חדשות

מספר החולים הקשים מזנק; כמה ישראלים בבידוד?

למרות ירידה קטנה במספר החולים החדשים, מספר החולים הקשים ממשיך לזנק ועומד על 306. מעל 427 אלף ישראלים בבידוד בגלל מחלה או חשיפה לחולה

מחלקת הקורונה בשערי צדק
מחלקת הקורונה בשערי צדק | צילום: יונתן זינדל, פלאש90

משרד הבריאות מעדכן את רמת תחלואה הקורונה היומית, והנתונים עולה שהתחלואה הקשה ממשיכה לעלות בצורה חדה.

נכון להיום (שישי) ישנם 306 חולים קשים, מתוכם 89 חדשים רק ביממה האחרונה, העלייה הגדולה ביותר מאז החל הגל החמישי.

אתמול אובחנו 40,430 חולים חדשים, כאשר אחוז הבדיקות החיוביות מגיע ל-12.65% (מתוך 319,572 בדיקות).

במשרד הבריאות שוקלים: בכמה יקוצר הבידוד?

לפי נתוני משרד הבריאות נכון להיום ישנם 248,192 חולים פעילים ועוד 178,988 ישראלים בבידוד.

השר זאב אלקין נדבק

קורונה מתפשטת במסדרונות השלטון: שר הבינוי והשיכון זאב אלקין הודיע שהוא יצא חיובי לקורונה, זאת זמן קצר אחרי ההודעה שגם היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל, ד"ר איל חולתא, נמצא הבוקר (שישי) כחיובי לנגיף הקורונה.

((צילום: אוליבר פיטוסי/ פלאש90))

ראש הממשלה נפתלי בנט וצוותו נבדקו בבדיקות אנטיגן וקיבלו תשובה שלילית. זו הפעם השבוע שבנט נחשף לחולה מאומת, זאת לאחר ששר החוץ יאיר לפיד אובחן חולה ביום שני, יממה לאחר שישב ליד בנט בישיבת הממשלה.

בשבועיים האחרונים נדבקו 15 חברי כנסת ושרים, מה שהביא לצמצום העבודה הפרלמנטרית בכנסת.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

14
10
משה
14.01.22

הם לא היו מחוסנים ?????? בקיצור עובדים עלינו בעיניים !

9
יוספה
14.01.22

הגיע הזמן שכל הממשלה הזאת תמות מקורונה.

1
אריה אייל
14.01.22

כל מה שאת מאחלת לאחר תקבלי בעצמך ועליך במהרה חצופה

8
רחלי ק
14.01.22

אחיות יקרות שולחת לכן חיבוק, עובדות בתנאים בלתי אנושיים עם מיגון מלא במסירות אין קץ!!!!!! מהציבור רק ביקשנו לשים מסכה על האף והפה.

1
פשוט בדיחה לא מצחיקה
14.01.22

מי אמר שהיהודים חכמים? מעדיפים להכנס לבידודים, להידבק ולחלות או להדביק וללגרום ליהודים אחרים מחלה או מוות חס ושלום, לקחת זריקות שמחסנות / לא מחסנות, לשגע את מערכת הבריאות ולטרלל את כל המדינה - אבל רק שלא יבקשו מהם לשים מסיכה על הפה והאף - כי זה כזה לא נוח...