזה אז הוא מאמין בתורה . וגם מקבל עליו עול מצוות רק שהוא לא יודע את זה. ובאמת עינינו רואות שעם הזמן מסורתיים הןפכים לדתיים או חרדים ולא בתהליך של חזרה בצשובה אחלא כתהליך של התחזקות ( זו השפה שלהם). אכן אם יאמר הגר במפורש שלא מקבל עליו אפילו מצווה אז אי אפשר לקבלו. אבל זה לא אותו דבר. זה באמת עניין שקה להכריע בשיקול הדעת בו ולדעתי במציאות של היום יש חזקה שהגר לא דומה למסורתי מזרחי. אבל יש מרווח ומקום ( מאוד דחוק. אבל קיים) לסברא הזהו.
ואני שוב אומר לך שהסברה היא
זאב | 17-01-2022 13:58
שגרים כאלו הם לא כמו חוזרים בתשובה כי אצל מסורתיים אין חזרה בתשובה כמו אצל אשכנזים. זה תהליך רציף ואיטי כזה, שלוקח זמן ,של אימוץ וקיום עוד ועוד מצוות ובסוף הוא נהיה דתי לגמרי. יש לי שכן פרסי כזה שהיה מסורתי לפני המון שנים אבל עשה קידוש וחגג סוכות ופסח ולא אכל חמץ בפסח ומן הסתם גם שמר כשרות אבל שמע רדיו בשבת. והיום הוא דתי לגמרי. ואני לא זוכר מתי זה התרחש. זה קרה לאט לאט. הוא מעולם לא היה חילוני . תמיד האמין בבורא עולם וכנראה גם בתורה. הוא התחזק. לא חזר בתשובה . וגם סבתא שלי שאמנם לא מזרחית ( אבל עלתה מרומניה) נהייתה דתייה ככה. וגם סבא שלי הלך למשחקי כדורגל ושמע רדיו בשבת אבל גם עשה קידוש והלך לבית הכנסת וכשעבר לגור לידינו נהיה דתי לגמרי ושמר שבת. האם הגרים הללו הם כמו המתחזקים הללו ? אין לי מושג.
זוהי גופא המחלוקת
זאב | 17-01-2022 13:50
הם ( ואני לא בטוח שזה נכון. הרב סתיו אמר שמה שהרב יוסף אמר שהוא אמר זה פשוט לא נכון. ולא קראתי את דברי הרב סתיו בנושא) סוברים שזה נקרא שהגר כן מקבל לשמור עליו עול תורה ומצוות ולמרות שזה נראה דחוק יש בזה איזהשהוא הגיון. כלומר המחלוקת היא האם זה נקרא שמקבל עליו עול תורה ומצוות או לא. האם הוא כן או לא זה לשיקול דעתו של הביד . כל מקרה לגופו. אני לא יכול להגיד בזה משהוא כללי
אתה מעוות את הדברים ומאשים אחרים
לא ולא | 16-01-2022 13:41
לגופו של ענין, אתה עושה צחוק מהשכל הישר, הגר מקבל את המצוות או לא מקבל? תהאם הוא כנה בקבלה או לא האם הוא באמת ישמור מצוות או לא. אתה משווה אותם לחוזרים בתשובה? האם נתקלת פעם בגרים הללו?
4
איך דרוקמן מעז...
חן ברג | 15-01-2022 23:12
איך דרוקמן מעז לתמוך ברפורמה של הגיור??? אוי לזקנותו שמביישת את.. בעצם גם ילדותו לא משו
אל תבלבל במוח...
יוסי | 16-01-2022 0:46
אל תבלבל במוח לא זכית להכיר את הרב דרוקמן וגם לא תזכה זה צדיק הדור
5
בגלל הרב דרוקמן הוקמה ממשלת בנט&לפיד&ליברמן
. | 15-01-2022 23:45
.
6
הרב יוסף לא...
לפי הדרישות שלו אני לא יהודי | 16-01-2022 0:44
הרב יוסף לא מדבר על גיור אלא על חירוד. אני מציע לו להכריז שכל מי שלא הולך לבית הכנסת (מה המינימום הנדרש?) הוא לא יהודי אפילו אם אמו יהודייה. לפחות שיהיה הגיון בשיגעון.
יהודי
יעקב | 16-01-2022 22:48
דמגוגיה, אתה יהודי בגלל שאמך יהודיה, ישראל גם כשחטא נשאר ישראל, אבל לגוי אין את הפריבילגיה הזאת, ואלפי שנים שומרים על הצביון היהודי, ואי אפשר במחי יד למחוק הכל בגלל תאווה שלטונית ואו כל דבר אחר, השיטה המוצעת עלולה לגרום לקרע בעם, וזה בטח לא מה שאתה רוצה...
אתה טועה...
שרון | 16-01-2022 15:15
אתה טועה בגדול, הוא יכניס אותך כי אתה יהודי, אבל לא יכניס גרים שגירו אותם רפורמים, כי הם לא יהודים,
יהודי אתה...
חן ברג | 16-01-2022 3:17
יהודי אתה כנראה כן אבל יהודי גוילם
...
