תרבות

האחים גת מבצעים את 'שוב לא שקט'

האחים גת בעוד הופעה מוצלחת בתכנית 'הכוכב הבא'. אתמול הם שרו את 'שוב לא שקט' וזכו להצבעה חיובית מצד שלושה מהשופטים, כשרק מוקי מצביע נגד. צפו בביצוע

האחים גת מבצעים את 'שוב לא שקט'

סרוגים premium

המהדורה המובחרת!

הטבת השקה מיוחדת:

במקום 39 בחודש עכשיו ב 0

תגובות