תוך שבוע: מניין חולי הקורונה הקשים ירד ב-100 - סרוגים

תוך שבוע: מניין חולי הקורונה הקשים ירד ב-100

מניין חולי הקורונה הקשים ירד תוך שבוע ב-100 איש - מ-460 חולים בשבוע שעבר ל-360 חולים היום. אמש נרשמו 1,483 חולי קורונה חדשים מתוך 110 אלף בדיקות שבוצעו

author-image
תוך שבוע: מניין חולי הקורונה הקשים ירד ב-100
  (צילום: דוד כהן\פלאש 90)

מספר חולי הקורונה הקשים ממשיך לרדת: מנתוני משרד הבריאות שפורסמו הבוקר (שלישי) עולה כי בשבוע האחרון מניין החולים הקשים ירד ב-100 איש – מ-460 חולים בשבוע שעבר ל-360 חולים היום. מדובר במספר החולים הקשים הנמוך ביותר שנרשם בארץ מאז תחילת חודש אוגוסט.

לפי הנתונים, אמש נרשמו 1,483 חולי קורונה חדשים מתוך 110 אלף בדיקות שבוצעו. אמנם מדובר ביותר חולים מהנתונים של היומיים הקודמים, אך אחוז התחלואה ממשיך לרדת ועומד על 1.42 אחוז מכלל הבדיקות (לעומת 1.45% ביום ראשון ו-1.63% בשבת).

בישראל יש כעת 17,512 חולי קורונה פעילים, מתוכם 488 מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ. מניין המתים, שחצה אמש את רף ה-8 אלף, נותר ללא שינוי ועומד על 8,010 נפטרים מתחילת המגפה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
איזה בשורה זה?
ירושלים | 19-10-2021 10:32
מעל 85 מתו, ולכן ירד איזה בשורה היא רחל
2
נכון הם קבורים בבית הקברות
אריק | 19-10-2021 10:41
רק בנט הצליח להרוג במחדליו 1630
3
עד מתי האמון עיוור?
אמת | 19-10-2021 11:18
לאחר שטענו שסהכ ישנן 16 מקרים של תופעות לואי לא רציניות כתוצאה מהחיסון השלישי , במשרד הבריאות קיבלו עשרות אלפי פניות עם שמות ומסמכים המעידים על ים של מקרים אמתיים של תופעת לוואי וביניהם רבות שהן חמורות וקשות שהמשרד כלל לא קיבל ולא בדק, ומיהר בלי למצמץ פעמיים למחוק מהאתר!!! העיקר זה הרצון העז להרחיב בכל מקרה וללא תלות בנזקים את מתן החיסונים לאוכלוסייה...אחרת איך פרופ' ברבש ימשיך להרוויח?!! הרי בלי בושה הוא ממשיך כבר שנה וחצי לדרבן בכל מדייה אפשרית לעשות חיסונים ומאיים על מי שלא יעשה שצריך להכניס אותם לסגר...זאת כאשר באותה נשימה הוא ממשיך כבר 20 שנה לשמש כחבר ההנהלה של חברת ביונטק השותפה של פייזר שמייצרת עבורה את החיסונים...ועוד הרבה בעלי תפקידים אחרים וגם מוסדות שלמים, מקבלים מימונים שמנים מפייזר, כולל למשל מכון וייצמן ששותף עם פייזר משנת 2016, והמומחים שלו כל הזמן מעודדים את החיסונים הניסיוניים על מנת ליצור תלות כרונית בקבלת הזריקות...משיקולים - קודם כל כלכליים!!! כאשר יש ויש תרופות בגרושים לריפויי חולי קורונה שבפרוש מלמעלה מונעים מלקדם את אישורם ומונעים מלתת אותם לפחות להצלת חיים למקרים שבסוף נפטרים...דעו רבותיי שחוץ מתרופה זולה שהוכיחה את עצמה על עשרות אלפי חולים בעולם בשם איברמקטין יש תרופות אפשריות נוספות...למשל- תשאלו את עצמכם למה מתו כל כך הרבה חולים אם יש תרופה כמו זו שניתנה באיכילוב לפני שמונה חודשים לעשרות חולים שהלכו הביתה ברגל לאחר 4 ימים ואחר כך ניתנה בבתי חולים ביוון לעוד כמאה חולים, ולפני חודשיים דווח שהתרופה הצליחה כמעט ב-100% לרפא חולים קשים תוך מספר ימים....תשאלו - למה לא נתנו אותה לחולים שעמדו למות?!!! התשובה פשוטה, יש למקבלי ההחלטות שיקולים זרים!!! ומה שמניע את המערכות זה אינטרס ממוני עצום, של יצירת שוק של תלות כרונית בחיסונים, במקום לקדם עידוד רפואה מונעת מוכחת ואפשרית ביותר, ובמקביל לקדם אישור שימוש בתרופות למקרים שצריך... ואכן באמת עדיין מספר המתים רק מקורונה נמוך מאוד ביחס לאוכלוסייה, וגם אם הם סופרים בנוסף גם את אלו שסבלו מדברים אחרים - כנפטרי קורונה -רק בגלל שנשאו אולי את הווירוס במותם, עדיין יחסית - הסיכון למות מקורונה נמוך ביותר, זאת כאשר את הסיכון האמיתי הקיים להיפגע מהחיסונים - כשמדווחים על כך אנשים בפועל - את זה מוחקים !!! תתעוררו. כסף ושליטה על סמך אמון עיוור - זה שם המשחק. אין יותר אמון!!!
, שוב...
לא תעמוד על דם רעך | 19-10-2021 18:26
, שוב ושוב אתה חוזר ומפיץ שקרים מוחלטים ועובדות כביכול שבכלל לא קיימות. אני מקווה שהמשטרה תפעל נגדך ותעמוד לדין.