צפו: ראשי ישיבת הר עציון בהר הבית בחנוכה - סרוגים

צפו: ראשי ישיבת הר עציון בהר הבית בחנוכה

מאות יהודים עלו להר הבית בהובלת ראשי ישיבת הר עציון וראש ישיבת עתניאל: "הקדוש ברוך הוא מזכה אותנו זכות גדולה לעלות להר הבית בימי החנוכה"

author-image
צפו: ראשי ישיבת הר עציון בהר הבית בחנוכה
  קרדיט: דוברות מועצת הר חברון

אתמול עלו מאות יהודים להר הבית לכבוד חג החנוכה. בראשם עמדו הרב יעקב מדן, הרב ברוך גיגי והרב יצחק לוי מראשי ישיבת הר עציון והרב חברון שילה, ראש ישיבת עתניאל לצעירים. צפו:

"הקדוש ברוך הוא מזכה אותנו זכות גדולה לעלות להר הבית בימי החנוכה", אמר הרב מדן. "הימים שבהם החשמונאים מסרו את נפשם לעלות לכאן כדי להוסיף עוד קצת טהרה למקום, שלא להותירו חלילה רק בידי זרים".

קרדיט: דוברות מועצת הר חברון

הרב גיגי: "אנחנו זוכים ביום הזה, להיות במקום הזה, שכמה מסרו את נפשם לזכות לזכות הזו, שאנחנו יכולים לעלות ולהתפלל. להתפלל ונתפלל בימים אלו שאנחנו נזכרים במעשים של בני חשמונאי שזכו לגאול את המקום ולטהרו, שנזכה גם אנחנו בעגלא ובזמן קרוב לטהר אותו".

קרדיט: דוברות מועצת הר חברון

את עליית הישיבה הנחה בהר הבית הרב יצחק לוי. שפתח אותה בפרק תהילים בלובי הכניסה להר הבית. בדבריו עמד על דרישת העלייה בטהרה בטבילה כהלכה, ועל חובת מורא מקדש בשהייה במקום.

עוד באותו נושא

השר ברלב: "המחבל היה שייך לחמאס המדיני"


11

אסף פריד ממנהלת עולי הר הבית אומר כי מדובר במספר גבוה מאוד יחסית של עולים להר ביחס לשנים עברו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
13 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
במקום
עמדין | 01-12-2021 10:11
במקום לעמוד על המשמר להתמודד עם הבעיות האיו סופיות שמערימים עלינו הבוגרים שלהם, בכשרות, בשבת,בגיור,בעמל התורה בצניעות,ו בהעצמת ארגוני הזימה של השמאל הרדיקאלי,ובהתבוללות ,ההרס של הסרוגים הוא לא רק ברוח ישראל אלא הם גם פוגעים ללא רחם בביטחון הפיזי של העם היושב בציון,הם שהפקירו את הנגב לדעאש ,הם ששדדו מאזרחי ישראל 53 מיליארד אתנן לארגוני המחבלים ,והם שכובלים את ידיהם של החיילים כדי לא לערער את ממשלת השמד והזימה,מול כל ההרס והחורבן המנהיגים שלהם ממלאים פיהם מים ,מה שחשוב זה העליה המיותרת המטומטמת והמתוקשרת להר הבית ,הם אנשים עקומים הזויים וחסרי תקנה ,מעוות לא יוכל לתקון
כל מילה...
תולון | 01-12-2021 15:19
כל מילה בסלע.וחבל שחברי הכנסת החרדים לא קולטים את זה
2
מי ביקש זאת מידכם
אליעזר שך | 01-12-2021 10:25
הציבור הסרוג ככלל [לא מדבר כרגע על מישהוא ספציפי ,אלא על הכת ההזויה הזו בכלל]שותפים מלאים,ואפיל נוטלים חלק בראש ,לעקירת הדת ולריבוי והעצמה של תנועות הזימה והתועבה ,אבל מה?עולים להר הבית ,מי ביקש זאת מידכם רמוס חצרי?
אני, אם כל חטאת
אליעזר שך | 01-12-2021 12:26
אני לא נכנסתי לנושא הזה מי יותר גדול ממי,זה לא הנושא,זה גם לא הסגנון שאותו אני אוהב[אני יודע לבקר היטב גם רבנים חרדים,תאמין לי]הנושא הוא החשיבות והערך שנותנים לתורה ולעמל התורה לעומת ערכים אחרים,הייחס המזלזל כלפ אלו שהוגים בתורה יומם וליל ,אתם קוראים להם בורים ,למי?לאנשים ששולטים בראשונים ואחרונים ,שמתעמקים ברבי עקיבא איגר קצות החון ונתיבות המשפט ,שהמח שלהם עובד ללא הפסקה,ולמה?כי הם לא לומדים מינות כפירה וזימה באוניברסיטאות ,כי הם לא לומדים ציונות ,כי הם לא מוכתבים לשטויות ולקריזות של משרד החינוך,זה שורש הבעיה שלכם,הזלזול בלימוד התורה ,בשקיעות בים התלמוד הי א אם כל חטאת
א. זה...
ח | 01-12-2021 11:43
א. זה עדיין נחשב לשון הרע. ב. זה גם לא נכון , רובנו לא עולים להר ,ורובנו לא הורסים את הדת! אם בשבילך ישיבת מרכז הרב שהקימה ישובים בארץ ישראל ומקפידה על קלה כבחמורה בהכל ויש בה מאות אברכים תח נחשבת לכת, אתה פשוט חושב כנראה שרק רבותיך הם גדולים, בלי שבאמת חקרת את הנושא לעומק וחבל.(מרכז הרב זה רק דוגמא יש עוד רבות כמו הר המור ועוד מלא)
3
חזק וברוך, בדרך התורה של ראש הישיבה הרב עמיטל
אריה כהן | 01-12-2021 10:48
יישר כוח,
4
הישיבה הראשונה בהר...
ישראל | 01-12-2021 11:18
הישיבה הראשונה בהר הבית שומרת על בכורתה במקום
5
מרגש לראות את...
ישראל | 01-12-2021 11:19
מרגש לראות את הרב מדן והרב גיגי ככה מתרגשים מהזכות לעלות אל הר הבית.
6
צריך לעלות להר...
יצחק | 01-12-2021 13:04
צריך לעלות להר הבית כל יום ולהתפלל .ואים הערבים לא מתאים להם שיעזבו את המדינה
7
שיבנה במהרה אמן...
אייל | 01-12-2021 13:29
שיבנה במהרה אמן
8
מראה את הניתוק...
משה | 01-12-2021 13:39
מראה את הניתוק שלהם מעם ישראל גרים בישובים סגורים מכשילי הרבים
9
בקרוב ממש כולנו...
עמי | 01-12-2021 14:50
בקרוב ממש כולנו נעלה לבית המקדש שירד כבר מוכן מ השמיים. בה. גאולה ברחמים מדיח צדקנו במהרה בימנו אמן
10
מנזר? של גוש עציון
אבנר | 02-12-2021 8:12
אם אני לא טועה יש מסהב של נזר בדרך לגוש עציון נבי דני דניאל כנסיית המולד בירושלים יושבת הרבנות הראשית לישראל בלי מבנה מסודר