חדשות כלכלה

מנכ"ל ויקטורי מזהיר מעליית מחירים: "ימים קשים לפנינו"

אייל רביד, מנכ"ל רשת ויקטורי, מזהיר בפוסט בפייסבוק מפני עליית מחירים בעקבות המיסים החדשים של הממשלה: דלק, כלים חד פעמיים ועוד "אפשר להגיד שלפנינו ממש צונאמי של עליות מחירים"

מנכ"ל ויקטורי מזהיר מעליית מחירים: "ימים קשים לפנינו"
צילום: אילוסטרציה (צילום: משה שי\ פלאש90)

"את הדברים האלה צריך לכתוב בצורה ברורה ומפורשת כדי שאף אחד לא יגיד שהוא לא ידע, שאף אחד לא יגיד שהגזרות האלה נפלו עליו בהפתעה", פתח מנכ"ל ויקטורי, אייל רביד, את הסברו על צונאמי עליית המחירים הצפוי.

(הדס פרוש\פלאש90)

העלייה – בעקבות המיסים שהממשלה מטילה

"ימים קשים לפנינו, אפשר להגיד שלפנינו ממש צונאמי של עליות מחירים. מחירי הדלק עומדים לזנק, בממשלה העבירו מס חדש על כלים חד פעמיים לצד מס נוסף על משקאות ממותקים. אלו רק חלק מהגורמים שיכבידו על הכיס של כולנו. ואם זה לא מספיק גם הקורונה וההשפעות שלה עוד כאן, הספקים כבר הודיעו שאחרי עשור שבו לא העלו מחירים כבר אין להם ברירה".

"הוכיח שהכל אפשרי" – ליברמן על בנט (צילום: יונתן זינדל/פלאש 90)

רביד נתן סקירה קצרה על היום שלפני הקורונה: "בעבר הלא רחוק, לפני הקורונה להביא לארץ דרך הים מכולה עם מוצרים עלה להם 7,500 ₪, היום המחיר כבר מגיע ל-59,000 ₪ למכולה.(מהמזרח) מאירופה עלה 2500₪ והיום 17000₪".

גיא עזרא, בנצי רובין

תהיו צרכנים חכמים ותקנו נכון

עוד הוסיף בהמלצה: "ואת כל זה הארנק של כולנו יספוג, וזה הזמן לחזור למה שאני חוזר ומזכיר כל הזמן: תהיו צרכנים חכמים! תקנו נכון! תתכננו את הקניות שלכם, תכינו רשימות מראש, תבדקו מה נכנס אליכם לעגלה ומה אוכלים בבית, תנהלו טבלאות אקסל של הוצאות והכנסות".

((צילום: יוסי אלוני/פלאש90))

"יחד נעבור גם את התקופה הקרובה", חתם באופטימיות.

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הניתוחים, הפרשנויות והסיפורים החמים, מוגשים בצורה מעמיקה וממוקדת ישר למייל

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות

4
4
לאנשים יהיה קשה
28.10.21

לאנשים יהיה קשה. לחתולים יהיה סבבה!!!!!!!!!!! לאנשים יהיה קשה. לחתולים יהיה סבבה!!!!!!!!!!!

3
חתול רחוב מצביע לבנט
28.10.21

בנט שקד והמולדבי מטילים מסי עבאס פשוט מאוד האזרחים צריכים למלא את הקופה, כדי שיהיה כסף לתת לעבאס ולחתולים.

2
מולייר
29.10.21

הנה עוד אחד שמכין את הקרקע בכדי לגזור קופון על גבם של חלשים שבמיוחד בויקטורי קונים מוצרי פח במחיר מופרז אף עלפי שזה זול מעט מאחרים וגם בזה איני בטוח

1
אני
01.11.21

מס על שתיה מתוקה? אוי לא!!!!! איך תהיה לנו סכרת אם לא נשתה את כל הסוכר בשתיה הזאת???