מנכ"ל משרד הבריאות התחסן במנה הרביעית - סרוגים

מנכ"ל משרד הבריאות התחסן במנה הרביעית

פרופ' נחמן אש הגיע הבוקר להתחסן בפעם הרביעית, זאת לאחר שאישר את המבצע, בהמלצת מומחי משרד הבריאות: "בזכות החיסונים נוריד את התחלואה הקשה ונוכל לעבור את התקופה הזו"

author-image
מנכ"ל משרד הבריאות התחסן במנה הרביעית
  צילום מסך מתוך לע"מ

לאחר שאישר את מתן החיסון הרביעי נגד נגיף הקורונה, מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, הגיע בעצמו הבוקר (שלישי) לקבל את החיסון.

לאחר קבלת החיסון, אמר פרופ' אש: "מבחינתי זה אירוע מרגש להיות פה ולקבל את המנה הרביעית, מנת הבוסטר השנייה. מדובר בווריאנט מאוד מאוד מדבק, כפי שאנו רואים."

"התחלואה עולה ומזנקת כל יום. התשובה הטובה ביותר זה החיסון. לכן, גם אני בחרתי ובאתי הבוקר להתחסן במנה הרביעית, ואני קורא לכולם ללכת להתחסן. מי שצריך להשלים את מנת הבוסטר השלישית זה הכי חשוב, יש לנו אוכלוסייה רבה כזו."

כזכור ביום ראשון עדכן ראש הממשלה נפתלי בנט במסיבת עיתונאים כי אכן הוחלט סופית על תחילת מבצע חיסון הבוסטר השני לבני 60 ומעלה ולצוותים רפואיים, ולפי דיווחים עשרות אלפי ישראלים כבר הגיעו להתחסן או קבעו תור.

עוד באותו נושא

זרקא: "אין לנו מדיניות של הדבקה המונית"


4

פרופ' אש שיתף בהחלטה על אישור החיסון: "התלבטנו מאוד לגבי החיסון הרביעי, לקח כמה ימים עד שאישרנו, אבל ברגע שאישרנו, אנו בטוחים שזה יסייע לנו, לכל אחד, להתמודד עם המחלה ולנו כמדינה, להתמודד עם המגפה הזו."

"אני מקווה מאוד אל מול התקופה המורכבת שצפויה לנו עם הרבה מאומתים, שבזכות החיסונים נוריד את התחלואה הקשה ונוכל לעבור את התקופה הזו בשלום."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו