ארגוני המקדש: "לפתוח את הר הבית כל ימות השבוע" - סרוגים

ארגוני המקדש: "לפתוח את הר הבית כל ימות השבוע"

תגובת מטה ארגוני המקדש לפיגוע בשער השלשלת: "לפתוח את כל שערי הר הבית לכולם בכל ימות השבוע כדי לפגוע במוטיבציה של המחבלים ושולחיהם"

ארגוני המקדש: "לפתוח את הר הבית כל ימות השבוע"
  הר הבית, ארכיון (צילום: אחמד גרבלי/ פלאש 90)

בעקבות פיגוע הטרור הבוקר (ראשון), בשער השלשלת בעיר העתיקה, המוביל להר הבית, ולאחר שהמשטרה סגרה את הר הבית, במטרה ארגוני המקדש קוראים לפתוח את הרב הבית בכל ימות השבוע.

עוד באותו נושא

סמוטריץ' על הפיגוע: אסור לצרף לממשלה תומכי טרור


25

במטה ארגוני המקדש מתפללים להחלמתם של הנפגעים בפיגוע וקוראים לשינוי מקיף של סדרי הבטחון בעיר העתיקה כולה, נאמר בהודעת המטה. "במבואות הר הבית, בצירי הכותל ובמיוחד במבוא השלשלת הסגור כמעט באופן קבע לכניסת יהודים ומהווה כר לפיגועים רבים בשנים האחרונות".

דובר המטה אסף פריד שעבר שם הבוקר שעה קלה לפני הפיגוע אומר כי בתגובה לפיגוע יש לפתוח את כל שערי הר הבית לכניסה חופשית בכל ימות השבוע.

לדברי פריד צריך לתת דגש מיוחד למבוא השלשלת, לתגבר אותו בכוחות משטרה, לאבטח ולפתוח אותו באופן חופשי ובטוח לכל, לכניסה וליציאה.

שליטה מלאה בהר הבית וחופש מלא ליהודים במקום הקדוש, יעקרו את המוטיבציה של המחבלים ושולחיהם להסיג משם את מדינת ישראל בפגיעה בשוטריה ואזרחיה.

תום ניסני מנכ"ל "בידינו – למען הר הבית" הגיב גם הוא ואמר: "ראשית כולנו מתפללים לשלום הפצועים. הפיגוע המשולב מהבוקר הוא עוד קריאת השכמה למשטרה, לגופי הביטחון ומקבלי ההחלטות – אנחנו לא נוותר על זכותנו לעלות להר ונהיה החלוצים במחנה, אך תפקידכם הוא להחליף דיסקט ולהכיר בכך שאנחנו הפיתרון ולא הבעיה, רק ריבונות וזכויות מלאות ליהודים בהר יביאו שליטה ושקט.כמה פיגועים עוד ידרשו כדי שהאסימון ירד?"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יש הרוג - בואו ונחרחר מיד עוד מריבה
קר קר קר קרעי | 21-11-2021 9:59
ההודעה עוד לא הגיעה למשפחה
2
איזה חוצפה. בגללכם כל זה קורה!
רם | 21-11-2021 10:18
עוברים על איסור כרת! הולכים נגד גדולי ישראל! אבל מה אכפת לכם? הרי אתם יודעים יותר טוב מכולם. בושו לכם. כשיבוא המשיח נעלה ולא רגע לפני. כך המסורת שלנו.
הפוך אח שלי, הפוך
יונתן | 21-11-2021 10:50
את מה שאתה אומר, כשיגיע המשיח נעלה - אמרו גם רוב הקהילות באירופה במאה שעברה. אין לנו כוונה לחזור על זה. לגבי הליכה נגד גדולי ישראל, הרבה מגדולי ישראל מתירים באופן מוחלט עליה להר (הרמבם, רדבז, וגם גדולים בני דורנו). מעבר לכך, אנחנו מחויבים לקבה! מעבר לכל הויכוח הזה, גם אם לשיטתך אסור לעלות, מי מתיר לאויבי ישראל לחלל את קודש הקודשים? איך כל הרבנים שיואים נגד עליית יהודים להר לא וצאים נגד עלית נוכרים להר? קיבלנו מתנה מהקבה לפני 54 שנים, מה עשינו איתה???
3
לא נשכח לא נסלח
עמדין | 21-11-2021 12:58
לא נשכח לא נסלח למטרלולים הכיפות הסרוגות ,מצד אחד שדדו מאזרחי ישראל 52 מיליארד כדי לתת אתנן לארגוני הטרור ,הפקירו את הנגב לחסדי חמאס ודעאש והאחים המוסלמים ,הפקירו את הזירה האירנית בפני שונאי ישראל ביידן וחבריו מהמפלגה הדמוקרטית,מרימים את קרנם של שונאי ישראל, מחרימים את כל שומרי המסורת העם שבשדות ומצרפים את צוררי ישראל בגוף וברוח לממשלתם הבזויה ,כולנו ראינו את פרצופו המדושן עונג של ראש הממשלה הסרוג כשמנסור עבעס קרא לעברו של ביבי אבו יאיר ,כמה קטנות כמה בזוי ,ומצד שני עולים בצורה מתריסה להר הבית ,ה יצילנו מהם ומהמונם