אתה לא מבין בהלכה. יש הבדל בין מי שנולד כיהודי כמוך שהוא תמיד יישאר יהודי בין אם יקיים מצוות ובין אם לא. אבל גוי שבא להכנס ליהדות ולהתגייר אם הוא לא מתגייר בכוונה לקיים את כל המצוות לא יעזור זה שהוא משרת בצה"ל ואוהב את המדינה וכו' לפי ההלכה הוא נשאר גוי | 16-01-2022 1:42
7
מישהו כאן בז למו"ר הרב דרוקמן.
מן ההר | 16-01-2022 0:54
לי נראה שיש להקים משמרות מחאה! אם כי, לצערי, מי שהלך לחרדים ולכלך על רבותינו הם מתוכנו .... ואולי הם כבר לא מתוכנו ....
8
הוא בכלל מזרע...
אורי יואל חייקין | 16-01-2022 4:07
הוא בכלל מזרע ישראל החשוך הזה. שיחזור לברברים שלו בדרום מרוקו. כבר לפני אלף שנה הטילו פקפוק בשכמותו. דטינם אפילו מזרע ישראל.
אתה הזרע...
עמלק | 16-01-2022 11:38
אתה הזרע שלי
תבדוק שאתה...
זרעים עסקינן | 16-01-2022 6:58
תבדוק שאתה לא מזרע עמלק אח שלו
חפש מי...
הרבי מליובאוויטש | 16-01-2022 4:57
חפש מי ינענע אותך בברליןהמתחדשת שם מקומך הטבעי עד העונג הבא... אינך מזרע ישראל בוודאות.כזרון עלוב. הרב יוסף הוא מעיראק מארצו של אברהם אבינו.
9
Xאני חושב שצריך...
מרק ולצר | 16-01-2022 4:54
Xאני חושב שצריך לאיים בברית מילה שניה.... כל מי שמתנגד שיחתוך שוב בבשרו... זה יראה להם....
10
הרב יצחק יוסף...
יהונתן | 16-01-2022 5:51
הרב יצחק יוסף כל העם אתך מה שתגיד קדוש! עם ישראל חי
11
קודם כל דרוקמן...
רון | 16-01-2022 5:57
קודם כל דרוקמן כבר איבד את השפיות,צריך לא להיתיחס לכל המזוקנים ההזויים של הסרוגים,חסרי בושה,ויהדותם ספק,יתכן שהם תוצר של ערב רב כל מיני עממין שנידבקו לעם הניבחר,ולכן לא להיתיחס לעוד חסר דעת כמו דרוקמן,אנחנו היהודים כאן הרוב,ובקרוב מי שניפרע מדור המבול יפרע מהנאצי הארור כהנארור ימח שמו וזיכרו,וממישפחתו,ומכל הצאצאים שסביבו,וגם מכל הגוש הסרטני של שמלנינה,חראבנט וצאצאיו,שקר וכל הזבל שלה, חושכבך וכל הטינופת שלו,והמוסלמית סילמן הארורה עם כל הצאצאים שלה לדראון עולם,עוד היום אמן,ואביר שהיום יהיה האחרון שלך ושל כל הזבל שלך בבית,
...
... | 18-01-2022 15:05
אתה נורמאלי??? ככה אתה מדבר על אחד מגדולי הדור? זו בושה! אני בטוח שהרב יצחק יוסף לא היה מדבר כך!
הפוסל במומו...
יהודי | 16-01-2022 15:32
הפוסל במומו פוסל...כמה גזענות,שנאה וגועל אתה מסוגל לכתוב???לשם מה אתה מבקש סליחה עם כיפה על הראש מתחילת חודש אלול עד יום כיפור אם בתגובה אחת עברת כמעט על כל העבירות שבין אדם לחברו?? תתחיל לצום מהיום אולי ורק אולי אז אלוקים יכפר לך בתנאי שימחלו לך תחילה אלו שקיללת וגידפת...
אתה ודרוקמן...
רון, | 16-01-2022 7:12
אתה ודרוקמן צריכים לחזור לאומה שלכם הערב רב,אתם לא שיכים לכאן,נידבקתם כמו טפילים,רוצים רק זכויות,אז לפנות את ארץ הקודש,אתם מטמאים אותה,ערב רב
תגובה ממש...
חתתו המלך | 16-01-2022 6:35
תגובה ממש מבית היוצר של העם הנבחר
12
גר מקבל את...
נו באמת | 16-01-2022 6:59
גר מקבל את כל התורה באופן עקרוני. באופן מעשי, מי יצדק לפניך בדין? צדיק אין בארץ.. אמרו חכמינו: האומר ויכולו בליל שבת - נמחלים לו כל עוונותיו
13
מסכים עם הרהג...
ככה | 16-01-2022 7:02
מסכים עם הרהג יצחק יוסף בכל מילה. אני חושב אפילו שכדאי בזמננו- להחמיר בעניין הגיור . אממה צריך לסגור את הדברים האלה בחדרים סגורים .
14
בכל מדינה שבה...
צדק | 16-01-2022 7:03
בכל מדינה שבה אין הפגנות ענקיות אז כל חוק עובר חלק
15
עוד פעם משפחת...
