"בנט, שעון החול אוזל, פעל להשבת הבנים" - סרוגים

"בנט, שעון החול אוזל, פעל להשבת הבנים"

אביב של הדר גולדין, שמחה, דרש בפני ראש הממשלה והרמטכ"ל לפעול באופן מיידי לשחרור החיילים החטופים: "מדינת ישראל שחררה רק לאחרונה עשרות מחבלים אך לא דורשת בתמורה את השבת הבנים"

author-image
"בנט, שעון החול אוזל, פעל להשבת הבנים"

הערב (חמישי) התקיים כנס הפתיחה השנתי של 'תכנית הדר' לתלמידי המכינות הקדם צבאיות, על שמו של סגן הדר גולדין ז"לב.

הנואם המרכזי בכנס, אביו של הדר, הפרופ' שמחה גולדין, פתח את נאומו בעיקרי תוכנית הדר שמטרתה היא השבת חלל לקבר ישראל ולאחר מכן הנצחה מכובדת לזכרו.

"לא רק בפן המוסרי יש חובה להשיב את הבנים אלא גם בפן האמוני זו חובה מפורשת מהתורה", אמר גולדין. "בלי להחזיר אותו אי אפשר להשתמש בו כדוגמא ודמות. מייצרים תחושה בציבור שפועלים להשיב אותו, אך האמת היא הפוכה. משלמים על השקט ביחד עם המצרים מבלי להשיב את החיילים".

עוד באותו נושא

אבותינו יעשו הכל כדי להשיב את הבנים הביתה?

גולדין פנה בדרישה לראש הממשלה: "קורא לרה"מ נפתלי בנט: שעון החול הולך אוזל, פעל עכשיו להשבת הבנים לפני שיהיה מאוחר. מדינת ישראל שחררה רק לאחרונה עשרות מחבלים ללא כל תמורה. המדינה מכניסה עשרות רכבים חדשים לעזה ונותנת תנאים נוחים מאוד לאנשי החמאס אך לא דורשת בתמורה את השבת הבנים".

"לראש הממשלה יש הזדמנות היסטורית לייצר מצב חדש בין ישראל, צה"ל והטרור", טען גולדין, "ולהשיב את החיילים במחיר שאנחנו נקבע ולא במחיר שהאויב יקבע".

גולדין פנה גם לרמטכ"ל: "הרמטכ״ל כוכבי, אני מדבר פה עם חמש המכינות הטובות ביותר שהולכות להוביל בראש את הצבא. הדר משמש להם דוגמא. אבל לצערנו אתה משאיר אותו זרוק אצל האויב, אתה חייב להביא אותו כדי שהמופת והדמות שלו יובילו את הצבא ויהיה לו ערך. אם הוא זרוק אצל האויב, אי אפשר לגדל חיילים כאלה אין להם ממי לקבל דוגמא אישית".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מה ביבי עשה...?...
אלי | 12-11-2021 8:07
מה ביבי עשה...?