יו"ר ש"ס אריה דרעי הביע את זעמו על כך שלא נשא דברים בדיון שנערך היום (שני) לזכר יצחק רבין ז"ל, ושאל מדוע לא ניתן לו הזכות לדבר באירוע. כזכור, בטקס נאמו 7 מראשי סיעות הקואליציה, ביניהם ראש הממשלה נפתלי בנט, וכן יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

דרעי רבין| צילום: (צילום: סרוגים)
"איך קבעתם את סדר הדוברים?" שאל דרעי את יו"ר הכנסת מיקי לוי לאחר הטקס. "אני מהיחידים פה שהייתי בממשלת רבין, אני עומד בראש מפלגה של 9 מנדטים, למה לא פנו אליי לדבר?".
עוד באותו נושא
עימות במליאה: "צאצאיו של יגאל עמיר יושבים בכנסת"אוריאל בארי, בנצי רובין

תגובות
שוב אבישי בן חיים צודק אתה דרעי צריך להפנים. לא יעזור לך שום דבר. אתה לא מהחברה הנורמלים שבאו מהמקום הנכון. תגיד תודה שלא פסלו אתכם להשתתף בבחירות. מי יודע אולי ממשלת הריפוי והאיחוי עוד תדאג לכך...