מפלגת העבודה: העתירה נדחתה, המחלוקת נשארת - סרוגים

מפלגת העבודה: העתירה נדחתה, המחלוקת נשארת

בית המשפט דחה את העתירה שהוגשה נגד המהלכים שמובילה יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, בין היתר לשינויי חוקת המפלגה: "לא ניתן לקומץ מתנגדים מאוכזבים מימי עמיר פרץ לחבל"

מפלגת העבודה: העתירה נדחתה, המחלוקת נשארת
  צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

בדיון שהתקיים היום (ג') בבית המשפט המחוזי בתל אביב הוחלט כי העתירה שהוגשה על ידי מספר חברי מפלגת העבודה נגד המהלכים שיזמה יו"ר המפלגה מרב מיכאלי, תידחה בשלב זה לטובת מיצוי תהליכים פנימיים.

העתירה, נגד מיכאלי הוגשה עוד בימי המאבק שניהלה מול היו"ר הוקדם עמיר פרץ, על תיקון התקנון שהיא הובילה כמו שינוי הפורום הקובע ועד הוספת נשים לוועידה, לטובת יצירת שוויון מגדרי.

ביום חמישי הקרוב ועידת המפלגה הייתה צפויה להתכנס על מנת לאשר שורת צעדים בהובלתה של מיכאלי אך לאור החלטת ביהמ"ש הוחלט לדחות אותה בכמה שבועות.

צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90

לדברי התובע שלום דסקל, הדרישה שלהן היה לעצור את אופן המינוי הלא חוקי של צירים חדשים וכן לדרוש מהדיינים בבית הדין של התנועה להסכים לדון לפי הכללים וללא ניגוד אינטרסים.

התובע טוען שיסכים לנהל את כל ההליכים בפני המוסדות הפנימיים של המפלגה ויכירו בסמכותם, וזאת בתנאי שאכן יעמדו בכללים הדמוקרטיים המקובלים של המפלגה.

עוד באותו נושא

פרשת ולדר | מיכאלי לציבור החרדי: "אתם לא לבד"


41

"המפלגה תמשיך לפעול ללא מורא"

לפי הודעת המפלגה: "מפלגת העבודה שמחה כי מערכת המשפט מגבה את פעילות מוסדות המפלגה לרבות החלטות יו"ר המפלגה, ותמשיך לפעול ללא מורא נגד אלו הרוצים לפגוע בה מבית ומחוץ. אנו מאמינות ומאמינים בהשכנת שלום וכל פעולותינו נועדו לשמירה על שלום הבית במפלגה."

"מפלגת העבודה מציינת החודש שנה לתהליך חזרתה להיות מפלגת שלטון ולא תיתן לקומץ מתנגדים מאוכזבים מימי עמיר פרץ לחבל בהתפתחותה."

עמיר פרץ ומרב מיכאלי
(צילום: מרים אלסטר /פלאש 90)

מנגד אמר מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני, שנחשב אופוזיציה פנימית למיכאלי: "אני מודה לכם מכל הלב על ההתגייסות המדהימה והמרגשת בימים האחרונים למען הגנת הדמוקרטיה במפלגה."

"היום הייתה פריצת דרך גדולה במאבק כנגד ריסוק המוסדות הדמוקרטיים והנבחרים של המפלגה. ביחד נמשיך לשמור על הבית.נחזיר את מפלגת העבודה להיות מפלגת שלטון רק ממקום של מפלגת המונים דמוקרטית המובילה תפיסה ברורה של מרכז-שמאל ציוני וחברתי, ולא מפלגת יחיד המייצגת נישה ונגררת לקרבות טרטוריה עם מרצ."

"זהו דיון אמיתי וחשוב הנוגע למחנה המרכז-שמאל ותפקידה הציבורי וההיסטורי של מפלגת העבודה.אמשיך לבצע את תפקידי ושליחותי כנציג השטח ושומר הסף של הדמוקרטיה במפלגה, ללא מורא ובנחישות. חשוב לי לציין לסיום; מפלגת העבודה יקרה לכולנו. זה הבית שלנו. אני קורא ליו״ר המפלגה השרה מרב מיכאלי: נצלי את תקופת 30 הימים הקרובים על מנת לאחד את המפלגה, להגיע לפשרה מוסכמת ולשים סוף לקרבות פנימיים. ידי מושטת לשלום."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
11 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
בתי משפט מושחתים...
קסטנר לפיד | 04-01-2022 17:00
בתי משפט מושחתים תומכים בשחיתות מפלגתית
2
בוודאי מחבלת כמו...
חסן | 05-01-2022 10:42
בוודאי מחבלת כמו מירב מיכאלי תצליח לפרק את המפלגה יותר מהר מהרגיל מירב מיכאלי אישה מסוכנת ביותר ורעה
3
מיכאלי
ש | 05-01-2022 18:47
מיכאלי למדה מלפיד כיצד להתנהג כלפי חברי המפלגה השמאלנית-הגזענית שלה.
4
הגיע הזמן להעיף...
חגי סבוראי | 05-01-2022 20:53
הגיע הזמן להעיף את חרמוני בבעיטה מתפקידו. מעניין שלעמיר פרץ המושחת הוא לא עשה בעיות.
5
מעניין מי שצעק...
יוסי | 05-01-2022 22:49
מעניין מי שצעק שהדמוקרטיה בסכנה מחריב אותה
6
מסכן מירב קסטנר....
בר דעת | 05-01-2022 23:40
מסכן מירב קסטנר. אפילו בתוך מפלגתו לא ציפה שתהיה לו אופוזיציה ושלא ישלוט שילטון יחיד כמו במפלגת יש עתיד. ממילא, את הסבא שלו קסטנר, לא יכלו לעצור כאשר הוא הסגיר לידי הנאצים יהודים רבים וגם את חנה סנש הגיבורה. אבל אותו, את מירב, יש גבול לתעלוליו של מירב רחם להשכיר.
ואחכ עוד...
??? | 06-01-2022 0:12
ואחכ עוד תבקש שלא ידברו על אשת הקיסר מקיסריה ובנו. על זאת שמתעללת וזה שהולך למועדוני חשפנות
7
הרבי
נועם | 23-01-2022 10:25
הרבי מלובביץ' ישו מוחמד הנביא מואפק טריף
8
עמיר
נועם | 03-06-2023 9:53
עמיר פרץ מנהיג היהודים
9
שלמה
נועם | 03-06-2023 9:54
שלמה משה עמאר מנהיג היהודים
10
עודד
נועם | 22-07-2023 20:05
עודד = שאנן סטריט נועם שמואלי = יאיא כהן אהרונוב