רפאל | 16-01-2022 7:30
עוד פעם משפחת יוסף עסוקה בהשוואות. מי אמר שהר' דרקמן לא יכול לחלוק על הר' קארו או על הר' אלישיב??? מישהו מהם הוריד לנו תורה מסיני? למישהו מהם יש מונופול על התורה??? קצת ענווה אדוני. אתה חושב שבגלל שפוליטית נבחרת לרב ראשי אז מישהו חושב שאתה בכיר יותר מהר' דרוקמן ותקבע לו על מי לחלוק?? את הבדיחות האלה תספר לעדר מרעיתך. בחיי הם עוברים גבולות כל פעם מחדש...
אתה מכה...
שרון | 16-01-2022 15:10
אתה מכה את עצמך, לך תלמד, רוב הרבנים בישראל עומדים מאחורי הרב יוסף, אז מי אתה שתקבע מי צודק, תבקש מהרב שלך , אם הוא רב שלך, שידבר עם הרב יוסף, ונראה כמה הוא צודק, או שהכסף של ימינה מעוורת אותו, והוא לכוד בגלל הכסף, לך תעזור לרב שלך שיהיה אמיתי, כסף הולך וכסף בא,
תלמד תורה...
יהודי | 16-01-2022 8:23
תלמד תורה ותראה אם היום ניתן לחלוק על דברי ראשונים
16
פילוג עם ישראל...
מ.ו | 16-01-2022 7:31
פילוג עם ישראל עי בנט וחבריו אסון לאומי
17
מספיק כבר עם...
ברכה | 16-01-2022 7:38
מספיק כבר עם האיומים שלכם. לא אתם תקבעו מי הוא יהודי, מה כשר ובכל נושאי הדת. במקום לשתף פעולה עם כל הזרמים ולהגיע להחלטה מושכלת, אתם ממשיכים עם הכוחנות שאינה מתאימה לדת היהודית.
כשרות
ישראלי | 16-01-2022 17:16
כשר זה מה שכתוב בהלכה כשר! גם אם יגיעו אלף רבנים מצרה, ויחליטו שהנבלה תהיה כשרה, אם זו נבלה היא תשאר נבלה, ולא יעזור הצטעצעות מלים. גם רבני צרה,, יודעים שאינם מוסמכים לשנות שום דבר בתורה. לאידך, מי שאינו מחפש כשר, מי מפריע לו לאכול כנים וג'וקים? מי מפריע לו לאכול חזיר? אתה ממש מוכרח שקודם יהיה כתוב על זה כשר? בלי זה זה לא מצליח להכנס לגרונך?
איזה סיגנון...
אלי | 16-01-2022 9:40
איזה סיגנון דיבור, אתה בטח יהודי טהור
נפלת לשינאה...
רפאל | 16-01-2022 9:16
נפלת לשינאה של הכותב אריה, בניסוח 'הרב מאיים' שמטרתו ליבוי שינאה לרב, רב לא מאיים, הוא מסביר מה יעשה. וזה הנכון לעשות
לשמוע ולעשות קריעה...
טירן ישראל פלק | 16-01-2022 8:19
לשמוע ולעשות קריעה במקום אני לא מאמין שזאת תגובה של יהודיה שחונכה בחינוך של הרבנים שלנו זאת ממש שערוריה עם הרב הרשלצ לא יכול לומר את תעדו בלי לשמוע ביקורת מהמחנה שלנו כל יהודי הוא יהודי ועל זה נאמר ישראל אפאלפי שחטא ישראל הוא זאת בדיוק הבעיה עם גיור רפורמי חבל שאנחנו לא שומעים את רבניי ארהב האורדוקסים והמצוקות שיש להם ...
מה את...
מש | 16-01-2022 7:58
מה את מבינה ביהדות בכלללל?בושה שמדברת ככה לרב גדול
שתהיי מקוללת...
עובד | 16-01-2022 7:57
שתהיי מקוללת ארורה טינופת עמלקית,את ומי שעשו יצור עלוב כמוך,מה לך וליהדות? חולירע,תני גז לכל הרוחות לתאי הגזים שם מקומך זבל צאצאית של אשפה,
18
כל הכבוד לו...
מרן | 16-01-2022 8:00
כל הכבוד לו אנחנו כיהודים חייבים לשמור על עם יהודי
19
הרב צודק אסור...
יוסף | 16-01-2022 8:03
הרב צודק אסור לתת לכל רב לגייר יש בזה ים של הלכות ומה אנחנו כעם ישראל צריכים עוד ערב רב לא מספיק מה שיש הוא הרב יוסף הוא הפוסק צריך לקבל את הפסיקה שלו אסור לכל המתיפיפים לגנות את הרב כל המזלזל בתלמידי חכמים אין רפואה למכתו יש לנו גדול דור ולכן אנחנו צריכים לקבל את פסיקתו גם אם זה כיביכול לא נראה
20
מתי יעיפו אותו...
די כבר | 16-01-2022 8:14
מתי יעיפו אותו מהכסא ? זה עובר גבול כל פעם מחדש.
מתי אתה תעוף...
יהודי | 16-01-2022 8:22
מתי אתה תעוף
אחרי שנגרש...
עובד | 16-01-2022 8:21
אחרי שנגרש את השרמוטה שעשתה זבל כמוך ממזר ארור,ואותך, ואת כל הזבלים כמוך, יהיה כאן שקט ממזרים כמוך זבל מצחין,
21
כל המאגרים והמסתננים...
אזרח מודאג | 16-01-2022 8:19
כל המאגרים והמסתננים יהפכו ליהודים על פי הרפורמים. לקבל את חבילת הסיוע ובטוח לאומי.
