משרד הבריאות מעדכן את רמת תחלואה הקורונה היומית, והנתונים עולה שהתחלואה הקשה ממשיכה לעלות בצורה חדה.
נכון להיום (שישי) ישנם 306 חולים קשים, מתוכם 89 חדשים רק ביממה האחרונה, העלייה הגדולה ביותר מאז החל הגל החמישי.
אתמול אובחנו 40,430 חולים חדשים, כאשר אחוז הבדיקות החיוביות מגיע ל-12.65% (מתוך 319,572 בדיקות).
במשרד הבריאות שוקלים: בכמה יקוצר הבידוד?
לפי נתוני משרד הבריאות נכון להיום ישנם 248,192 חולים פעילים ועוד 178,988 ישראלים בבידוד.
השר זאב אלקין נדבק
קורונה מתפשטת במסדרונות השלטון: שר הבינוי והשיכון זאב אלקין הודיע שהוא יצא חיובי לקורונה, זאת זמן קצר אחרי ההודעה שגם היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל, ד"ר איל חולתא, נמצא הבוקר (שישי) כחיובי לנגיף הקורונה.

ראש הממשלה נפתלי בנט וצוותו נבדקו בבדיקות אנטיגן וקיבלו תשובה שלילית. זו הפעם השבוע שבנט נחשף לחולה מאומת, זאת לאחר ששר החוץ יאיר לפיד אובחן חולה ביום שני, יממה לאחר שישב ליד בנט בישיבת הממשלה.
בשבועיים האחרונים נדבקו 15 חברי כנסת ושרים, מה שהביא לצמצום העבודה הפרלמנטרית בכנסת.





תגובות
הם לא היו מחוסנים ?????? בקיצור עובדים עלינו בעיניים !
הגיע הזמן שכל הממשלה הזאת תמות מקורונה.
כל מה שאת מאחלת לאחר תקבלי בעצמך ועליך במהרה חצופה
אחיות יקרות שולחת לכן חיבוק, עובדות בתנאים בלתי אנושיים עם מיגון מלא במסירות אין קץ!!!!!! מהציבור רק ביקשנו לשים מסכה על האף והפה.
מי אמר שהיהודים חכמים? מעדיפים להכנס לבידודים, להידבק ולחלות או להדביק וללגרום ליהודים אחרים מחלה או מוות חס ושלום, לקחת זריקות שמחסנות / לא מחסנות, לשגע את מערכת הבריאות ולטרלל את כל המדינה - אבל רק שלא יבקשו מהם לשים מסיכה על הפה והאף - כי זה כזה לא נוח...