צפו: חבר הכנסת מקריא את הטור שפורסם בסרוגים - סרוגים

צפו: חבר הכנסת מקריא את הטור שפורסם בסרוגים

ח"כ משה אבוטבול מש"ס הקריא מעל דוכן הנואמים בכנסת, את הטור של חגי סרי-לוי שפורסם בסרוגים, "חשדתי בך וחשבתי עליך רעה. הלב שלי לא היה נקי וזה מעיק על מצפוני. על זה אני בא לבקש ולומר: סליחה אריה – טעיתי." צפו

צפו: חבר הכנסת מקריא את הטור שפורסם בסרוגים
  משה אבוטבול במליאת הכנסת (ערוץ כנסת)

בדיון במליאת הכנסת אתמול (ב'), הקריא ח"כ משה אבוטבול טור שפורסם באתר סרוגים.

מדובר בטור דעה של העיתונאי חגי סרי לוי, בו ביקש סליחה מיו״ר תנועת ש״ס אריה דרעי על היחס אליו לאורך השנים.

בטורו כותב חגי סרי לוי על איך שהושפע מהתדמית התקשורתית שנבנתה בתחכום רב נגד ח״כ דרעי: ״וחשדתי בך וחשבתי עליך רעה. הלב שלי לא היה נקי וזה מעיק על מצפוני. על זה אני בא לבקש ולומר: סליחה אריה – טעיתי״.

עוד באותו נושא

אריה דרעי סליחה – טעיתי


124

צפו: בח"כ משה אבוטבול מקריא את הטור שפורסם בסרוגים

"אי שם לפני למעלה משש שנים האמון המסויג שהיה לי במערכת התביעה והמשפט החל להיפרם במהירות מסחררת. במהלך השנים האחרונות, נחשפנו לחוליים רעים של המערכת המשפטית בכלל ופרקליטות המדינה בפרט. כמו החשדות לכאורה נגד פרקליטת מחוז ת"א רות דוד שעד היום לא הועמדה לדין, כב' השופטת "תיראי מופתעת" פוזננסקי-כץ, פרשיות אפי נווה והחשדות לכאורה לשוחד מיני במינוי שופטים.

ההתנכלות לשופטת בדימוס הילה גרסטל מי שהייתה ראש נציבות הביקורת על מערך התביעה וסירוס פעולתה, היועמ"ש מנדלבליט שהיה פעיל כזאב טורף בימי נתניהו ושותק כמו דג מעמקים נוכח מחדלי הממשלה הנוכחית. ומעל כולם תיקי נתניהו שאין דרך אחרת מלתאר אותם חוץ מ"הפיכה משפטית" ועימם הגילויים המדהימים שנחשפו בגרסאות העדים במשפטו. אל כל אלה מצטרפת שורה ארוכה של אירועים המעידים על הטיה פוליטית ברורה וריקבון פנימי חמור."

לקריאת הטור המלא – לחצו כאן

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
אכן יש בעיות באליטות המשפט. אבל
חד | 28-12-2021 16:21
התברר שגם ביבי, דרעי וסמוטריץ', ממחנה הימין המזויף שלא עשה כלום 12 שנה, הם מגעילים לא קטנים וחמוצים חריפים. ועל התקשורת הימנית עאלק ועל העם הילדותי שבשדות הימניים אני כבר לא מדבר - אלא הפכו בלפור לחומרא. בנט הוא המבוגר האמביציוזי שהציל את המדינה ממלתעות הסטגנציה של 4 ממשלות מעבר וחילול ה' נורא בגויים.
איך יוצאים...
רון | 29-12-2021 9:59
איך יוצאים יצורים עלובים כמוך לעולם,רק שתי אפשרויות,או האימא והאבא שלך אחים ואתה התוצאה,או שהאימא שלך החליפה מיטות ויצאתה ממזר,ממזרים הם חציפין ולכן מסולקים ממחנה היהודים לתמיד,אני היתי בוחר בראשון יותר סביר,שההורים הם אחים,וגילוי עריות הוא מאוד חמור,אתה לא מיסכן,אתה תוצר של הורים פגומים,
אחרי שתגיע...
ר. | 29-12-2021 7:36
אחרי שתגיע אלי זבל מצורע,אני כבר אדאג שתפסיק לינשום,והנפש הבהמית שלך תועבר לחזיר שממתין לנפש על מנת לבוא לעולם,אתם השמאלנים ארורים כניראה שהגרמנים לא עשו מספיק כדי להגיע לנבלות כמוכם,לקחו רק את התמימים,ושומרי המיצוות,אבל לנוכלים,ומתועבים,וחסרי צורה כמוכם לא הספיקו להגיע,לנו יש סבלנות אתם בקרוב לא ישאר זכר מיכם הבירור האחרון כבר כאן,ומי שאמר וברא את העולם יפרע מיכם, מילדכם,ומהורכם,ומיכל רכושכם כמו שניפרע מדור המבול,ומקורח ועדתו,כולכם ללא יוצא מהכלל תהיו שכנים של קורח במעבה האדמה,
ומי ישלוף...
סאם | 28-12-2021 20:48
ומי ישלוף אותך מאחוריו של המלך????
כמו טחור....
ד"ר זיגמונד פרוייד | 28-12-2021 20:28
כמו טחור. ממליץ לך לפנות לפרוקטולוג, על מנת שישלוף אותך מאחוריו של בנט.
2
מזרוחניק
עמדין | 29-12-2021 0:22
מזרוחניק מבקש סליחה?כנראה שהוא לא מזרוחניק מכל הצדדים,כנראה שדם יהודי זורם בעורקיו[אולי סבא של סבא שהיה חרדי אותנטי]
3
זה לא פעם...
א | 29-12-2021 14:35
זה לא פעם ראשונה שהוא מציין לדברים בסרוגים או בעולם קטן . טאני לא מבין הרי הרבניך החרדים אוסרים על קריאת התכנים האלה !!!