22
עוד בדיחה מהרב...
יהודהג | 16-01-2022 8:27
עוד בדיחה מהרב הראשי שהוא עצמו בדיחה תארו לעצמכם שאת הרמטכל היה מחליף הרלש שלו הוא לא היה רב כפר עיירה עיר כפי שנדרש מהתפקיד. פשוט עשו לו קומבינה. בושה של רב והוא קיבל את הגוב כדי לשמור על האינטרסים של שס לאחר שהמועמד הראשון שלהם אחיו שהוא הרב של חולון הסתבך בפלילים כך נראית הרבנות הראשית שוב בושה
חתיכת סתום...
דואג | 16-01-2022 10:06
חתיכת סתום בהמה כשאתה בועל נידות הרב עוסק בהצלת נפשות רשע וגס רוח ועז פנים עונשיך יגיע
אתה גם איזה...
אאא | 16-01-2022 8:37
אתה גם איזה מפגר מהם
23
ממשלת שינוי. מפרידים דת...
רוני רוני | 16-01-2022 8:30
ממשלת שינוי. מפרידים דת ומדינה ופוסקים הלכות.
24
חזק וברוך לרבינו...
רפי | 16-01-2022 8:39
חזק וברוך לרבינו יצחק יוסף זכותו של מרן אביך תעמוד לך
25
עוד אדיוט שלא...
אלי | 16-01-2022 8:40
עוד אדיוט שלא יודע לכבד את שלטון החוק ים לא מתאים לך אתה מוזמן לעוף לנו מהפרצוף ולהחזיר את כול השכר המנוח שאתה לוקח כול חודש
צריך לשנות,...
שרון | 16-01-2022 14:54
צריך לשנות, החמור יוסי, או ככה זה יותר מתאים למי שמדבר על רב גדול בתורה, וחמור נשאר חמור,
זה דת...
שמעון | 16-01-2022 14:37
זה דת לא שלטון חוק. הדת לא תלויה במדינה. בזכות הדת יש מגינה. לא ההפך.
גדול הדור...
הרב יוסי | 16-01-2022 10:29
גדול הדור שלך הוא גדול המטומטמים רק דבילים כמוך לא מבינים שהוא לא חכם גדול ולא טיפש קטן
רשע עפרא...
דואג | 16-01-2022 10:05
רשע עפרא לפומך אל תידאג אתה כבר תחתוף על זה משמים ואז ניראה אם תמשיך לדבר כך חתיכת רשע רפורמי
תמות אמן...
יונתן | 16-01-2022 8:49
תמות אמן ככה מדבר על גדול הדור
26
במגזר הערבי והאתיופי...
א. כ. | 16-01-2022 8:42
במגזר הערבי והאתיופי לא היו מעיזים לפגוע כי אז היו מתחילים פוגרומים
27
הגיע הזמן להגיד...
דפנה | 16-01-2022 8:53
הגיע הזמן להגיד לרב ללכת הבייתה כבר היום ציערים חילונים מתחתנים ברבנות וגם לא נקברים על ידי הרבנןת הפחד של הדתיים שהם ישארו כמו הקראים מיעוט בעם ישראל זאת האמת נמאסו החשוכים האלה,שלא מתקדמים
אתה דפוק...
בלי עין הרע | 18-01-2022 10:08
אתה דפוק בעצמך
החשוכה, מדת,...
שרון | 16-01-2022 14:52
החשוכה, מדת, מיהדות, מה נשאר לך, עבס שהולך בכנסת כמו טווס וצוחק עלינו בגללכם,
אתה מטומטם...
הרב יוסי | 16-01-2022 10:28
אתה מטומטם אמיתי. בעצם כל מי שמאמין שיש אלוהים הוא מטומטם אמיתי. תנו לאנשים החושבים לחיות כמו בני אדם נורמלים ואתם המאמינים הדפוקים תעשו בבית שלכם את השטויות שלכם
רשעית מה...
דואג | 16-01-2022 10:04
רשעית מה את מבינה בדת שאת ביכלל מביעה דיעה חוצפנית.את מבינה ביכלל מה הנושא שכשהידע שלך זה מיכתבות בעיתון טיפשה
28
יש ספרי יוחסין,...
אבא | 16-01-2022 8:58
יש ספרי יוחסין, הם מנוהלים באמצעות תוכנה גרועה. זה לא חדש, היתה תקווה שיהיה אחרת, שהמדינה תהיה מדינת יהודים. הממשלה האחרונה זרקה את מדינת היהודים לפח. זו המציאות עכשיו, לבכות על העבר זה נכון. לתכנן לעתיד גם נכון. גיור ע''י רבני ערים זה נחוץ. כי כשהגיור נמצא רק ברבנות הראשית זה לא טוב. אם אכן יהיו רבני ערים שבמקום לעשות עבודה טובה יותר מהרבנות - יעשו נזק, יצא שכרנו בהפסדינו. וצריך לזכור שפתרונות שהיו כשהחוק לא אפשר גיור ע''י רבנים גדולים, עכשיו שהחוק יאפשר זאת, לא נצטרך להם
כי אתה...
