בן גביר: "צריך לכסח את מי שלוקח פרוטקשן" - סרוגים

בן גביר: "צריך לכסח את מי שלוקח פרוטקשן"

מאות תושבים השתתפו בהפגנה למען בטחון הנגב בעיר באר שבע וקראו: "די לאלימות, רוצים משילות". בן גביר השתתף בהפגנה ואמר: "יש מי שנלחם בשבילכם. הדם שלכם אינו הפקר"

author-image
בן גביר: "צריך לכסח את מי שלוקח פרוטקשן"
  צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב

מאות תושבים השתתפו בהפגנה למען בטחון הנגב בעיר באר שבע וקראו לממשלה ולמשטרה לפעול למען בטחון התושבים בסימן: "די לאלימות, רוצים משילות" ח"כ בן גביר היה הח"כ היחיד שהשתתף בהפגנה והתקבל באהדה.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בנאומו: "היה חשוב לי לבוא לכאן ולומר לכם שיש לכם נציגות בכנסת, שיש מי ששומע אתכם, יש מי שנלחם בשבילכם. הדם שלכם אינו הפקר".

עוד הוסיף: "שמעתי היום את הממ"ז פרץ עמר שאני מעריך אותו, מדבר על כך שחייבת להיות הסדרה ואם לא תהיה הסדרה הפשע יימשך, יהיו כאן פרוטקשן ועבריינים ואני אומר לו, לא, התפקיד שלך לדאוג לתושבים, לשמור על הילדים שלהם, על התינוקות, על הנשים שסופגות הטרדות, לקיים את הוראות החוק ומי שלוקח פרוטקשן צריך לכסח אותו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כולי גאווה שאני מצביע עוצמה יהודית חילוני.
דורון שטאובר | 14-10-2021 9:46
כולי גאווה שאני מצביע עוצמה יהודית חילוני. חבר הכנסת בן גביר הוא יקיר עם ישראל, ולדעתי הוא לבדו צריך להיות שווה 10 מנדטים, כי האנרגיה המדהימה שלו, המוסר עבודה שלו, והמסירות שלו לעם ישראל היא ייחודית מאוד. אמרו לי שאני מבזבז את הקול שלי בשנים האחרונות על עוצמה יהודית, אבל סוף טוב הכל טוב, חבר הכנסת איתמר בן גביר. השלב הבא, כבוד השר איתמר בן גביר. עדיפות לשר המשפטים, אבל השר לביטחון פנים נשמע לי יותר טוב.
2
בן גביר זה...
גבי ל. | 14-10-2021 16:28
בן גביר זה כולו פקה פקה, נלחם בשבילם, אם זה לא היה עצוב הייתי צוחק. דמגוג עלוב חסר מוסר. מי שיילחם באמת זה השוטרים והמגבניקים וכנראה גם שבכניקים, בן גביר ישב על ספסלי האופוזיציה ויפזר סיסמאות עלובות. מי שיילחם עבורכם זה מי שישפר את איכות ההוראה במגזר, מי שידאג שמוכשרים ייתקדמו וייקלטו כרופאים, מורים, מהנדסים, חוקרים ויימשכו אחריהם עוד מצטיינים. אם אתם חושבים שהדמגוג העלוב הסה יילחם עבורכם אתם טועים. קשקשן עלוב ומגעיל