הרב טאו והרב אבינר באגרת תמיכה לנתניהו - סרוגים

הרב טאו והרב אבינר באגרת תמיכה לנתניהו

בלעדי: נשיא ישיבת 'הר המור', הרב צבי טאו שיגר יחד עם הרב אבינר מכתב תמיכה לראש הממשלה על עמדתו התקיפה בנושא הגרעין האיראני. "יישר כחך על עמידתך האיתנה נגד המזימה האיראנית אל תירא ואל תחת לך בכחך זה והושעת את ישראל"

נשיא ישיבת הר המור, הרב צבי ישראל טאו ורב הישוב בית אל, הרב שלמה אבינר, שיגרו מכתב תמיכה ועידוד לראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא הגרעין האיראני.

המכתב שנשלח לראש הממשלה לפני חג החנוכה, בעיצומם של שיחות הפיוס בז'נווה בין המעצמות ובעיקר בין מדינות האיחוד האירופי וארה"ב לבין איראן, שיחות שבניגוד לעמדת ישראל הביאו להבנות עם איראן ולהקלות בסנקציות הכלכליות על המדינה. ראש הממשלה נתניהו הציג לאורך כל ימי המשא ומתן קו תקיף לפיו מדינת ישראל לא תסכים לאיראן גרעינית, ועמדתו קוממה עליו את הממשל בארה"ב וכמעט גרמה לקרע ביחסים בין שתי המדינות.

במכתב הכתוב בכתב יד עליו חתומים הרב טאו ורב הישוב בית אל הרב שלמה אבינר, נכתב: "לכ' ראש ממשלתנו, כבוד מר בנימין נתניהו, רוב שלום"

"יישר כחך על עמידתך האיתנה נגד המזימה האיראנית אל תירא ואל תחת לך בכוחך זה והושעת את ישראל."

בהתייחס למאמציו של נתניהו למנוע מאיראן נשק גרעיני כותבים הרבנים: "ואשריך שהנך מקיים את דברי השולחן ערוך שיוצאים למלחמה אפילו בשבת נגד אויבים שבאים נגדנו 'ואפילו לא באו עדיין אלא רוצים לבוא' (שו"ע או"ח שכט ו)"

 מכתב התמיכה של הרב טאו לנתניהו (סריקה, סרוגים)

מכתב התמיכה של הרב טאו לנתניהו (סריקה, סרוגים)

זוהי אינה הפעם הראשונה בה פונה הרב טאו לנתניהו במכתב תמיכה וחיזוק. לפני ארבע וחצי שנים ערב נאום בר אילן, פרסם הרב טאו מכתב גלוי לנתניהו בו כתב לו בין השאר: "כבוד ראש ממשלת ישראל, אחריות הדורות על שכמך בשעה זאת… העם בחר בך באמון ובתקווה לעמידה איתנה וזקופה. התחלת לפעול בעוז להדיפת לחצי אמריקה ואירופה מעלינו. בהמשך עמידה זאת תהיה הצלחתך והצלחת אומתנו… אין בידינו לסגת ולזוז מבעלותנו האלוקית על מקומנו זה ורק בהחזקת העמדה בו – יסוד קיומנו ועוז התקדמותנו. עם ישראל היושב בארץ ישראל ובכל מקום מחכה ומתפלל שעל ידך תרום קרננו בכבוד. על זה יוקירו אותך כל דורות האומה וגם הישרים שבאומות העולם".

"היה איתן ומשוגב מאוזר ישראל בגבורה, ומפואר מעוטר ישראל בתפארה",  סיים הרב טאו את מכתבו אז.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הרב טאו!!!
| 15-12-2013 21:08