נתוני הקורונה בבריטניה מרקיעים שחקים - סרוגים

נתוני הקורונה בבריטניה מרקיעים שחקים

מספרי הקורונה בבריטניה קפצו על רקע הסרת כלל ההגבלות לפני מספר חודשים, וחזרו כמעט למספרים שהיו באמצע הקיץ. למרות זאת, מסרבים בממשלתו של ג'ונסון להחזיר את ההגבלות

author-image
נתוני הקורונה בבריטניה מרקיעים שחקים

בריטניה נמצאת במצב קשה ביותר בכל הנוגע לנתוני הקורונה. אתמול דווח על 43,738 נדבקים חדשים, קצת פחות מהמספר של יום שני, 49,156. מדובר במספרים הגבוהים ביותר מאז אמצע יולי.

ממוצע הנדבקים היומי בשבוע האחרון עומד על כ-44,000 ליום, עלייה של 16% לעומת השבוע הקודם.

עוד באותו נושא

המדריך לתו הירוק: מי מוגדר מחלים ועד מתי?

בשבוע שעבר, העריכו במשרד הלאומי לסטטיסטיקה כי אחד מכל 60 בני אדם באנגליה חלה בנגיף, אחד הנתונים הקשים מאז תחילת המגפה.

ביולי האחרון, הסירה ממשלתו של בוריס ג'ונסון את כל ההגבלות החוקיות שהיו קיימות בשנה שלפני במטרה להאט את התפשטות הנגיף. בין ההגבלות שבוטלו: חובת עטיית מסכות במבנים סרוגים וריחוק חברתי. כמו כן, התירה הממשלה למועדונים ומקומות אחרים בעלי קהל לפתוח באופן חופשי. כמו כן, הממשלה כבר לא ממליצה לציבור לעבוד מהבית.

חלק מהמומחים ציפו לקפיצה גדולה בהדבקות ישר אחרי שההגבלות הוסרו, מה שלא קרה. אך מספר הנדבקים נשאר גבוה, ולאחרונה החל לטפס, במיוחד אצל ילדים, שרובם כידוע אינם מחוסנים.

כמו כן, נרשמה עלייה גבוה גם במספרי המתים, עם ממוצע של 130 ביום, כאשר אתמול דווח על לא פחות מ-223 מתים. בסה"כ מתו עד כה במדינה 138,000 בני אדם מהנגיף.

בתגובה למספרים מסרו בממשלתו של ג'ונסון: "תמיד ידענו שהחודשים הקרובים יהיו מאתגרים, אך אנו מנסים להגן גם על חיים וגם על פרנסה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו