צפו: צעד אחר צעד; הופכים אותנו למדינת כל אזרחיה - סרוגים

צפו: צעד אחר צעד; הופכים אותנו למדינת כל אזרחיה

סרטון רשת חדש של ארגון חותם מצביע כי כל רפורמה של הממשלה המוצגת כרפורמה חשובה, מקדמת בפועל את חלומו של השמאל הרדיקלי - לנתק בין היהדות לבין המדינה ולהפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה

צפו: צעד אחר צעד; הופכים אותנו למדינת כל אזרחיה
  מתוך הסרטון (צילום: באדיבות ארגון חותם)

"אם מחברים את הנקודות התמונה ברורה: אנחנו בדרך למדינת כל אזרחיה".

בימים אלה יצא ארגון 'חותם' בקמפיין תחת הכותרת "אין לכם מנדט למחוק את המדינה היהודית", שמטרתו לחשוף את מה שהם מגדירים המגמות שעומדות מאחורי מדיניות הממשלה הנוכחית. כחלק מכך, חותם משיקים היום (שלישי) סרטון אנימציה בו נראים שרי הממשלה עוברים בין נקודות שונות, כשכל נקודה היא "רפורמה חשובה" אחרת שמקדמת הממשלה אך אם מסתכלים על כל הנקודות נוצרת תמונה רחבה של טשטוש המדינה היהודית והופכת אותה למדינת כל אזרחיה.

בחותם אומרים כי "בחודשים האחרונים הממשלה בראשות נפתלי בנט מובילה מדיניות המסכנת את עתידה היהודי והלאומי של מדינת ישראל. בממשלה זו פועלים גורמים רבים המעוניינים לשנות את הצביון היהודי של המדינה מהיסוד. על הכוונת נמצאת פגיעה באבני היסוד המרכיבים את הזהות היהודית של המדינה: גיור רפורמי, נישואים אזרחיים, תחבורה ציבורית ותעסוקה נרחבת בשבת, רפורמות בכשרות ועוד. מהלכים אלו נעשים תחת מעטה של שיפור שירות הדת ומסגור כאילו מדובר במצב אקוטי שמצריך את הפגיעה בצביון היהודי, במקום ניסיון כנה ואמיתי לשיפור וייעול חיובי. כך נוצרה מדיניות גורפת של "הפרטת שירותי הדת" בחקיקה, תוך פגיעה אקוטית ומהותית בשירותי הדת לכשעצמם".

עוד באותו נושא

צפו: הח"כית מישראל ביתנו לועגת לכשרות


49

"בנוסף לכך", אומרים בחותם, "גם במישור הלאומי הממשלה פועלת באופן הפוגע בחוסן הלאומי, בטווח המידי ואף בטווח הארוך. הממשלה 'הכשירה' בניה בלתי חוקית ערבית נרחבת ומעוניינת 'להסדיר' כפרים בלתי חוקיים רבים נוספים, פועלת לביטול קנסות על בניה לא חוקית, מאיישת תפקידי מפתח בוועדות בכנסת על ידי ח"כים ממפלגות ערביות המתנגדים לקיומה של המדינה ועוד".

עוד הוסיפו: "הדיון הציבורי בנושאים השונים שמקדמת הממשלה מתנהל בכוונה באופן פרטני – כל נושא בפני עצמו. באופן זה נפרס מסך עשן שלא מאפשר לזהות את המאבק הכולל שמתרחש כאן להחלשת הצביון היהודי במדינה. מטרתנו היא לפזר את הערפל ולחשוף את מדיניות הממשלה כפי שהיא באמת בפני הציבור הרחב. יראה הציבור וישפוט."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מדויק
מנחם | 28-10-2021 15:40
פשוט המצב מחריד איך בתקופה כל כך קצרה הורסים כל חלקה טובה....