שרון | 16-01-2022 14:50
כי אתה לא מבין את עצמך, אתם זורקים את הדת, מביאים דת של עבס, שצוחק עליכם בעיניים, מפגרים
29
אלי הרשע ימח...
גול | 16-01-2022 8:59
אלי הרשע ימח שמך הגיהנום מחכה לך רפורמי מנייק ערב רב חוצפן החרא הרותחת מחכה לך בגיהנום
30
חייבים לעשות את...
אליהו | 16-01-2022 9:00
חייבים לעשות את זה אחרת נאבד את העם היהודי חייבים כאן ועכשיו להפריד דת לחוד ומדינה לחוד ושלא יתערבו לנו
31
לכל הרפורמים החוצפנים...
גול | 16-01-2022 9:02
לכל הרפורמים החוצפנים אתם כיפות סרוגות שרק צרות מביאים על פגיעה הרב הראשי אין מחילה העונש חרא רותח תתכוננו רשעים
32
הרב צודק...
אריה לונצר | 16-01-2022 9:12
הרב צודק הוא לא מסתכל על היום ומחר הוא רואה מה יקרה בעוד 20-30 שנה שירצו להתחתן כל רב יכול לגייר ? זה כמו לומר שכל רופא יכול לנתח ?
לא נתחתן...
מירי | 16-01-2022 10:41
לא נתחתן הרבנות שיעשה אילן יוחסין לעצמו
33
אריה יואלי הוא...
רפאל | 16-01-2022 9:22
אריה יואלי הוא אדם רע, בניסוח שלו הרב תקף, הרב מאיים שמטרתו ללבות שנאה לרב. הרב פשוט חולק על הרב דרוקמן ומסביר מה צריך לעשות כדי לשמור על היהדות, ליבוי שינאה זה מקצוע עלוב וצריך להישמר מפני אנשים כאלה
מי התחיל?...
שרון | 16-01-2022 14:46
מי התחיל? מי גורם לכך? מי עושה מהרבנים איתולות? כאילו שהרב לא יודע ספר, מי הולך נגד דת ישראל ורבניה? חוצפנים
34
אפילו היטלר לא...
ורדה | 16-01-2022 9:32
אפילו היטלר לא היה כל כך משוכלל.
35
צריך להפסיק את...
אלי | 16-01-2022 9:43
צריך להפסיק את התערבות המדינה בדת, יש להפריד דת מהמדינה
נכון, אבל...
שרון | 16-01-2022 14:43
נכון, אבל אסור להפריד את הדת מהמדינה, התבלבלת
36
טוב מאוד לפחות...
ציפורה | 16-01-2022 10:04
טוב מאוד לפחות לא תהיה פה התבוללות בלתי מןדעת
37
יצחק יוסף הדביל....
הרב יוסי | 16-01-2022 10:24
יצחק יוסף הדביל. אתה עובד מדינה תעשה משהו שיחשב כמרד יפטרו אותך ותצטרך ללכת לעבוד באמת במשהו יצירתי. אז תסתום את הפה ותן לאנשים נבונים ממך לנהל את ההעניינים...
אתה בהמה...
שרון | 16-01-2022 14:40
אתה בהמה לא קטנה, בהמה כבר יותר טובה ממך, חוצפן,
סתום תפה...
איש נורמאלי | 16-01-2022 11:42
סתום תפה מה אתה מדבר על רבנים
38
תעשה ספר יוחסין...
ממ | 16-01-2022 10:40
תעשה ספר יוחסין מי בכלל יבוא להתחתן ברבנות מי צריך אותכם? אתם נגד נשים תומכים בגברים שבוגדים והולכים לחיות עם אשה אחרת שסה מדובר בגבר זה מותר אישה זה אבור אשה כדי להתגרש חייבת הסכמה של הבעל עגונה אלק מה זה ?? חוצפה דת הכי םרימיטיבית שיש
תגובה יפה ומדויקת! כן...
ממזר | 16-01-2022 18:06
תגובה יפה ומדויקת! כן ירבו ממזרים בישראל!
זה לא מחלוקת,...
שרון | 16-01-2022 14:38
זה לא מחלוקת, זה נגד הדת, קריב המכנה עצמו רב, מחלל שבת בפרהסיה, זה רב? זה זרם של נצרות באמתלה של יהדות, ולכן אין פה מחלוקת, יש פה לכל הדעות כפירה בה' אלקי ישראל,
כל עם...
יהודיה | 16-01-2022 11:18
כל עם ישראל האמיתי בעד, יהודי/ה שאין לו מה להסתיר,יותר מישמח!!!
אני מי...
ביביסט | 16-01-2022 10:57
אני מי שם אותך לקבוע לי
39
הזהרו בכבוד תלמידי...
אשר | 16-01-2022 10:54
הזהרו בכבוד תלמידי חכמים! אבל אתם ערב רב כופרים 0מאלנים לא מספיק נתנו לערבים הישמעאלים את המדינה על מגש, בזכות השמאל הנאור שמתברר שהם טפשים! ממשלת חמאס... עכשיו גם נוגעים לנו ביהדות, מזרזים התבוללות! הרב פסק וכך יהיה! אני הראשון להירשם בספר היוחסין! טפייי עליכם ערב רב מטונפים!
@א.כמו שאתה מקלל,מגדף,ואינך...
