לראשונה: לפיד ייפגש עם סגנית הנשיא בוושינגטון - סרוגים

לראשונה: לפיד ייפגש עם סגנית הנשיא בוושינגטון

שר החוץ יאיר לפיד ימריא הלילה לביקור של 3 ימים בוושינגטון, במהלכו ייפגש עם בכירי הממשל האמריקני. לצד הפגישות עם מזכיר המדינה ויועץ הביטחון, לפיד גם ייפגש לראשונה עם סגנית הנשיא קמאלה האריס

לראשונה: לפיד ייפגש עם סגנית הנשיא בוושינגטון
  (צילום: שילה פיצג'ראלד\שאטרסטוק)

ביקור מדיני נוסף בארה"ב: שר החוץ יאיר לפיד ימריא הלילה (שני) לביקור מדיני בוושינגטון, במהלכו ייפגש עם כל זרועות הממשל האמריקני. בנוסף, לפיד צפוי להיפגש עם נציגי הקהילה היהודית בארה"ב.

הביקור של לפיד יתפרש על פני שלושה ימים, כשהוא צפוי לנחות בשדה התעופה בוושינגטון מחר בשעות הצהריים. הפגישה הראשונה שלו תהיה עם היועץ לביטחון לאומי ג'ייק סאליבן, ושעה לאחר מכן שר החוץ ייפגש עם יו״ר בית הנבחרים ננסי פלוסי ונציגי הנהגות המפלגה הדמוקרטית והמפלגה הרפובליקאית. בערב לפיד ייפגש עם סגנית נשיא ארה"ב קמאלה האריס, כשזו תהיה הפגישה הראשונה שלה עם נציג הממשל הישראלי מאז כניסתה לתפקיד.

עוד באותו נושא

"מצפה לקבל אתכם"; לפיד ובלינקן ייפגשו בוושינגטון


3

ביום רביעי לפיד יקיים פגישה בילטרלית עם מזכיר המדינה אנתוני בלינקן, ובצהריים תהיה פגישה עם שר החוץ היווני ניקוס דנדיאס שנמצא גם כן בארה"ב. בשעות הערב השר הישראלי יקיים פגישה משולשת עם מזכיר המדינה בלינקן ושר החוץ של איחוד האמירויות, עבדאללה בן זיאד, כשבסופה השלושה יקיימו מסיבת עיתונאים משותפת ולאחר מכן יסעדו יחד בארוחת ערב.

היום האחרון של הביקור יוקדש לקהילה היהודית בארה"ב, כאשר לפיד צפוי להיפגש גם עם הנהגת שדולת אייפאק. המשלחת הישראלית תמריא חזרה לישראל בשעות הערב, וצפויה לנחות בארץ ביום שישי בבוקר.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להיפגש עם תומכי...
בת ישראל | 11-10-2021 14:49
להיפגש עם תומכי טרור ?! ????‍♀️ ראויה לכל גינוי !! ????