"מצפה לקבל אתכם"; לפיד ובלינקן ייפגשו בוושינגטון - סרוגים

"מצפה לקבל אתכם"; לפיד ובלינקן ייפגשו בוושינגטון

שר החוץ יאיר לפיד יקיים פגישה משולשת עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן ושר החוץ של איחוד האמירויות עבדאללה בן זאיד, זאת כחלק מביקורו הרשמי של לפיד בוושינגטון. זו הפעם השנייה שבה לפיד ובלינקן נפגשים

"מצפה לקבל אתכם"; לפיד ובלינקן ייפגשו בוושינגטון
  בלינקן (צילום: ג'ון סמית' וויליאמס\שאטרסטוק)

מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן, שר החוץ של איחוד האמירויות, השיח עבדאללה בן זאיד ושר החוץ יאיר לפיד, יפגשו ביום רביעי הקרוב במהלך ביקורו הרשמי של שר החוץ לפיד בוושינגטון. השרים ידונו בהתקדמות ביחסי ישראל-איחוד האמירויות במהלך השנה שחלפה מאז שנחתם הסכם השלום בין המדינות, וכן על הזדמנויות נוספות לקידום השלום במזרח התיכון ועל נושאי ביטחון ויציבות אזוריים.

לפיד בבחריין (צילום: לע"מ)

בנוסף לפגישה המשולשת, יקיים שר החוץ לפיד פגישה בילטראלית עם מזכיר המדינה בלינקן. זו תהיה הפעם השנייה שבה לפיד ובלינקן נפגשים מאז תחילת כהונותיהם, אחרי פגישתם הראשונה שהתקיימה ביוני האחרון ברומא.

בלינקן צייץ בחשבון הטוויטר שלו לקראת הפגישה כי הוא "מצפה לקבל את פניהם של יאיר לפיד ועבדאללה בן זאיד, עמיתיי מישראל ומאיחוד האמירויות, בוושינגטון בשבוע הבא לפגישות – כדי לדון בהישגים מאז חתימת הסכמי אברהם ונושאים חשובים אחרים".

נזכיר כי ראש הממשלה נפתלי בנט נפגש עם בלינקן ובן זאיד במהלך שני הביקורים המדיניים שלו בארה"ב. באוגוסט האחרון בנט נפגש לראשונה עם בלינקן כחלק מביקורו בוושינגטון, שם הדגיש כי למרות חוסר ההסכמה בנושאים שונים, ישנו ניסיון להגיע לשיתוף פעולה.

עוד באותו נושא

בנט לבלינקן: עובדים קשה למצוא דברים משותפים


3

"אני מביא מישראל רוח חדשה, של אנשים שלפעמים חושבים אחרת ומחזיקים בדעות שונות, אבל עובדים ביחד בשיתוף פעולה וברצון טוב, רוח של אחדות" אמר בנט. "אנחנו עובדים קשה למצוא דברים משותפים שאנחנו כן מסכימים עליהם, ונשענים עליהם, נראה שזה עובד. זו אותה רוח שאני רוצה להביא ליחסים שלנו, של שיתוף פעולה, של רצון טוב, של חברות".

כמו כן, בנט נפגש עם בן זאיד לפני כשבועיים בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. בפגישה השתתפו גם שר החוץ של בחריין, עבד אללטיף בן ראשד אלזיאני, והשר לענייני מדינה במשרד החוץ של איחוד האמירויות, ח'ליפה שאהין אלמרר

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
בנט לך לך...
לך לך לך | 09-10-2021 21:51
בנט לך לך לך תחתיך המדינה כבר לא המדינה היהודית,אבותנו ואבות אבותנו שמרו על היהדות ואתה בועט ברגל גסה בשבת בכשרות בנישואים, אז מה כבר נשאר? זו מדינתנו היחידה בעולם למה להרוס שאלוקים יעזור לנו מפניך, רשע,לך
2
מאז שנבחר, לפיד...
אחת | 10-10-2021 3:53
מאז שנבחר, לפיד לא היה יום אחד בארץ. כל הזמן חוכר לעצמו מטוסים ורק מטייל לו בחו״ל על חשבון המדינה בתואנה של עאלק פגישות מדיניות חשובות. פשוט חוצפה. מעולם לא היה בזבוז כסף כה רב, בשעה שיש לנו כבר מטוס שהוכשר לטיסות הפוליטיקאים לחו״ל ומונח לו סתם עכשיו במחסן רק בגלל שיקולים פופוליסטיים. פשוט חוצפה. הוא לא כזה חכם או כזה חשוב בכדי שיטייל לו כל כל הרבה על חשבון המדינה 100 ימים ברצף ללא הפסקה. שיגיע כבר לישיבות קבינט ויתחיל לעבוד כמו כולם.
3
חרבנט מחכים שיעבור...
הכל דבש | 10-10-2021 20:15
חרבנט מחכים שיעבור זמנך הכנסת מוצפת בחרטות ושקרים..נוכל