בית גוצ'י: סרט לא רע שהיה יכול להיות מושלם בתור מיני סדרה - סרוגים

בית גוצ'י: סרט לא רע שהיה יכול להיות מושלם בתור מיני סדרה

ליידי גאגא מככבת בסרט "בית גוצ'י", מה שהצליח להוציא את משפחת גוצ'י האמיתית משלוותה. מדובר בסרט לא רע, אבל חבל שלא מימשו את הפוטנציאל הטמון בו כבר לסדרה

בית גוצ'י: סרט לא רע שהיה יכול להיות מושלם בתור מיני סדרה
  בית גוצ'י (צילום: Courtesy of Metro Goldwyn Mayer Pictures Inc)

הסרט "בית גוצ'י" שעלה לאקרנים, הוא סרט לא רע בכלל שקיבל אחלה של בילד אפ, כאשר משפחת גוצ'י האמיתית יצאה נגד הסרט. לטענתם הוא מציג אותם כבורים וטיפשים, ובפרט נגד הכוכבת הראשית של הסרט, ליידי גאגא, שמגלמת את פטריציה רג'יאני – הדמות המרכזית שלו.

משפחת גוצ'י

ההצהרה המשעשעת של משפחת גוצ'י היא מסוג ההצהרות שמהוות הרמה להנחתה ליחסי ציבור של כל סרט ומגבירות את הסקרנות סביבו.

בשורה התחתונה הסרט לא עושה חסד עם המשפחה שאחראית על אחד ממותגי האופנה האייקונים בכל הזמנים. הם מטורללים, מופרעים וחמדנים, והסרט מיטיב לתאר זאת לאורך כל אורכו.

בית גוצ'י (צילום: Courtesy of Metro Goldwyn Mayer Pictures Inc)

סביר להניח שליידי גאגא תקבל בזכותו את המועמדות השנייה שלה לאוסקר. אחרי הכול, דמותה היא זו שאחראית לכל הטרלול שהמשפחה הזו עוברת.

צפו בטריילר הרשמי לבית גוצ'י

 

בית גוצ'י

ציון כללי

מדד
הצניעות

למה תכה
רעך

מי ומי
צופים

פטרישיה מרטינלי (ליידי גאגא)  היא עלמה צעירה, ענייה ונחושה שצדה את יורש העצר, מאוריציו גוצ'י (אדם דרייבר) בעת שפגשה אותו במסיבה. נחושה מתמיד להיכנס לחיק משפחתו היא לא עצרה כל הדרך עד שהמטרה הושגה והוא נשא אותה לאישה. הבחירה בה כל כך טילטלה את המשפחה עד שזו החרימה את אירוע החתונה של השניים ובהמשך הובילה לאיום מוחשי שינושל מהירושה.



עלילת הסרט

בית גוצ'י (צילום: Courtesy of Metro Goldwyn Mayer Pictures Inc)

הסיפור הזוגי – משפחתי שלהם, יכול היה בקלות להיות חומר מצוין לאופרת סבון. אך מה שהתחיל כאפיזודה רומנטית, מקבל תפנית סוערת למדי בסגנון "האישה שמאחורי הנקמה". זאת לאחר שמאוריצ'יו מגלה את פניה האמיתיות והחמדניות ומואס בה ובהתנהגות שלה ומנהל רומן.

כשהיא תגלה זאת, שפיותה כבר תתערער ממנה והיא תצא למסע נקמה באדיבות המדיום החביבה שלה (סלמה הייק באחד התפקידים הכי שונים שגילמה אי פעם) עד הסוף שידוע לכולם.

לצד חשיפת הסיפור הזוגי העגום של השניים, הביוב של משפחת של גוצ'י עולה בהדרגה על גדותיו. דמויות חמדניות ומטורללות צצות בו וכולם רוצים את השליטה והכסף שךל המשפחה. מי שהכי מצליחה לגנוב את ההצגה היא דמותו של  פאולו, בן המשפחה שהוא הכבשה השחורה המושלמת בגילומו המצוין של ג'ארד לטו (ואם הוא לא יקבל אוסקר זו תהיה שערורייה).

למה זה לא מיני סדרה בעצם?

בית ג'וצי הוא סרט שיכול היה להיות מושלם בתור מיני סדרה בנטפליקס עם טעם של עוד. זאת בשל העובדה שהעלילה הארוכה שלו מכילה המון סצינות מיותרות שלא ממחישות את ההצדקה ולא רשוורת באופן כרונולוגי לעלילה ולתסריט ולכן לא מייצרות הצדקה להעמיד אותו בכזה אורך.

בית גוצ'י (צילום: Courtesy of Metro Goldwyn Mayer Pictures Inc)

אם הסרט היה מחולק למיני סדרה בת 4 פרקים, ההתייחסות אליו הייתה אחרת לגמרי ומעניקה לו משמעות אחרת. קשה לדמיין איזה מטעמים היה עושה ממנו במאי כמו דיוויד פינצ'ר למשל אם היה מחליט לשים דגש על אופיו ומאפיניו האפלים למשל.

עם זאת, הצד המאכזב כאן שייך בענק דווקא לאדם דרייבר – אחד השחקנים המצוינים של דורנו שתצוגת המשחק שלו חיוורת ומאכזבת ונראה כי בגלל חברותו לבמאי הסרט, רידלי סקוט, הוא נאות להשתתף גם כאן. זה לחלוטין הסרט הכי מאכזב שלו עד כה וחבל, כי מדובר בשחקן הכי מעניין ומשמעותי בהוליווד של ימנו.

בית גוצ'י (צילום: Courtesy of Metro Goldwyn Mayer Pictures Inc)

כך או כך, אין ספק שניתן להמר כי 'בית גוצ'י' ייקח חלק בטקס האוסקר הקרוב לפחות בשתי קטגוריות חשובות: השחקנית הטובה ביותר ושחקן המשנה.

תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
סרט תת רמה,לא מקצועי.מה קורה עם רידלי סקוט?
חד | 09-12-2021 21:39
גם הדו-קרב האחרון שלו סרט בינוני פלוס, כאשר גם הוא נמשך יותר מידי זמן
2
סרט מומלץ עם כמה וכמה קטעים צנועים...
פולבור | 10-12-2021 10:26
מה אפשר לצפות מעורך עם עגיל וכיפה.
הגזמת ...
אני | 24-12-2021 6:50
הגזמת
3
סרט מצויין, שחקנים...
דנידליה | 10-12-2021 16:50
סרט מצויין, שחקנים מצויינים, נופים נהדרים ולא מרגישים שהוא ארוך. כדאי לשבת עד הסוף.
4
תתביישו לכם אתר...
י | 13-03-2022 14:30
תתביישו לכם אתר סרוגים. אתר חילוני עם כיפה. אם יש כמה וכמה קטעים איך אפשר לראות את הסרט בכלל?