יוחסין | 16-01-2022 15:12
@א.כמו שאתה מקלל,מגדף,ואינך מקבל כל אדם בסבר פנים יפות ועובר על ואהבת לרעך כמוך.מלבין פני חבריך ברבים, אינך ראוי כלל להיחתם באותו ספר יוחסין. תתחיל לצום מהיום כדי שבורא עולם יכפר לך על עוונות שבין אדם לחברו.
אמת גם...
יהודיה | 16-01-2022 11:17
אמת גם אני הייתי חותמת על יחוסין,אני קראתי את חזון הקרן החדשה ומלא רבנים מהערב רב נמצאים בתוכה שכל רצונם הוא התבוללות בין גויים ליהודים עד השמדת יהודים עד תום,חובה לרשום יחוסין,אם לא שם יהיה סופינו ממש!!!
40
מהדורה 2 של...
כלל ועיקר | 16-01-2022 11:52
מהדורה 2 של האיסיים. מיעוט נכחד. אסור להמשיך לממן אותם.
41
צודק הרב יוסף...
א.נ | 16-01-2022 11:56
צודק הרב יוסף . אני קורא לכל יהודי שמזדהה עם ההלכה אפילו לא דתי (חילוני) להצטרף לספר היוחסין לשמור על העם היהודי מפני הכנופייה הרפורמית של ימינה .
42
נראה שהרב יוסף...
סימה | 16-01-2022 12:06
נראה שהרב יוסף הרבה פחות חכם מאביו שהיה תמיד ער לסימני התקופה והפגין פתיחות וגמישות. כמו הרמבם בזמנו. להציע רשימות של אנשים שבאו מזרע יהודי אמיתי, זו ההמחשה הכי קיצונית של גזענות.
אני לא...
רנבי | 16-01-2022 13:26
אני לא יודע אם חכם מאביו אך אין ספק- פחות אמיץ או במילים אחרות: תורתו בערותו
43
האם למדת את...
מנשה | 16-01-2022 12:25
האם למדת את כל פסקי הרב עובדיה שאת מגיבה???אני
44
פרימיטיבי ישראל השניה...
צצ | 16-01-2022 13:15
פרימיטיבי ישראל השניה
45
מה אתם קופצים?...
יורי | 16-01-2022 13:27
מה אתם קופצים? מחלוקות תמיד היו בין רבנים ופוסקים גדולים בכל הדורות ועד היום לא יושבו...אז עוד מחלוקת כמיטב המסורת בעם ישראל.
46
זה יביא לפירוק...
אורן | 16-01-2022 13:57
זה יביא לפירוק עם יהודי,פירוק מדינת ישראל,סכנה קיומית,וזה בנוסף למאמץ של שמאול יהודי לפרק מדינת היהודים
47
אם זה היה...
אליהו הנביא | 16-01-2022 13:59
אם זה היה תלוי ברבנים, רות לא היתה הופכת יהודייה ודוד המלך לא היה נולד
מה אתה...
הילה | 18-01-2022 7:45
מה אתה מקשקש. מה זה היו יהודים לכל דבר? איך אתה יודע מה היה אז בגדר גיור?
הרבנים התירו...
אא | 17-01-2022 5:17
הרבנים התירו אותה לבוא ולהצטרף לעם תפסיקו לדבר לפני שאתם חושבים או בודקים אתם יוצאים חסרי השכלה...
נכון, הרבנים...
שרון | 16-01-2022 14:34
נכון, הרבנים הרפורמים, הם כמרים, לכן לא היה דוד המלך לבוא בעולם, למזלינו בזמנם לא היו רפורמים ולא קונסרבטיבים, היו יהודים לכל דבר, ואתה מנסה לפגוע בעם ישראל בהמלצותיך הנבזיות? תתבייש לךחוצפן
48
מעניין אם הרב...
אפי ארזי | 16-01-2022 14:03
מעניין אם הרב הזה שלובש בגד רקום זהב יעניק את התואר יהודי לאלה שאונסים ופוגעים מינית בילדים, ילדות, נערות ונשים נשואות...?!
מטומטם נשאר...
שרון | 16-01-2022 14:30
מטומטם נשאר מטומטם, ואת הטימטום שלך תשאיר לעצמך,
49
תורת טוהר הגזע...
מנדלה קורע ספרים | 16-01-2022 14:15
תורת טוהר הגזע במיטבה. מוכר מאיפה שהוא אימשם בימים האפלים של אירופה. כנראה האיש סנילי לגמרי,ומצער שאלה הפרסונות שקובעות את גורלינו
50
צודק ...
דני | 16-01-2022 14:32
צודק
51
טוב כבוד הרב...
ד ש | 16-01-2022 14:44
טוב כבוד הרב יש רבים החולקים על דעתך. אפשר לגייר אם הוא לא מקפיד על מצוות דרבנן אחת ואף יותר
52
במסורת היהודית ספרדית...
אלישע בן אבויה | 16-01-2022 14:51
במסורת היהודית ספרדית רב מכונה חכם אבל, למרבה הצער חוכמה אינה ניכרת כאן. רבים מבני עמינו והמכובדים שבהם כלולים אינם ממוצא יהודי. די אם נזכיר את רות המואבייה סבתא רבתא של דוד המלך, ציפורה אשת משה רבינו ובתיה בת פרעה. ההקפדה הגזענית הזו מנותקת מהמסורת היהודית. וגם מגוחכת לאור העובדה שרבים מהיהודים הכשרים נולדו לאמותיהם מלא יהודים ולעומת זאת גויים רבים הרואים עצמם יהודים ואף ציונים המוכנים למות עבור עם ישראל ומדינת ישראל הם צאצאי גברים יהודים שקיימו יחסים עם לא יהודיות. אם האיום הזה יצא לפועל זה יאיץ את המנהג היפה של יהודים להתעלם מהרבנות בעת שהם נישאים. כחילוני מודע יש לקוות שהטעות הזו תיעשה.
אבל מאיפה...
דורון | 18-01-2022 7:43
אבל מאיפה אתה מביא שציפורה או רות התגיירו כדת משה וישראל במובן של גיור כהלכה כפי שהוא היום? אתה לא יודע וזה גם לא נכון ולא כך כתוב.
גם בדבריך...
אא | 17-01-2022 5:15
גם בדבריך חכמה לא כלכך ניכרת אם הייתה חושב קצת לא היית כותב כל כך הרבה שטויות... שלושת הנשים הצדיקות האלה עברו גיור כדת משה וישראל ( אע''פ שציפורה ובתיה היו קודם קבלת התורה כתוב שהתגיירו..) ומי שרוצה להכניס עצמו לתוך עם ישראל צריך להתאמץ הרבה להיות יהודי זה לא הפקרות אנחנו עם ה' זה לא מי שבא ברוך הבא צריך להקריב ולהראות שאתה/את באמת רוצים להיות חלק מ עם ה' כמו שאמרה רות ''אלוקייך אלוקיי''!!!
53
איומי הרשל"צ
סתם אמל | 16-01-2022 15:12
במקום שיאיים יעשה מעשה - וכך יפריד את העם
54
רק בגלל דחיפתו של הרב עובדיה נבחר לרב ראשי
אבי מאיר | 16-01-2022 15:40
אינו מגיע לקרסוליו של אביו בשום תחום. איש לא מבטיח לך שליד ספרי היוחסין שלך לא יהיו עשרות ספרי יוחסין לכל בדצ ופלג ונמצאת מפלג העם ומרבה מחלוקות בישראל.
55
מי זה הרב...
צדיק | 16-01-2022 16:18
מי זה הרב יוסף מה הוא יודע לעשות חוץ מלעלעל בספר. מי אמר שהעולם חייב להתנהל עפי רבנים?.יש יותר נוצרים בעולם.לא ראיתי שהם כופים עצמם על ציבור אזרחי. שילך לעבוד. הכלומניק חי על חשבוננו.חרפה.
56
צודק הרב יוסף
נו נו | 16-01-2022 16:24
בא נקבל ערבים לגיור רק שיאמרו שלוש פעמים עם ישראל חי, ואחכ מצידי שימשיכו לזרוק אבנים בכבישי יוש כנל אריתראים וימשיכו @!?#$ כנל עולי בריהמ הנצרכים לגיור וימשיכו לחגוג את החגאות של הגויים
57
קורא את התגובות...
חנן | 16-01-2022 16:38
קורא את התגובות ומתבייש.. כל אלה שתומכים ב''להתקדם'' . מה יחשבו סבא וסבתא שלכם? עשרות ומאות שנים חלמו לחזור לאדמה הזו ובדור וחצי גומרים את כל המסורת הקדושה שלנו.. לא רוצים להיות אירופה ולא ארהב.. פשוט לכו לשם יהיה לכם טוב! תשאירו אותנו ה'עיוורים' והפשוטים פה לשמור על המסורת
58
הרב יוסף החליט לעזוב את עם ישראל? חבל
הרב יוסף החליט לעזוב | 16-01-2022 17:59
הרב יוסף רוצה לעזוב את עם ישראל? חבל, נשמח שישאר
59
אני לא מבין...
ישראל | 16-01-2022 18:04
אני לא מבין למה אנשים מתעקשים להיות יהודים היהדות זאת דת שקיימת כ5000 שנים על פי מסורת שעברה מדור לדור היהדות היא תורת ישראל ותורה שבעלפה אדם שלא מאמין בזאת הוא .ישראלי ציוני. צבר. הרב צודק כול אדם יכול להתגייר אבל צריך לבוא בכוונה אמתית ולא מתוך אינטרס. נשואי תערובת הם בעיה לעם ישראל אני מקיר הרבה עולים מחבר העמים שאין קשר בניהם ליהדות הם ילדים לאבות יהודים ויש להם זכות לאזרחות.אבל לפי התורה הם לא יהודים. רק בן לאם יהודיה נחשב יהודי לי הייתה חברה כזאת .שאבא שלה יהודי ואמא שלה לא יהודיה . ואם היינו מתחתנים ברור שהייתי מתחתן נשואים אזרחיים או שהיא תבחר להתגייר גיור כהלכה .לא יעלה על הדעת שרב אורתודוקסי היה מחתן אותנו ללא גיור כי אז הוא ממש לא רב .אבל השמאל בארץ חייב להיות הקובע. לדעתי רוב העם נגד גיור רפורמי או התבוללות עד לפניי מאה שנים השאלה הזאת הייתה מיותרת .
אתה יודע...
גולן | 18-01-2022 7:40
אתה יודע איך היה גיור בעת העתיקה? היו מגיירים בכמויות. קבוצות, שבטים, עמים. כמו מיסיון. ככה היה. אתה חושב שיהדות היתה כמו שאתה מכיר אותה עכשיו? לא. התהליכים בגיור וההקשיה התפתחו בגלות. אז לפחות מבחינה הסטורית לא נכון מה שאתה כותב.
60
לרב יוסף- חתיכת...
ממזר | 16-01-2022 18:04
לרב יוסף- חתיכת פרימיטיבי- לך קיבינימט! ולכל הפרימיטיבים- תכתבו ספרי יוחסין- ותםטרו את החילונים מעונשכם! כן ירבו ממזרים בישראל!
לפני שאתה...
שלמה כהן | 17-01-2022 9:49
לפני שאתה משמיץ רב גדול בישראל... הבט נא במראה.. ותראה שרץ מגעיל... אל תהיה מופתע
מה אתה...
תתביש לך | 16-01-2022 18:57
מה אתה רוצה יא מטומטם
61
אתי את פשוט...
טאטא | 16-01-2022 19:26
אתי את פשוט לכ מבינה בכלל בנושא עדיף שתשתקי
62
כבוד הרב מי...
חוה | 16-01-2022 23:11
כבוד הרב מי מינה אותך ואת שותפים לקבוע מיהו יהודי ומי נתן לכם מונופול על היהדות
63
הרב יצחק יוסף...
אלון | 17-01-2022 0:14
הרב יצחק יוסף שליטא קודש קודשים
64
יחי אדונינו מורינו...
שי | 17-01-2022 0:44
יחי אדונינו מורינו ורבינו עטרת ראשנו פאר הדור הרב יצחק יוסף שליטא זכותו תגן עלינו ועל כל עם ישראל, אמן.
65
הרב עובדיה יוסף...
בן ישורון | 17-01-2022 6:46
הרב עובדיה יוסף מתהפך בקברו!!!
חומץ בן יין,...
שמעון | 17-01-2022 8:15
חומץ בן יין, הליצן בתחפושת הזה שחי על כספי משלם המיסים מלעיז להתחצף? במקום לאחד את העם ולקרב את זרע ישראל הוא מסית ומדיח, מחרחר ריב ומדון.
66
סך הכל צודק...
ירון | 17-01-2022 8:30
סך הכל צודק הביאו לפה מיליון ומשהו גוים ממזרח אירופה ומנסים להכשיר את השרץ
הביטוי להכשיר...
ירון | 18-01-2022 7:36
הביטוי להכשיר את השרץ לא נשמע טוב.
67
דפקטו יש כבר אילני יוחסין בקרב יהודי ישראל
קרלמרקס | 17-01-2022 9:39
רוב מי שמחובר למורשת הדורות , למסורת ולתורת ישראל כבר ממזמן מתנהל באילני יוחסין , גם ההתנהלות לפני הממשלה הזאת הצדיקו את זה .
68
משוגע לגמריי. בעל...
מוחי | 17-01-2022 11:48
משוגע לגמריי. בעל חשיבה מקובעת, כאילו מה יקרה. יש לו פיתרון נאצי, לך אחורה דורות לבדוק כמה אתה יהודי. חסר בושה לחלוטין.
הפתרון הנאצי...
דני שמש | 19-01-2022 15:54
הפתרון הנאצי דווקא היה מצויין עבור מגיבים כמוך!
69
גיור ????
רמיאלי | 17-01-2022 12:54
כהנא האידיוט לא מבין מה הוא עושה,יהיו פה 4 סוגי יהודים דתיים נאמנים , רפורמים, קונסרבטיבים , ומתגיירי כהנא . הרב צודק , בלי אין יוחסין אף אחד לא יודע מי יהודי אמיתי ומי לא. יש גם באפריקה כאלו שחושבים שהם יהודים. יש גם אנוסי ספרד בכל העולם שהם יודעים שהם יהודים לפי מסורת ,אבל חייבים גיור לחומרה כי אין להן שום הוכחה .ועוד כאלו שהולכים לגיור אצל מישהו מפוקפק שכהנא ודרוקמן (דעת יחיד) החליטו , כשירצו להתחתן עם יהודי אמיתי , אז מי ירצה לחתן אותם בכלל ???
70
אני כבר בונה...
ברוך הסטמבולי | 18-01-2022 6:42
אני כבר בונה אילן יוחסין לילדיי
71
פחד פחדים מה...
בשבילך גברת הרשקוביץ הוא תלמיד חכם עצום ואילו היה טיפת יראת שמיים בקוקודך לא היית מעזה לדבר כך | 18-01-2022 8:33
פחד פחדים מה שנהיה פה . חייבים לזעוק. צודק הרב אילן יוחסין דחוף. רק משיח יגאל אותנו מהשחיתות של הממשלה הזו.
72
מה תעשו תתפטרו...
שילה | 18-01-2022 8:35
מה תעשו תתפטרו
73
אני חולק על מורן
שרון | 18-01-2022 8:44
לא מסכים איתו/ה
74
חיייביים לעשות מזה...
קומדיה | 18-01-2022 9:48
חיייביים לעשות מזה פיליטון חייבים איזו סאטירה טובה זה ענקקקקקקקק
75
הרבי
נועם | 24-01-2022 11:47
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף