מידע חדש נחשף בנוגע לאסון בסרטו של בולדווין - סרוגים

מידע חדש נחשף בנוגע לאסון בסרטו של בולדווין

בהוליווד מתפרסם עוד מידע על האירוע הטראגי בסרטו של בולדווין. ככל הנראה השחקן כיוון את האקדח לעבר המצלמה, ופגע בשוגג בצלמת ובבמאי. עדיין לא ברור מדוע האקדח היה עם כדורים

author-image
מידע חדש נחשף בנוגע לאסון בסרטו של בולדווין
  (צילום: שאטרסטוק)

מסמך שהתפרסם אתמול חושף מידע חדש בנוגע למה שאירע על סרטו של אלק בולדווין שהביא למותה של הצלמת הלינה הוצ'ינס.

על פי המסמך, בולדווין כיוון את האקדח לעבר המצלמה, כאשר הוא ישב בתוך סט של כנסייה, על מנת להתאמן בשליפה מהירה. לאחר הירי, תיאר הבמאי ג'ואל סוזה, נשמע קול חזק, שלאחריו התלוננה הוצ'ינס על כאבים בבטנה ותפסה את צדיה. לאחר מכן היא נפלה לאחור, ואחרים סייעו לה לשכב על הרצפה.

לאחר מכן הודיעה הוצ'ינס כי אינה יכולה להרגיש את רגליה, אמר אחד הצלמים שעמד לידה במהלך הירי.

עוד באותו נושא

כבר מ-2019: התפתחות בפרשת אלק בולדווין

כזכור, ביום חמישי האחרון ירה בולדווין למוות בהוצ'ינס ופצע את סוזה במהלך צילומי סרטו "ראסט". עד עכשיו מנסים להבין בהוליווד ובעולם כיצד אירוע מסוג זה יכול היה להתרחש, כאשר סרטים אמורים להיות בעלי פרוטוקולים ברורים לשימוש בנשקי במה.

רק אתמול דווח כי עוזר הבמאי דיוויד הולס, שהגיש לבולדווין את האקדח, וצעק כי הוא "נשק קר" (אין בו כדורים), היה בעל היסטוריה של זלזול בנהלים. מגי גול, עובדת בחברה לייצור נשקי במה ופירוטכניקה, מסרה בהצהרה ל-CNN כי בזמן שעבדה בהפקה של חברת הסטרימינג "הולו", "Into the Dark", בפברואר ומאי 2019, הולס לא ביצע מפגשי בטיחות כנחוץ ובאופן קבוע שכח להכריז על נוכחות של נשק בסט הצילומים, כפי שנדרש. "הצוות היה מודע לכך שיש נשק בסט רק כאשר עוזר הבמה התעקש שדיוויד יכריז על הנשק בכל יום מחדש", נאמר בהצהרתה של גול.

עד כה אף אחד לא נעצר באחריות לתקרית, ובמשטרה רק מנסים להבין איך אירוע זה יכול להתרחש.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו