כובשת עוד יעד: גל גדות השיקה מותג חדש ומסקרן - סרוגים

כובשת עוד יעד: גל גדות השיקה מותג חדש ומסקרן

הוונדר וומן הישראלית, גל גדות, משיקה מותג אוכל חדש בשם: "GOODLES". מדובר בגרסה בריאה ומזינה של מאק אנד צ'יז, המאכל האהוב ביותר באמריקה

author-image
כובשת עוד יעד: גל גדות השיקה מותג חדש ומסקרן
  (צילום מסך מתוך אינסטגרם)

גל גדות לא מפסיקה להפתיע: הכוכבת ההוליוודית הישראלית משיקה יחד עם בעלה, ירון ורסנו, מותג אוכל חדש בשם: "GOODLES". מדובר בגרסה בריאה של המאכל האמריקאי מאק אנד צ'יז (Mac & Cheese).

המאק אנד צ'יז מכיל סיבים וחלבון וכולל ארבעה טעמים שכולם עשויים מירקות כמו קייל, תרד ופטריות מאיטאקי וגבינה אמיתית.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

כך גדות רשמה בחשבון האינסטגרם שלה: "אני כל כך נרגשת להציג לכם את מה שעבדנו עליו כל כך הרבה זמן. GOODLES הוא מק אנד צ'יז טוב יותר – כזה שעמוס בחומרים מזינים וסופר טעים! בכנות, זה ה-mac הכי טעים שאכלתי אי פעם".

"הקבוצה המוכשרת והמקצועית הזאת עבדה יום ולילה במשך יותר משנה כדי ליצור את ה-Mac & Cheese הסופר טעים הזה, ואני מאוד גאה ושמחה להיות שותפה מייסד של המותג החדשני הזה! מטכנאי מזון ועד מעצבים גרפיים ועד גאוני השיווק, החבורה המדהימה הזו השקיעה את כל מה שצריך כדי להביא לכם את המוצר הטוב ביותר שיכולנו לחלום עליו, ואני לא יכולה לחכות שכולכם תנסו אותו".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

 

ומדוע גדות משיקה דווקא מאק אנד צ'יז? היא התראיינה בנושא ואמרה: "אני זוכרת, כשהייתי רק בת 6 וגרתי בישראל, דודתי ודודי, שגרו באמריקה, באו לבקר והביאו שקית ענקית מלאה בקופסאות של מק אנד צ'יז. זה עד כמה אהבתי מאק אנד צ'יז".

גדות סיפרה שכאשר נולדו בנותיה היא חיפשה גרסה בריאה יותר: "הפכתי לאישה שאכפת לה ממה שהיא צורכת וכאמא לשלושה, אכפת לי ממה שאני מאכילה את המשפחה שלי. מק אנד צ'יז זה טעים אבל זה ממש לא בריא, אז תמיד חיפשתי אלטרנטיבה טובה ובריאה יותר".

גדות המשיכה ואמרה: "אני לא אוהבת להיות מתוסכלת, אני אוהבת לעשות מעשה", היא מספרת על הקמת החברה שלה. "זה לא רק שרצינו להשקיע בחברה הזו, אנחנו שותפים אמתיים, מייסדים ועושים כל מה שצריך כדי לייצר מוצר שהטעם שלו הוא כמו המק אנד צ'יז שכולם מכירים ואוהבים אבל יותר בריא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו