
קינלי טור פז| צילום: (צילום: ערוץ כנסת)
ח"כ משה טור פז, מיש עתיד, התייחס להחלטה להשאיר את מערכת החינוך פתוחה ככל הניתן. בראיון לערוץ כנסת אמר טור פז כי "הרב קנייבסקי צדק – מערכת החינוך צריכה להיפתח ראשונה ולהיסגר אחרונה. אני מצדיע לרב".
עוד באותו נושא
קינלי טור פז: "רפורמת הכשרות – שינוי חיובי בדת"בנצי רובין, אוריאל בארי

תגובות
מערכת החינוך = מדגרה של קורונה = אלפי מתים כרגיל המטורללים מהקואליציה מסכנים את העם. בכל דרך. בקואליציה יש 8 מפלגות: הטפשות, הרשעות, הבורות, הזדון, האפסות, החולשה, הפיגור השכלי והעליבות