במהלך היום: אלו הכבישים שייחסמו בירושלים - סרוגים

במהלך היום: אלו הכבישים שייחסמו בירושלים

"הילולת רחל אמנו" החלה אמש ותימשך לאורך היום, ובמשטרה פועלים באזור לשמירה על הסדר. אילו כבישים נחסמים, איך אפשר להגיע ומה הדרכים החלופיות? כל הפרטים

author-image
במהלך היום: אלו הכבישים שייחסמו בירושלים
  (צילום: דוברות המשטרה)

החל מאתמול בערב וגם בשעה זו, משטרת ישראל פועלת בכוחות מתוגברים באזור מתחם קבר רחל, לרגל אירוע 'הילולת רחל אימנו' המתקיים במקום. ההילולה החלה אמש במוצאי שבת ותמשך לאורך היום (ראשון) עד לשעות הלילה המאוחרות.

מאות שוטרים ולוחמי מג"ב בסיוע סדרנים, נפרסו באזור ובמתחם הקבר עצמו, לשמירה על הסדר הציבורי והביטחון, ולהסדרה והכוונת התנועה, תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים ככל שניתן ובמטרה לאפשר הגעה ועזיבה בטוחה של הציבור במתחם קבר רחל במהלך ימי ההילולה.

הלילה הגיעו למתחם הקבר מפכ״ל המשטרה, רנ״צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, זאת בכדי לעמוד מקרוב אחר היערכות משטרת ישראל במקום. בהערכת המצב שהתקיימה במקום בראשות המפכ״ל, סקר מפקד המחוז את ההיערכות והפעילות המשטרתית באזור בהיבטי אבטחה, שמירת הסדר הציבורי והכוונת התנועה. ההיערכות המשטרתית המיוחדת תימשך גם לאורך היום והלילה, כשעד כה פקדו את מתחם הקבר אלפי בני אדם.

הנחיות לציבור

לא תותר כניסה רגלית או ברכב פרטי למתחם קבר רחל במהלך ימי ההילולה, אלא רק באמצעות היסעים מאורגנים שיצאו במרוכז ממתחם אצטדיון טדי.  נוכח מגבלת הבטיחות ותפוסת קהל הקיימת במקום, יוגבל מספר השוהים בתוך מתחם הקבר בכל זמן נתון.

לרשות הציבור יופעלו חניונים במתחם איצטדיון טדי, וממנו יופעל מערך היסעים (בתשלום) למתחם קבר רחל.

עוד באותו נושא

כל ברמה נשמע – בין יום רחל אמנו ליום רצח רבין

דרכי הגעה למתחם קבר רחל

עד לחצות ביום ראשון ההגעה למתחם הציון תהיה באמצעות קו 663 בלבד שיעמוד לרשות הציבור בתדירות גבוהה, בחניון טדי בלבד.

ההגעה לחניון טדי תתאפשר לרכבים פרטיים או באמצעות תחבורה ציבורית (קווים: 5, 6, 9, 14, 18, 31, 33, 77/77א'). כמו כן, יופעל קו 31א' מבנייני האומה ישירות לחניון טדי וחזרה (קו 163 לא יפעל כלל).

הסדרי מערך היסעים

אוטובוסים פרטיים יופנו לאצטדיון טדי, משם הנוסעים יוסעו באמצעות מערך היסעים (שאטלים).

כניסה למתחם קבר רחל תותר להיסעים המאורגנים שנקבעו ונכים הנעזרים בכיסא גלגלים.

לא תותר תנועת הולכי רגל לאורך ציר נסיעת האוטובוסים, בין צומת הרוזמרין לקבר רחל.

הסדרי תנועה וחסימות כבישים

בשל עומסי תנועה הצפויים במהלך ימי ההילולה , מומלץ לנוסעים לאזור גילה לנסוע בציר 50 ,בגין דרום. – צומת דרך חברון – רוזמרין יחסם.

לנוסעים להר חומה, מומלץ לנסוע בכביש דרך חברון. לא תותר תנועת כלי רכב מצומת הרוזמרין לכיוון מתחם קבר רחל. לא תותר חניית כלי רכב ברחוב הרוזמרין ודרך חברון ובמקום תבוצע אכיפת תנועה. כלי רכב שיחנו במקומות אסורים/יפריעו לתנועה – יגררו.

צומת הרוזמרין מצומת המנהרות וצומת טנטור צפויים להיסגר לסירוגין, זאת בהתאם לעומסי התנועה במקום.

המשטרה מדגישה לכל באי ההילולה כי "יש להגיע רק באמצעות מערך ההיסעים המאורגן שהוקצה לטובת הגעה מסודרת למתחם הקבר. יש להקפיד על כל תקנות הקורונה, להישמע להוראות השוטרים והסדרנים במקום ולא ללכת או לעמוד בצירי תנועת כלי רכב באזור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
תופעה מוזרה...
ש.ז | 17-10-2021 13:50
במדינה שלנו במקרים רבים חיים יותר את המתים ומזלזלים באלה החיים.