"נתניהו ננזף: הפסק עם הביקורת הצעקנית" - סרוגים

"נתניהו ננזף: הפסק עם הביקורת הצעקנית"

העיתונאי דיוויד איגנשיוס מדווח ב"וושינגטון פוסט" כי נשיא ארצות הברית ברק אובמה ביקש מראש הממשלה להפסיק ממה שכינה "ביקורת צעקנית" כלפי המשא ומתן עם איראן

"נתניהו ננזף: הפסק עם הביקורת הצעקנית"
  אובמה ונתניהו. מתיחות בצמרת (צילום: פלאש 90)

המתיחות בין ארה"ב לישראל רושמת שיאים חדשים. לפי דיווח של העיתונאי דיוויד איגנשיוס ב"וושינגטון פוסט", נשיא ארצות הברית ברק אובמה ביקש מראש הממשלה להפסיק ממה שכינה "ביקורת צעקנית" כלפי המשא ומתן עם איראן.

עוד דווח כי אובמה הציע לנתניהו להעביר את הסתייגויותיו באמצעות משלחת ישראלית שישגר לוושינגטון.

בתחילת השבוע, התייחס ראש-הממשלה להסכם בין המעצמות לאיראן שמשמעותו הוא הסרת הסנקציות הכלכליות מעל המדינה האסלאמית, ומאפשר לה להמשיך בתכנית הגרעין שלה.

"הייתי שמח לו יכולתי להצטרף לקולות בעולם שמשבחים את הסכם ז׳נבה. זה נכון שהלחץ הבינלאומי שהפעלנו נשא פירות חלקיים, והביא לתוצאה טובה יותר ממה שתוכנן במקור, אבל עדיין זאת עסקה רעה. היא מורידה לחץ מאיראן בלי לקבל שום תמורה ממשית והאיראנים שצוחקים כל הדרך לבנק בעצמם אומרים שהעסקה הזאת הצילה אותם."

על השיחה בינו ובין הנשיא אובמה, שיחה אותה כינה ח"כ צחי הנגבי כשיחת נזיפה, אמר נתניהו: "שוחחתי אמש עם הנשיא אובמה, סיכמנו שבימים הקרובים ייצא צוות ישראלי בראשות היועץ לביטחון לאומי יוסי כהן, כדי לדון עם ארצות הברית על הסדר הקבע עם איראן."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו