חדשות בעולם

ארה"ב: קיצור משמעותי בבידוד על רקע אומיקרון

בארה"ב החליטו כי חולים א-סימפטומיים יאלצו להיכנס לבידוד לתקופה של 5 ימים בלבד, במקום 10, אך לאחר מכן יצטרכו להסתובב עוד 5 ימים עם מסיכה: "יאפשר חזרה לעבודה"

ארה"ב: קיצור משמעותי בבידוד על רקע אומיקרון
צילום: (צילום: שאטרסטוק)

רשויות הבריאות בארה"ב קיצרו בצורה משמעותית את הזמן המומלץ להישאר בבידוד לחולי קורונה על רקע התפשטות וריאנט אומיקרון.

על פי ההמלצות החדשות, חולים א-סימפטומיים ייאלצו להיכנס לבידוד רק של 5 ימים, ולא של 10 ימים. לאחר מכן בחמש הימים הבאים ייאלץ החולה להסתובב עם מסיכה בחוץ.

כמו כן, במרכזים לבקרת מחלות ומניעתן, ה-CDC, ממליצים גם בידוד של תקופה דומה לאלו שנחשפו לחולה ואינם מחוסנים או שעברה חצי שנה מאז החיסון האחרון שלהם.

"ההמלצות החדשות מבוססות על איזון בין מה שאנחנו יודעים לגבי התפשטות הנגיף לבין ההגנה שהחיסון מעניק וכן חיסון הבוסטר", מסרה יו"ר ה-CDC, רושל וולנסקי.

"בשבוע שעבר הודיעו בארגון כי 73% מהנדבקים בארה"ב חלו בווריאנט אומיקרון. ישנה עלייה בהדבקות אצל מתחסנים, אך נראה כי אומיקרון משפיע בצורה קלה יותר על האוכלוסייה, כאשר אצל לא מעט מהאנשים הוא מופיע בצורה א-סימפטומטית".

היועץ הרפואי של הבית הלבן, אנתוני פאוצ'י, אמר בשבוע שעבר כי קיצור תקופת הבידוד "תסייע לחולים א-סימפטומטים לחזור ללימודים ולעבודה, תוך נקיטת אמצעי הזהירות הראויים".

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות