יוחאי דמרי: "מגזרים אחרים מקבלים קדימות" - סרוגים

יוחאי דמרי: "מגזרים אחרים מקבלים קדימות"

לאחר שהממשלה אישרה את שלושת הישובים הבדואים בנגב, יוחאי דמרי קורא לממשלה: "הסדירו את ההתיישבות הצעירה. אל תתירו אותם מאחור"

יוחאי דמרי: "מגזרים אחרים מקבלים קדימות"
  אביגיל ממעוף הציפור (צילום: משה לאור)

על רקע החלטת הממשלה אתמול (רביעי) לאשר שלושה יושבים בדואים בנגב, קורא ראש המועצה האזורית הר חברון, יוחאי דמרי להסדיר את ההתיישבות הצעירה: "לא יתכן שהם מחוץ לגדר".

צילום: משה לאור

במועצה האזורית הר חברון ממתינים שלושה ישובים מההתיישבות הצעירה לאישור, כאשר שניהם נבנו על אדמות מדינה, בחול המועד סוכות האחרון חגג הישוב עשהאל עשור להקמתו והישוב אביגיל ציין 20 שנה. הישוב מצפה יאיר הסמוך לסוסיא הוא היישוב השלישי במועצה שאיננו מוסדר.

עוד באותו נושא

עימות בממשלה: מיכאלי: "זו טעות"; שקד: "שמענו"


46

"הממשלה אישרה אתמול את הקמתם של שלושה יישובים בדואים בנגב, אבל שכחה מאחור שלושה ישובים במרחק של קילומטרים לא רבים מאותם יישובים בדואים", אומר יוחאי דמרי.

"מגזרים אחרים מקבלים קדימות"

לעומת הישובים הבדואים בהר חברון גרים משפחות שההורים רופאים, מורים, חיילים שתורמים את זמנם ומרצם למען המדינה, "חיילי צהל שגרים היום באביגיל מגיעים אחרי שבוע קשה לבית שאיננו מוסדר, רופאים שחוזרים ממשמרת בסורוקה לעשהאל חוזרים לבית שאינו מוסדר, תושבים שמשלמים מיסים, שיוצרים ותורמים לחברה הישראלית במצפה יאיר נותרו בחוץ." מחדד דמרי.

עוד הוסיף: " קראנו כמה וכמה פעמים לממשלה – הסדירו את מעמדם של היישובים הצעירים, לא ייתכן שהם יהיו מחוץ לגדר בעוד שמגזרים אחרים מקבלים קדימות.

ההתיישבות הצעירה היא נכס אסטרטגי למען מדינת ישראל ולמען בטחונה, דמרי מבקש משרי הממשלה שלא להשאיר את הישובים הצעירים מאחור, "מעניין אותנו טובת ארץ ישראל, טובת המתיישבים שלנו, אני קורא לממשלת ישראל – הכירו ביישובים האלו שבהם יש את טובי בנינו. אל תתירו אותם מאחור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו