עושים סדר: איזה סדרות חדשות צפויות לנו ומתי? - סרוגים

עושים סדר: איזה סדרות חדשות צפויות לנו ומתי?

לאחר פגרה במהלך החגים, קשת ורשת מכריזות על חזרתן של סדרות הדגל הגדולות שלהן- והפעם ראש בראש. אז במיוחד לאור כל הסדרות שחוזרות, אנחנו כאן לעשות לכם סדר בשידורים

עושים סדר: איזה סדרות חדשות צפויות לנו ומתי?
  (צילום: שי פרנקל)

בחורף הקרוב יש קרב על לב הצופים בין קשת לרשת. לאחר שהמתינו זמן רב הן חושפות את תאריכי העלייה לסדרות החדשות ואנחנו עושים לכם סדר.

הזמר במסכה

העונה הראשונה של תוכנית המציאות 'הזמר במסכה' סחפה את המדינה. מדובר בפורמט בו ארבעה עשר אמנים מפורסמים בעילום שם ובתחפושת מתחרים בתחרות שירה בכל פרק ומבצעים גרסת כיסוי בת 90–120 שניות לשיר מפורסם. רמזים לזהותו של האדם מוצגים לפני כל הופעה באמצעות ראיון מוקלט בו המפורסם, תוך עיוות קולו, מקריין סרטון המציג רמיזות נסתרות למה שאותו מפורסם ידוע בו.

לאחר המתנה וציפייה רבה, אמש (מוצאי שבת) קשת הודיעה באופן רשמי כי התוכנית האהובה 'הזמר במסכה' חוזרת לשידור במוצאי שבת בתאריך: 16.10.

הישרדות

תוכנית המציאות 'הישרדות' תשודר במוצאי שבת 16.10. למעשה, קשת חשפה את התאריך לו כולם חיכו לעליית התוכנית 'הזמר במסכה' רק לאחר שרשת הודיעו כי תוכנית הריאליטי 'הישרדות', סדרת הדגל של רשת, תשודר במוצאי שבת 16.10.

למעשה, קשת בחרו "ללכת ראש בראש" ולהציב אל מול התוכנית החזקה 'הישרדות' את התוכנית המצליחה 'הזמר במסכה' ולהילחם על הרייטינג אל מול רשת.

להיות איתה

הסדרה 'להיות איתה' שיצר אסי עזר ובה מככבים רותם סלע ואביב אלוש תעלה ביום שלישי הקרוב (12.10)

(צילום: שי יחזקאל)

קבלו הצצה לעונה החדשה והאחרונה:

אקס פקטור

לאחר שעברה תלאות רבות בהן סיימון קאול שהודיע כי לא יבוא לעונה החדשה כמותכן, פרישתה של המנחה לירון ויצמן בעקבות פציעה ועוד כותרות שייצרה 'אקס פקטור' עוד לפני עלייתה למסך העונה החדשה צפויה לעלות בקרוב.

הסדרה 'אבודים' של העיתונאית צופית גרנט עלתה לשידור ומשודרת בימים א' ברשת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו