צפו: נפתלי בנט צריך ללמוד ממשחק הדיונון - סרוגים

צפו: נפתלי בנט צריך ללמוד ממשחק הדיונון

האסטרטג ויועץ התקשורת איציק אלרוב סבור שמפלגת ימינה ונפתלי בנט יכולים להשיג מספר דו ספרתי של מנדטים, אבל לשם כך בנט צריך לעשות מעשה אמיץ לדבריו. צפו: 

צפו: נפתלי בנט צריך ללמוד ממשחק הדיונון
  צילומסך, באדיבות איציק אלרוב

איציק אלרוב מי שיעץ לאריה דרעי, אבי גבאי ומרב מיכאלי נותן עצה לראש הממשלה המדשדש בסקרים, תחת הכותרת: נפתלי בנט, בנימין נתניהו ומשחקי הדיונון – תשארו איתי.

שלום לראש הממשלה, נפתלי בנט, עיתונאים כותבים שאתה תוהה איך הניצחון על הגל הרביעי לא מיתרגם בפועל לעליה בסקרים.

אז יועץ ברשת מגיע לסייע. קודם כל צריך לדעת שימינה יכולה לעלות למספר דו ספרתי של מנדטים – אבל בשביל זה צריך לעשות צעד פוליטי נועז. בנק' הזמן הנוכחית, גם את אתה תשמיד ביד אחת את הקורונה וביד השנייה תביס את איראן – עמודת המנדטים של ימינה בסקרים תמשיך לדשדש.

עוד באותו נושא

"הכל פתוח" | המסר של גדעון סער ליולי אדלשטיין


44

למה?

כי בינך לבין הבוחרים הפוטנציאלים שלך יש מחסום. למחסום הזה קוראים בנימין נתניהוהוא כרגע כמו שסתום של ברז. סותם בגופו את בריכת המנדטים בגוש ימין הרך מלנוע לכיוונך.

איך הוא עושה את זה? על ידי רעש. המון המון רעש נגדך.

כשאתה מאריך לו את החיים הפוליטיים – אתה הורג את עצמך. מה שאתה צריך לעשות הוא פשוט מאוד. להזיז אותו מהמגרש. לנצל את המצב המשפטי שהוא מצוי בו ולהזיז אותו מהמגרש הפוליטי.

לערבב את הקלפים בגוש הימין מחדש. כן, יגידו לך שזה פרסונלי, שזה לא דמוקרטי, שאי אפשר לשנות את חוקי המשחק באמצע המשחק – הכל נכון. אבל במשחקי הדיונון צפינו במשהו שנכון גם לסיטואציה הפוליטית שאתה נמצא בה. אם אתה לא תהרוג את היריב שלך – הוא זה שיהרוג אותך.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
12 תגובות - 12 דיונים מיין לפי
1
חחח עוד אחד...
קובי | 12-10-2021 18:51
חחח עוד אחד שחי בסרט .כול יום שעובר נתניהו מתחזק יותר.לידעתך מי שמוכר את האדיאולוגיה ומקים ממשלה עים הערבים יש לו רק מה להפסיד עד שיעלם .ועוד משהו אם בנט לא יחזיר את הישיבה שהוכח שזה אדמה יהודית ויכנע לשמאל הוא גם ירד למנדט וחצי כמו סער
2
נועז
חד | 12-10-2021 20:30
כל הכבוד
3
בנט אתה לא...
ממימד החמישי | 12-10-2021 21:13
בנט אתה לא ראש הממשלה שלי
4
החוצפה הבלתי נגמרת...
סם הקוסם | 12-10-2021 21:51
החוצפה הבלתי נגמרת של שרלטנים...לשים את העם בתור טפשים,כנראה חלקם וחלק מהזמן כן,ולעשות כסף...כמה קל להיות יועץ אסטרטגי...חבוב החכם באדם אמר טוב שם משמן טוב...לא לשכוח.
5
מי זה הבדיחה...
יש | 12-10-2021 22:15
מי זה הבדיחה הזה איציק אלרוב כול יום קם ליצן חדש נותן לעצמו תואר של יועץ אולי בקוטג' אפשרי וגם בספק
6
טיפש האיציק אלרוב הזה
ג'פרי | 13-10-2021 5:25
איני אוהד את נתניהו בלשון המעטה אבל הוא אדמור חילוני וזה לא יעזור לאף אחד, לנסות להוריד אותו באמצעים פלילים רק יפרק את מערכת אכיפת החוק ויצור אנרכיה, אדם שיש לו לפחות 3 מיליון אוהדים אי אפשר להפיל באמצעות פסקי דין כאלו ואחרים, שיהיה ברור, זה יגרום למהפכה שהייתה כדוגמתה בצרפת לפני למעלה מ200 שנה, האיציק אלרוב חי בסרט דמיוני
7
חרבנט גמר את...
שלמה | 13-10-2021 7:32
חרבנט גמר את הקרירה שלא היתה לו
8
זה בדיחה
לזר | 13-10-2021 9:49
חננאל מגד עכשיו בלי להכביר מילים. שבו על כיסא קחו כוס מים קחו כדור נגד בחילה וקראו את הפוסט שכתב עליו חננאל מגד: אזהרה-פוסט ארוך! שובר שתיקה של עשר שנים! מי שמכיר אותי יודע שלרוב אני לא נכנס לויכוחים פוליטיים ובטח לא בפייסבוק. אבל ההתבטאות של אלעזר שטרן השבוע כלפי מירי רגב הדהימה אותי בצביעותה. שטרן הסביר את הרמיזה המבחילה ה-לא סקסיסטית שלו בכך שהוא התכוון לזה שבתקופת ההתנתקות מירי כדוברת צהל התחנפה לדן חלוץ רמטכל הגירוש (מה שנכון-מירי רגב היתה שותפה משמעותית בפשע הנורא הזה) אבל שאתה-אלעזר שטרן תוכיח אותה על חנפנות לחלוץ? אחרי שבטקס מצטייני הנשיא ב2006, ביקשתי בנימוס שלא ללחוץ את ידי המפקד שלך-דן חלוץ רמטכל הגירוש שפיקד על החרבת ישובי גוש קטיף. אתה קראת לי ללישכה שלך בקריה בתא, כראש אכא לשיחת נזיפה (מה ראש אכא קשור?..שירתתי כלוחם בחיל השריון ולא כחייל באכא). ישבתי מולך בלשכה המפוארת שלך. תכלס-קצת פחדתי...סמל צעיר מול אלוף בצהל. במשך חצי שעה נזפת בי על החינוך הדפוק שקיבלתי מהרבנים שלי וכו' וכו'. מסתבר שהקלטת את השיחה ללא ידיעתי והעברת את תמליל השיחה ליאיר לפיד (אז עיתונאי מגה-בכיר בידיעות) בכדי שיטנף עלי בטורו השבועי! בנוסף לתמליל השיחה העברת ללפיד גם מסמכים מהתיק האישי שלי כחייל ובהם מפורט מתי הורי התגרשו, מאיזה מחלה אבי נפטר וכו'! מיותר לציין שלא קיבלת אישור משום גורם צבאי להעביר חומר מהתיק האישי שלי ליאיר לפיד. על המעשה הזה ננזפת עי הרמטכל, ואני קיבלתי פיצוי כספי של עשרות אלפי שקלים בהליך גישור (תודה, עזר לנו קצת עם המשכנתא..). איך אלעזר? איך לא רעדה לך היד ששלפת את התיק האישי שלי מנתוני הצבא (אתה הרי ראש אכא וחשוף לכל נתוני החיילים בצהל) ושלחת אותו בפקס לעיתונאי בכיר בשביל שיטנף בעיתון על חייל שלא רצה ללחוץ את ידי המפקד שלך חלוץ? מסתבר שהדלפת חומרים מהתיק האישי שלי לא הרגיעה אותך, אז ישבת וכתבת מכתב לנשיא המדינה בו דרשת לשלול את תעודת ההצטיינות שקיבלתי בטקס החיילים המצטיינים, רק משום שביקשתי בנימוס ובשקט לא ללחוץ את ידי המפקד שלך- רמטכל הגירוש דן חלוץ (אגב,דרישה שנענתה בשלילה). עדיין לא נרגעת אלעזר שטרן. אז פנית לאגודה למען החייל והורית להם לבטל את מילגת הלימודים בה זכיתי כחייל מצטיין במשפט שנערך מולם- פסק השופט כי הם ישלמו לי את המילגה + ריביות והצמדה. (תודה, עזר לי קצת לממן את התואר..) תודו שזה מדהים... כמה מאמצים משקיע אלוף בצהל-ראש אכא (איש עסוק לכל הדעות), בכדי לרדוף אחרי הסדרניק משוחרר בן 22? תגיד אלעזר, יש אותך בגירסה יותר מתחנפת למערכת מאשר גירסת שנת 2005 ראש אכא אלעזר שטרן בתקופת הגירוש? ואיך למען השם, אתה לא מתבייש להאשים את מירי רגב בחנפנות? בקיצור, אלעזר שטרן- חלפו כבר 12 שנה מאז, צו שיחררתי- אני כבר לא מחכה להתנצלות ממך (גם ככה הפיצוי הכספי על ההדלפה ללפיד יצא ממשרד הביטחון ולא מכיסך הפרטי..). אבל לפחות בבקשה אל תטיף מוסר לסובבים אותך, אתה ממש לא חזק בתחום הזה..
9
ימין רך ימין...
לול | 13-10-2021 16:34
ימין רך ימין קשה ממש מתכון למאסטרשף...ומה תייעץ לסער? לגדל כנפי ברבור ולהתחיל לעוף במקום לצלול? חוץ מזה , בינינו, תהיה ריאלי. למה לנסוק בסקרים אם אפשר להיות ראש ממשלה בשישה מנדטים?
10
הנה עוד מתנשא...
רחל | 13-10-2021 17:01
הנה עוד מתנשא פלצן שחושב שאנחנו שפוטים של ביבי. גם אם הוא יזוז או יוזז לא נזוז לכיוונו של בנט המגלומן, השקרן. אבל מה שכן נהפוך לנקמניים במיוחד. ואגב אם חוק הרוהמ יעבור, לעולם לא יהיה עוד רוהמ ימני. הפרקליטות השמאלנית תדאג לכך.
11
קשקשן...ייעוצים כאלה עושים...
דוך | 13-10-2021 22:42
קשקשן...ייעוצים כאלה עושים אחד מול אחד ..באת לקבל צומי ועבודה....כנראה....שסתום אי אפשר להזיז ממקומו...תמשיך לחרטט
12
כדאי להזכיר ש"היועץ" אלרוב הוא איש שמאל קשה.
אבישלום | 14-10-2021 22:40
בכל אופן ההצעה שלו לפעול באופן לא דמוקרטי היא מדהימה, כמובן שלשמאלנים מותר.